Vandaag geen signature
mjah ligt eraan welk OS je draait.
maar vanaf windows 98 kan je 17 monitoren draaien.
2x twinview, 4x andere kaartjes
bijvoorbeeld 1x een geforce in je agp, en 3x een pci tnt kaartje ofzo
windows regelt de rest
maarz..dit was ook gwoon met de search te vinden hoor
2x twinview, 4x andere kaartjes
bijvoorbeeld 1x een geforce in je agp, en 3x een pci tnt kaartje ofzo
windows regelt de rest
maarz..dit was ook gwoon met de search te vinden hoor
Matrox G200 MMS of de splinternieuwe G450 MMS
http://www.matrox.com/mga/products/mms/home.cfm
G200 MMS Quad is 780 euro. G450 komt per september beschikbaar.
http://www.matrox.com/mga/products/mms/home.cfm
je kunt het met een of andere splitter wel 4 monitoren gebruiken, maar ik weet niet precies hoe.
matrox g200 quad is ook een mooie oplossing natuurlijk.....
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Dat lijkt mij niet. Graag info.Op maandag 08 juli 2002 12:32 schreef eghie het volgende:
je kunt het met een of andere splitter wel 4 monitoren gebruiken, maar ik weet niet precies hoe.
Hey veldmuis is dat idd zo? Zijn in principe alle combo's mogelijk? Dus een Pharhelia + 6 * g450pci bijvoorbeeld zou je 15 stuks opleveren? En windows slikt dat? Gewoon je desktop uitbreiden over die hele zeut?
De nieuwe Matrox Parhelia-512 zal 3 monitoren tegelijkertijd kunnen aansturen. 4 monitoren met 1 videokaart is dus soieso niet mogelijk (edit: met een g200 quad dus wel, maar die is wat prijzig).
Aangezien de Matrox Parhelia-512 nog niet uit is, zal je een agp kaartje & een pci videokaartje nodig hebben. Beide met support voor 2 monitoren. Ik weet niet hoe belangrijk de 3d prestaties moeten zijn, maar als je er geen zware dingen op wilt doen zou ik een ati7500 kaartje nemen voor het agp slot.
Wat je in het pci slot kan doen wordt wat moeilijker, misschien een ati pci kaartje, of een geforce 2mx voor pci.
Zoek hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49 eens op het woord pci (ctrl-f = zoeken).
Je moet uiteraard wel drivers hebben die elkaar niet in de weg gaan zitten. Dus 2 videokaarten van hetzelfde merk kaart lijkt me geen goed plan.
Aangezien de Matrox Parhelia-512 nog niet uit is, zal je een agp kaartje & een pci videokaartje nodig hebben. Beide met support voor 2 monitoren. Ik weet niet hoe belangrijk de 3d prestaties moeten zijn, maar als je er geen zware dingen op wilt doen zou ik een ati7500 kaartje nemen voor het agp slot.
Wat je in het pci slot kan doen wordt wat moeilijker, misschien een ati pci kaartje, of een geforce 2mx voor pci.
Zoek hier: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/49 eens op het woord pci (ctrl-f = zoeken).
Je moet uiteraard wel drivers hebben die elkaar niet in de weg gaan zitten. Dus 2 videokaarten van hetzelfde merk kaart lijkt me geen goed plan.
een G450 AGP + een G450 PCI, moet lukken lijkt me
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
je hebt ook van die splitters (of een soort kastjes)
ik weet daar geen prijs van maar daar kan je echt heel veel monitoren op aansluiten
ik was oit bij een winkel toen de Gf3 net uitwas en die gast had al zijn monitoren aangesloten ok een pc met een Gf3 dat was echt kwijlen
ik weet daar geen prijs van maar daar kan je echt heel veel monitoren op aansluiten
ik was oit bij een winkel toen de Gf3 net uitwas en die gast had al zijn monitoren aangesloten ok een pc met een Gf3 dat was echt kwijlen
Jah dan wordt je vga signaal versterkt oid en dan naar een aantal uitgangen gestuurt. Maar dan heb je gewoon een aantal keer hetzelfde. Dat heeft btw bijna elke behoorlijke pc-zaak wel staan volgens mij (voor de beeldschermen in de showroom).Op maandag 08 juli 2002 12:54 schreef Jeff_P het volgende:
je hebt ook van die splitters (of een soort kastjes)
jah das waar maar het was ook bedoeld als voorbeeld
ik dacht juist dat de bedoeling was om alle monitoren hetzelfde te laten weergeven
---------
btw vreed mooie specs, jammer dat je dat alleen nog maar kan dromen
ik dacht juist dat de bedoeling was om alle monitoren hetzelfde te laten weergeven
---------
btw vreed mooie specs, jammer dat je dat alleen nog maar kan dromen
Op maandag 08 juli 2002 12:59 schreef Jeff_P het volgende:
Op maandag 08 juli 2002 12:29 schreef Telco het volgende:
Ik wil graag vanaf 1 pc 4 monitoren aansturen, waarbij er 1 buroblad is. Zeg maar zoals twinview, maar dan voor 4!
