Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Tip: veel/alle webcams kunnen infrarood zien. Bij conrad kun je infraroodschijnwerpers kopen (bundel infrarode ledjes), als je je webcam dan op zwart/wit zet kun je 's nachts een heel goed beeld krijgen (zolandg het binnen het bereik van de infraroodschijnwerpers is)
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
De diefstallen hebben plaats als er niemand van ons aanwezig is.Op maandag 08 juli 2002 13:13 schreef dune3002 het volgende:
Waarom geen beveiligings camera is klein en niet veel duurder
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Verwijderd
huh beveiligings camera kan ook gewoon aan hoorOp maandag 08 juli 2002 15:01 schreef Jaaap het volgende:
[..]
De diefstallen hebben plaats als er niemand van ons aanwezig is.
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Idd en dan de duurste versien, dan heb je wel wat. Maar met een webcam is het altijd belangrijk dat er veel licht is, als dat er is volstaan al best veel webcam.Op maandag 08 juli 2002 15:25 schreef intert0y het volgende:
Philips Toucam Pro is volgens mij nog steeds een van de beste op het webcamgebied.
Verwijderd
Wie waar je die kan kopen?
Ja, negenhonderdenzestig uur
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Volgens mij zijn die dingen best duur..Op maandag 08 juli 2002 21:55 schreef aqua-des het volgende:
ik wil dat ook voor bij ons op de zaak, maar zoek dan zo`n internetcam die een eigen ip heeft.
Wie waar je die kan kopen?
Maar waar ze te krijgen zijn weet ik niet.
Ja en als er dan in het weekeind iets gejat is kan ik 60 uur band gaan doorkijkenOp maandag 08 juli 2002 21:55 schreef BaRF het volgende:
En dan kun je er ook nog een leuke vcr bij kopenwij verkopen een type dat tot 960uur kan opnemen op 1 band!
edit:
Ja, negenhonderdenzestig uur
Het gaat mij om die "motion detection" software.
Verwijderd
Ik kan inderdaad de philips toucam pro (de duurste versie) aanbevelen. Ik gebruik hem zelf voor in een winkel.
http://www.spyshop.nl/products/verbcam.htm
====
Dit kost wel wat maar is de moeite waard.
Denk er wel om dat je meld (poster of zo) dat er video-opnamen worden genomen in die ruimte, want als de dief erg lastig wil zijn en wat centen heeft voor een goeie advocaat dan naait ie je terug.
Succes
zal natuurlijk wel niet super uitgebreid zijn, maar 't doet wat 't belooft.
*insert signature here
De logitech software werkt vrij goed hoor. Je kan gevoeligheid afstellen hoelang hij moet opnemen (eventueel snapshots). Tevens vind ik de kwaliteit met weinig licht toch wel aardig. Logitech quickcam 3000 pro.Op dinsdag 09 juli 2002 23:19 schreef TjarkVerhoeven het volgende:
volgens mij hebben philips en logitech standaard motion-detection software bij zitten.
zal natuurlijk wel niet super uitgebreid zijn, maar 't doet wat 't belooft.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
met een leuke resolutie ook nogges
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
*insert signature here
Verwijderd
Waar is deze nog te koop eigenlijk? En de kosten?Op dinsdag 09 juli 2002 10:29 schreef Racetows het volgende:
Dit is Philips Vesta Pro kwaliteit, best goed toch?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400