Toon posts:

[acces]database kraken

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om een acces database te openen, waarbij een werkgroep vereist is?

Ik zou graag een acces database willen openen, met de volledige rechten hierop. De database is niet beveiligd met een wachtwoord. Het probleem is dat je de werkgroep en id ingevuld moet hebben bij het openen.

Met koppelen kan ik wel de data ophalen, deze wil ik echter ook in de database aanpassen.

Zijn hier progjes, of evt te maken progjes voor? Hiernaar zoeken leverde alleen een prog AccesCrack op (helaas taiwanees oid) en een progje die bevestigde dat er geen wachtwoord op de db zit. Altijd handig.

Iemand tips?

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-09 13:02

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

De beste methode om toegang te krijgen is:

* contact opnement met de systeembeheerder
* Contact opnemen met de eigenaar van de db

Aan een van twee (of beiden) vragen om jou de juiste rechten te geven.

Hacken van een Access-database (methoden, programma's, etc.) hoor je niet op GoT te kunnen krijgen.

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

hmm .. paar punten:

1. Het is niet de bedoeling dat we hier ondersteuning gaan bieden bij het kraken van allerlei dingen. Je kunt wel leuk zeggen dat het je eigen data is ed, maar zelfs als dat werkelijk zo is, dan kunnen er altijd nog mensen met minder goede bedoelingen dit topic door gaan lezen.
2. Access is software. Daarnaast heb je het ook nergens over of je zelf iets gaat rpogrammeren om de boel eruit te trekken. Dus dit topic hoort ook niet in PW.

JE zou het in SA kunnen vragen, maar ik denk niet dat ie daar lang open blijft (zie 1)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.