Mijn LG Studioworks 77M heeft het vannochtend begeven. Terwijl ik aan het internetten was gaf hij opeens een lichtflits en ging uit. (Zoals een tv van 25 jaar geleden ook uit gaat). De muziek bleef wel vrolijk door spelen uit mijn monitor boxjes, er zal dus wel niks mis zijn met een zekering of zijn er meerdere? Is deze monitor rijp voor de sloop? Of loont het om hem te laten repareren?
Zal de voeding wel zijn.
Zal niet iets simpels als een zekering zijn.
Gewoon wegbrengen en een prijsopgave vragen.
Als hij ouder is dan 5 jaar, een nieuwe kopen.
Zal niet iets simpels als een zekering zijn.
Gewoon wegbrengen en een prijsopgave vragen.
Als hij ouder is dan 5 jaar, een nieuwe kopen.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
mijn LG studioworks 775N (ofzoiets) Deed vrijdag precies het zelfde. 3 Jaar oud en bang vewrrot. kreeg een aantal flitsen en statische geluiden te horen. heb nu een Philips 107P staan en is 10 keer beter.
geeft LG geen 3 jaar garantie ???
mijn flatron 776FM deed laatst raar, ff mailen, en een paar dagen later kwamen ze een nieuwe brengen.
goede service, jammer alleen dat een monitor al kuren begint te vertonen na een half jaar.
mijn flatron 776FM deed laatst raar, ff mailen, en een paar dagen later kwamen ze een nieuwe brengen.
goede service, jammer alleen dat een monitor al kuren begint te vertonen na een half jaar.
Verwijderd
LG geeft indeed 3 jaar garantie via Teleplan.
Er vallen tegenwoordig wel veeeel LG's uit
1 op 4 LG schermen die ik verkoop komen terug. Gelukkig dat ze een goede garantie geven.
Er vallen tegenwoordig wel veeeel LG's uit