Instellingen HOE mee te nemen

Pagina: 1
Acties:

• LeKKeRVaaG
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2023

LeKKeRVaaG

Ik doe aan Crea Doe aan doe ik

Topicstarter
Werk met zware videoprogrammas. Nu wordt me PC te langzaam en denk erover om te gaan upgraden naar nieuwe pc. Is het
mogelijk omdat het wel een half instellen heeft gekost dit zonder problemen mee te nemen naar een nieuwe PC ??

Thx voor de tips alvast

Verwijderd

Welk os wil je gaan gebruiken. Als je XP gaat gebruiken dan is dat mogelijk. Daar kan je een floppy meemaken die je op je oude PC kan gebruiken om je instelling op te slaan.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ghost?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Je doet je nick eer aan :P

Welke OS/es voor die pc's en wil je je systeem instellingen meenemen of alleen de instellingen van die programma's :? (dat gaat namelijk moeilijk worden.)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:31

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

XP heeft een File Transfer Wizard. Die zet al je instellingen en bestanden op een plekkie (liever aparte HD). Dan XP herinstalleren, en de zooi weer terugzetten.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Het is idd een rete vage vraag, vertel nou eerst eens met welke "zware" videoprogs je werkt en dan kijken of het kan.

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

Pagina: 1