Toon posts:

Kut framerate met GEFORCE ][ MX

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een Geforce ][ mx alleen in UnrealTournament heb ik maar een framrete van 7 fps in GROTE ruimtes en in kleine 80. Weet iemand hier een oplossing voor?
ik draai overgens een resulutie van 1024x768 en bij 800x600 is het hetzelfde.
en ik draai op 16 bit kleur

Verwijderd

Hoe ziet de rest van je systeempje eruit? Als je een K6-2 300 hebt met 32mb kan ik me wel voorstellen dat-ie bagger draait... :)
Heb je al geprobeerd de nieuwste drivers te installeren, zoja, probeer eens andere drivers te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb een pentium 400 met 256mb intern
hij zou tog vlot moeten draaien, tevens heb ik ook al een nieuw moederboard gekocht vanwege 4xagp

• Thorne
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 26-08 10:06

Thorne

Forrester

Niet echt slim, AGPx4 is een vrij nutteloze functie.

Da's alles wat ik kwijt wil, eigenlijk.

>specs<

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 10:56

hilgo

Clear your mind of can't.

Speel je UT met Open GL of Direct X ??? In mijn geval was het onder Open GL namelijk ook niet vooruit te branden en met Direct X ging het al een stuk vlotter. Download anders ook ff de update, daarin worden nog wat dingen gefixt m.b.t. nVidia kaarten en dergelijke...

Discogs

Verwijderd

vreemd ik hoor die tip wel vaker dat direct 3d sneller zou zijn, maar bij mij is opengl weer sneller , ik heb de nwste drivers en updates op een duron 700@900 met kt7 en 128 mb, maar ik ga nooit boven de 30 uit in welke resolutie dan ook , best wel kut overigens!!!
Ik heb overigens een v7100 op gefokt naar 185 190

Verwijderd

Ik heb dan wel een Geforce 2 GTS en een Celeron2 600@927 MHz, maar ik zit gemiddeld ver boven 50 fps. In multiplayer over het internet met 12 personen haal ik dat gemiddelde met gemak. Vaak zit ik op een gemiddelde van 70 fps. Uitschieters van boven de 100 fps zitten er ook tussen (niet gemiddeld, maar wel voor een tijdje :) ).

Ik heb de nieuwste update geinstaleerd: 4.32. Verder gebruik ik de 6.34 reference drivers en draai ik UT in D3D. Er zit ook een optie in het spel met de gewenste laagste fps die je wilt hebben. Misschien moet je iets hoger instellen.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 09:38
Heb een duron 600@600, een viper770 en 128mb 133 mhz, begin pas bij 1024x768 32bits vertraging te merken in d3d. Verder heb ik in elke resolutie daaronder een fps van 40.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:41

momania

iPhone 30! Bam!

Ik zit met m'n Athlon 850 en m'n "oude" Gé-kracht DDR in Quake III met alles in de hoogste stand:

- 800x600 gem. 90fps
-1024-768 gem. 65fps

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

momania wat wil je hier mee zeggen :? . het ging om een mx in ut en niet over een DDR in q3a.

beste kan je volgens mij nog altijd d3d doen met de laatste drivers en patches.de opengl suppor in ut schijnt heel errug brak te zijn. epic raadt dan ook d3d of glide aan

Verwijderd

Topicstarter
Ja het boeit helemaal niet welke resolutie ik pak of hoeveel bit
opengl en directx ok al niet, ik blijf onder de 10 fps gem

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:59
Shadow, heeft dat nieuwe mobo misschien een VIA-chipset? Zo ja, probeer dan eens de VIA 4in1 drivers te installeren. Met name de AGP-driver is belangrijk!

Je kunt ze hier vinden:

http://www.via.com.tw/drivers/index.htm

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Hoe meet je je framerate met UT?

Verwijderd

UT :
Je kunt ergens in het menuutje, bij tools, statistics of zoiets aanzetten

ASUS GeFORCE V6600 Deluxe, haalt bij mij in Quake 3 op 800X600 110 fps
1024-768 80 fps

Met AGP 4X, fastwrites en Side-band kun je dit allemaal halen.
Maar ja zoals jullie al weten, kunnen deze instellingen je PC onstabiel maken. Ik heb hier last van als ik m'n CPU overclock! :(
Pagina: 1