Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.
Heb nog eens even een keer de hele film zitten kijken. Maar soms worden die blokken zo erg dat de divx gewoon stopt met spelen.
1. Vob files slecht ?
2. Divx compressie niet correct ?
3. Moeite met NTSC ?
1. Vob files slecht ?
2. Divx compressie niet correct ?
3. Moeite met NTSC ?
Gebruik eens flaskmpeg. Gebruik ik zelf ook en moet zeggen dat ik er geen problemen mee heb.
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Ik ken het probleem. Sommige DVD's hebben hier last van. Ligt 100% aan de rip-programmatuur. Ik gebruik altijd VobDec. Maar voor sommige films moet ik DeCSS gebruiken. Je ziet de blokken (als je hetzelfde probleem als ik heb) ook als je de .vobs gewoon afspeelt. Toch?
Hope that helps.
idd ook als ik de vobs afspeel zie ik die blokken. Heb nu zoals jij zegt een andere versie van vobdec gebruikt en dat werkte wonderbaarlijk genoeg wel. btw waar is DeCCS te vinden, die wil ik ook graag hebben.
En FlaskMpeg is leuk hoor en ook super handig. Maar ik ga echt niet 12 uur zitten wachten voordat m'n divx eindelijk eens klaar is. Met Mpeg2Avi gaat het iig aanzienlijk sneller.
En FlaskMpeg is leuk hoor en ook super handig. Maar ik ga echt niet 12 uur zitten wachten voordat m'n divx eindelijk eens klaar is. Met Mpeg2Avi gaat het iig aanzienlijk sneller.
Verwijderd
misschien heb je hier wat aan: http://dvd2divx.wox.org/ripflashkmpeg.htm
staat ook nogal wat info over het instellen enz....
succes...
staat ook nogal wat info over het instellen enz....
succes...
Verwijderd
Nou Majestic, mijn laatste DivX rip was dus ook American Psycho (regio 1 - NTSC) en bij toeval heb ik daarvoor dus ook CladDVD gebruikt. Verder ook Avi2Mpeg gebruikt, maar geen enkel probleempje hiermee gehad. Ik heb hem slechts geripped op 736Kbps en kwam hierdoor netjes op 646Mb totale DivX file grootte uit. Ik heb deze rip ook al bekeken op mijn TV inclusief engelse ondertiteling en prima beeldje hoor. Dus wat er bij jouw is misgegaan is mij een raadsel.
GrTnX Corleone.
GrTnX Corleone.
Waarschijnlijk zit de fout gewoon in de vobdec versie..
Dacht dat het probleem opgelost was .. helaas. Wie weet waar ik DeCCS kan vinden ?
Dacht dat het probleem opgelost was .. helaas. Wie weet waar ik DeCCS kan vinden ?
Pagina: 1