I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Mode 2 CD's worden op 4x gelezen door de Aopen 36x CD-rom speler. Dit is een bekende bug van Aopen...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
stomme vraag, maar wat zijn mode 2 CDs?
Test even je cdrom speler met cd speed:
http://www.cdspeed2000.com/files/NeroCDSpeed_085e.zip
Normaal loopt de snelheid langzaam op van 16 speed naar 36. Blijft ie fijn op 4x of zoals bij mijn oude "40speed aopen" geval op 8x, kan je beter gewoon een nieuwe kopen.
Ik ergerde mij rot aan de brakke aopen 40x die ik had. "Gelukkig" ging die kapot en heb een lg52x gekocht. Deze doet het een stuk beter en haalt wel 52x maximaal. Of je koopt meteen een dvd speler, de lite on 16x/48x die ik op mijn nieuwe pc heb doet het ook uistekend.
http://www.cdspeed2000.com/files/NeroCDSpeed_085e.zip
Normaal loopt de snelheid langzaam op van 16 speed naar 36. Blijft ie fijn op 4x of zoals bij mijn oude "40speed aopen" geval op 8x, kan je beter gewoon een nieuwe kopen.
Ik ergerde mij rot aan de brakke aopen 40x die ik had. "Gelukkig" ging die kapot en heb een lg52x gekocht. Deze doet het een stuk beter en haalt wel 52x maximaal. Of je koopt meteen een dvd speler, de lite on 16x/48x die ik op mijn nieuwe pc heb doet het ook uistekend.
tnx
hij begint bij 8x en de lijn gaat zelfs naar beneden...
maar gelukkig krijg ik volgende week een 50 speed van iemand die er eentje over had (net geregeld
)
hij begint bij 8x en de lijn gaat zelfs naar beneden...
maar gelukkig krijg ik volgende week een 50 speed van iemand die er eentje over had (net geregeld
Verwijderd
Klopt gewoon helemaal niets van wat er op de cd-rom speler staat. Ik heb ook een oude gare cd-rom speler waar 32x op staat, maar hij haalt in de praktijk ook maar ongeveer 4x. 
Ik zou gewoon een nieuwe kopen.
Ik zou gewoon een nieuwe kopen.
Pagina: 1