Kijk, dat wist ik nog niet. Perfect. Het gaat W2K Pro of XP Pro draaien trouwens.Op maandag 08 juli 2002 12:31 schreef veldmuis het volgende:
mjah ligt eraan welk OS je draait.
Ennuh...
Da's knap. Ik heb er een heleboel over 2 monitoren gevonden, maar 4 heb ik niet gezien....maarz..dit was ook gwoon met de search te vinden hoor
En dat geeft me weer een nieuw probleem. Wie heeft hier gelijkeen G450 AGP + een G450 PCI, moet lukken lijkt me
3D is niet belangrijk. Ik moet echter wel twee video;s kunnen laten draaien.Ik weet niet hoe belangrijk de 3d prestaties moeten zijn, maar als je er geen zware dingen op wilt doen zou ik een ati7500 kaartje nemen voor het agp slot.
Vandaag geen signature
een g400 pci &agp gaan prima naast mekaar. Ik zou ook niet weten waarom niet.
(verschillende merken is wel makkelijker uit elkaar houden...
)
(verschillende merken is wel makkelijker uit elkaar houden...
Ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee hoor. Maar 2 dezelfde geluidskaarten in 1 pc kunnen nog wel eens problemen geven. Dus ik d8, 2 videokaarten van hetzelfde merk gaat ook niet flex, tis maar een redeningOp maandag 08 juli 2002 13:45 schreef Telco het volgende:
En dat geeft me weer een nieuw probleem. Wie heeft hier gelijk
Matrox staat bekend om zijn goede drivers, dus 2x matrox zal wel goed gaan.
hmja volgens de MS site kan het wel...maar sjah...daar staat wel meer op wat in de praktijk niet werkt om het maar netjes te zeggenOp maandag 08 juli 2002 13:50 schreef wwillem het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee hoor. Maar 2 dezelfde geluidskaarten in 1 pc kunnen nog wel eens problemen geven. Dus ik d8, 2 videokaarten van hetzelfde merk gaat ook niet flex, tis maar een redening. Misschien kan het zonder problemen.
Matrox staat bekend om zijn goede drivers, dus 2x matrox zal wel goed gaan.
Verwijderd
'k heb hier een keer 4 monitoren naast elkaar gehad met 2 Matrox G400 dual AGP kaartjes, werkte zonder problemen op win2k
Waar haal jij een mobo vandaan met 2 simultaan werkende agppoorten dan????Op maandag 08 juli 2002 14:13 schreef virtual het volgende:
'k heb hier een keer 4 monitoren naast elkaar gehad met 2 Matrox G400 dual AGP kaartjes, werkte zonder problemen op win2k
Lol, dat lijkt me niet. 2xagp bestaat niet.Op maandag 08 juli 2002 14:13 schreef virtual het volgende:
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
2x agp bestaat welOp maandag 08 juli 2002 14:22 schreef wcduck het volgende:
[..]
Lol, dat lijkt me niet. 2xagp bestaat niet.
2 agp sloten op een mobo bestaan niet
(Jah ik weet wel wat je bedoelt.)
Een van de twee zal wel een pci zijn.
Wat je moet doen is even op www.realtimesoft.com rondbladeren. Zij zijn ook de makers van UltraMon: _het_ tooltje voor multimonitor bezitters.
Zij hebben ook een database waarin gebruikers hun systemen hebben staan. Zo was er (ooit) een gast die 7 (of 9) monitoren had aangesloten: allemaal ATi kaarten.
Zij hebben ook een database waarin gebruikers hun systemen hebben staan. Zo was er (ooit) een gast die 7 (of 9) monitoren had aangesloten: allemaal ATi kaarten.
*insert signature here
ben van 3 monitoren naar 2 gegaan. 
2x15" + 21" => 2x 21"
gewoon wat simpele kaartjes bij prikken.
Niet alle chipset worden ondersteund.
Maar meestal kan je nog wel ergens tnt kaartejs op pci kopen, voldoen goed.
2x15" + 21" => 2x 21"
gewoon wat simpele kaartjes bij prikken.
Niet alle chipset worden ondersteund.
Maar meestal kan je nog wel ergens tnt kaartejs op pci kopen, voldoen goed.
1+1+1 = 1
nVidia heeft ook een quadro4 mx chip die 4 monitoren kan aansturen. Die heet Quadro 4 400 NVS.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Wat twee verschillende drivers betreft: ik heb hier twee grafische kaarten van hetzelfde merk én die gebruiken dezelfde driver, absoluut geen probleem 
Als 3D niet zo belangrijk is zou ik denk ik ook voor een Matrox G450 AGP en PCI gaan.
Als 3D niet zo belangrijk is zou ik denk ik ook voor een Matrox G450 AGP en PCI gaan.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Sluit ik me volledig bij aan.Op maandag 08 juli 2002 20:27 schreef Abbadon het volgende:
Wat twee verschillende drivers betreft: ik heb hier twee grafische kaarten van hetzelfde merk én die gebruiken dezelfde driver, absoluut geen probleem
Pagina: 1