E-mail verdubbeld bij ophalen

Pagina: 1
Acties:

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Elke keer als ik mijn e-mail ophaal met Outlook Express 5.00 dan haalt die alles binnen.

Maar als ik dan weer me e-mail controleer dan krijg ik weer die e-mail binnen plus een kopie ervan.

Heb de helpdesk gebeld van me provider maar die wisten het niet (bekend voorbeeld tegenwoordig)

Dus wie is er slimmer dan een helpdesk en weet hoe ik dit kan oplossen ?

P.s. Kopie op server achterlaten staat uit

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Hmmm als dat uit staat is dat wel vaag. Is het POP of IMAP :?

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Beetje jammer dat je de helpdesk dan maar de schuld geeft. Maar goed, heb je toevallig rules in je outlook die kopieren in plaats van verplaatsen. Heb je het ook met andere mail programma's. Heb je Norton antivirus met z'n ingebouwde pop server.

Of misschien sturen jouw vrienden de mail gewoon twee keer :Y)

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Maak je gebruik van een forward adres? Of stuurt de gebruikers contstant een normaal mailtje en een CC/BCC naar je ;)

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 11:54 schreef zmn het volgende:
Hmmm als dat uit staat is dat wel vaag. Is het POP of IMAP :?
Maak gebruik van POP
Op maandag 08 juli 2002 11:55 schreef PolarBear het volgende:
Beetje jammer dat je de helpdesk dan maar de schuld geeft. Maar goed, heb je toevallig rules in je outlook die kopieren in plaats van verplaatsen. Heb je het ook met andere mail programma's. Heb je Norton antivirus met z'n ingebouwde pop server.

Of misschien sturen jouw vrienden de mail gewoon twee keer :Y)
Heb wel rules in outlook express maar die staan op verplaatsen naar prullebak

Heb wel Norton Antivirus die scant mijn e-mail wel zal me viruskiller wel ff uitzetten kijken of het dan goed gaat
Op maandag 08 juli 2002 11:56 schreef Kamikazi het volgende:
Maak je gebruik van een forward adres? Of stuurt de gebruikers contstant een normaal mailtje en een CC/BCC naar je ;)
Hiervan maak ik geen gebruik van

Viruscanner uitgeschakeld en geen problemen meer thenx

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Ik heb dit vaker met hotmail onder Outlook Express, maar met POP mail niet.

Is er ook een manier om die POP mail via de browser te bekijken ( webmail ) ?

Dan zou je namelijk kunnen kijken of ieder mailtje er echt 2x op staat, of dat Outlook um gewoon 2x binnen haalt...

Wat je nog meer zou kunnen doen, is zorgen dat je Outlook Express 6.0 krijgt, waarschijnlijk zal het (als het een known bug was ) dan wel opgelost zijn.

• Facer
  • Niet online

Facer

Ken net.....

Topicstarter
ja ik kan me e-mail ook bekijken via mijn provider webmail en ook via twigger daar stond het allebei maar 1 keer op

Outlook Express 6.0 1 keer geinstalleert en gelijk ook goed van geleerd

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Stuur eens een (goed) mailtje naar jezelf om te kijken of die ook dubbel aankomt. Zoniet dan weet je dat t dus aan de andere kant ligt :)
Pagina: 1