Be fast .... Be furious....
Verwijderd
Heb je op je speakers een hoopje aarde liggen, van ongeveer 10 cm hoog, met een ingang, naar de binnenkant van je speakers?
Zoja, dan is er sprake van een Boxen mol, komt vaker voor in de wat meer audio / cinema georienteerde mensen.
Zoja, dan is er sprake van een Boxen mol, komt vaker voor in de wat meer audio / cinema georienteerde mensen.
Doe een test:Op maandag 08 juli 2002 13:00 schreef Bl4ckviper het volgende:
Ik heb 2 jbl`s mx 300 en als ik af en toe muziek draai dan begint 1 box af en toe te zoemen en dan doet ie t soms weer en dan weer niet.. is die opgeblazen ofzo??
alvast bedankt
Draai de bedrading om op je versterker,
dus: speakers links op rechts en rechts op links
Probleem bij dezelfde speaker?:
Ja, speaker/filter is defect (of bekabeling)
Nee, zoek het in je versterker of daarvoor.
Alles kan stuk.
wat versta jij onder een hoopje aarde .. er ligt ongeveer 3 tot 4 box kabel achter en verder lopen er een utp kabel en een s-video en en tulp kabel voor langs kan dit t zijn??
whaha, LOL!Op maandag 08 juli 2002 13:01 schreef drLiter het volgende:
Heb je op je speakers een hoopje aarde liggen, van ongeveer 10 cm hoog, met een ingang, naar de binnenkant van je speakers?
Alles kan stuk.
Verwijderd
hehehheheheheOp maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Bl4ckviper het volgende:
wat versta jij onder een hoopje aarde .. er ligt ongeveer 3 tot 4 box kabel achter en verder lopen er een utp kabel en een s-video en en tulp kabel voor langs kan dit t zijn??
mm t ligt idd aan de linker speaker uitgan van me versterker.. want hij doet t ook met me andere box dan.. rare shit dat ding is net 3 maanden oud.. en zulke rare dingen doek der niet meer...
Zeker je baspijp proberen uit te vijlen voor meer vermogen zeker? Ja, dan wordt de opening wijder en is de kans op mollen veel groter. Eigen schuld. Dikke kans dat je garantie vervallen is.Op maandag 08 juli 2002 13:11 schreef Bl4ckviper het volgende:
K ga dat ding wel opsturen met de garantie iig bedankt...
LOL, dit neemt ie ook nog serieus ook, hahahaOp maandag 08 juli 2002 13:04 schreef Bl4ckviper het volgende:
Als je goed leest, las je dat hij zijn versterker gaat opsturen. Die doet het niet goed! Zijn boxen zijn dus wel goed en de importeur van de versterker zal niet kunnen zien of hij zijn baspijpen heeft uitgevijlt.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
DUDE, HEB JE NOU NOG NIE IN DE GATEN DAT DAT EEN GRAP WASOp maandag 08 juli 2002 17:29 schreef Cyberpope het volgende:
Als je goed leest, las je dat hij zijn versterker gaat opsturen. Die doet het niet goed! Zijn boxen zijn dus wel goed en de importeur van de versterker zal niet kunnen zien of hij zijn baspijpen heeft uitgevijlt.
BOXEN MOL <- dier onder de grond...
DUH!
Pagina: 1