Toon posts:

vliegen met dodo

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen met vliegen met een dodo, kheb het nou al veel te veel keer geprobeerd maar elke keer stort ik weer in zee:( kheb die hele handleiding al uitgeprint en alles netjes gedaan;) maar tog telkens als ik op stijg maak ik een soort draai en ga ik het water in please help me :)

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

-handrem indrukken.
-bekijk dodo van zijkant.
-geef gas voluit.
-laat handrem los.
-druk of het pijltje naar beneden, of de analoog omhoog
-w8 tot je de voorkant de grond ziet raken en er vonken vanaf springen.
-laat de pijltjes/analoog los.
-je vliegtuig stijgt in een keer, probeer hem te recht te krijgen met het landschap
-nu kan je heel lang vliegen, zolang je hem maar goed in evenwicht houdt.
-als je een bocht om wilt dan moet je 'tappen' niet in 1 keer indrukken anders dan maak je een looping.

:)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Tja, beetje vlak houden, die dodo, maar dat zul je al wel weten.

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

euhm, nieuwsgierig.. wat/wie is een dodo (gisteren discovery gekeken, was een dodo niet een uitgestorven predator)

Verwijderd

denk dat dit als reply op grote gta3 topic nr 23461 bedoeld was.. anders dubbel danwel onduidelijk waarover het gaat :P

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-12-2025
zoeken, het grote GTA topic..

:z

Beetje meer ijverheid alsjeblieft

[topic=507699/1/25]

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:57
Op maandag 08 juli 2002 11:25 schreef StraracZ het volgende:
euhm, nieuwsgierig.. wat/wie is een dodo (gisteren discovery gekeken, was een dodo niet een uitgestorven predator)
vliegtuig in GTA 3 :)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Zorg ervoor dat je de rode neus van je Dodo net boven je witte vleugels houd.
De Dodo heeft de neiging om uit zichzelf omhoog te gaan, gebeurt dat, geef een tik op 6 om de neus weer omlaag te drukken.
Mocht je vliegtuig dan echt omlaag gaan vliegen, doe dan helemaal niks, die 'omhoog-vlieg-neiging' van de Dodo zorgt er dan voor dat je weer normaal vliegt, daarna weer bijstellen met 6.

9 (omhoog vliegen) heb je alleen nodig om te landen/loopings te maken.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.horniman.demon.co.uk/dodo.gif

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 11:26 schreef Sn3akz het volgende:
zoeken, het grote GTA topic..

:z

Beetje meer ijverheid alsjeblieft

[topic=507699/1/25]
Hij zal, hoogstwaarschijnlijk, wel op de hoogte zijn van die instructies in de FAQ, maar voor veel mensen blijft het echt moeilijk om die dodo in de lucht te houden. :)

Mja.... ik denk dat je er ook een beetje behendig in moet zijn. Voor de topicstarter: probeer in ieder geval de binnenstad te mijden in het begin. Wijk gewoon ff uit naar de rand van de stad. En als je opstijgt niet te snel corrigeren met numpad 6. Probeer ff iets langer te wachten. Een seconde of 2. Succes. :)

/me record is nog altijd iets van een half-uurtje lang in de lucht blijven. 8-)

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 22:27

Tcq

Ik vond het erg handig om eerst de aangepaste handling.cfg te gebruiken om het te oefenen, als je het daarmee 100% van de keren lukt om op te stijgen kan je weer terug naar de oude handling.cfg en dan is het ineens een stuk makkelijker.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/scenery_III.JPG
:+

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Je moet vooral veel oefenen met de dodo.
In het begin lukte het mij ook niet, maar je moet echt goed controleren of je wel horizontaal vliegt! Dan moet het lukken.

En ook vooral bochten niet te snel willen nemen

iStockphoto

Verwijderd

Als je eenmaal op een goede hoogte vliegt met de juiste snelheid, dan is het ook gemakkelijker om 'em onder bedwang te houden. Gewoon wat wolkenkrabbers mijden en de dodo af en te stabiliseren met numpad 6 and that's it. Maar het op een goede hoogte krijgen zonder niet meteen neer te storten na 10 sec. is jou juist the trick lijkt me. Het zit 'em er volgens mij in hoe snel je na het opstijgen gaat corrigeren.

Als je dus op de opstijgbaan een aanloop aan het nemen bent en, uiteraard, numpad 6 ingedrukt houd moet je kort erna (als er vonken onder de dodo vandaan komen) die toets loslaten en dan ligt het er dus juist aan wanneer je het vliegtuigje weer gaat corrigeren met 6; zoals ik net ook al zei. Te vroeg en hij heeft niet genoeg kunnen stijgen en crasht. En te laat drukken is ook niet echt zo geweldig lijkt me. ;)

Dus daar moet je maar ff mee gaan experimenteren. :)

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

In GTA is de Dodo een doodnormale Chessna vliegtuigje. Ze mogen geen reklame maken, en merken noemen! Eesrt doen ik hoorde over de Dodo dacht ik dat je GTAplayer op een reuzevogel kon vliegen :+, maar toen ik die GTA topics hier doorlas bleek het een vliegtuig te zijn. Nu probeer ik ook steeds te vliegen me die dodo maar het lukt nog niet lekker! Ik blijf proberen. En mocht je een landend vliegtuig tegenkomen op je startbaan op het vliegveld, gewoon doorvliegen, het vliegtuig is niet solid als hij vliegt, je vliegt er dus doorheen :7

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

als je denkt dat je neerstort, niks doen alleen gas geven, want hij gaat vanzelf weer omhoog :)

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Verwijderd

Topicstarter
thx everyone;)

ps. toen ik deze topic starte snapte ik r nog nix van hoe je nou een reply maakte daarom dus deze topic :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 13:00 schreef Olivier1234 het volgende:
thx everyone;)

ps. toen ik deze topic starte snapte ik r nog nix van hoe je nou een reply maakte daarom dus deze topic :)
das ook wel erg moeilijk :? :D

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

gewoon wat proberen, in het begin vond ik het zelfs makkelijker om met de tank (cheat) te vliegen (zwaartekrachtcheat) dan met de dodo :)

het belangrijkste is gewoon dat je geen extreme correcties maakt en zo nu en dan de neus terug naar beneden stuurt.

en inderdaad niet in de binnenstad gaan vliegen, die gebouwen staan er bestwel in de weg.

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 13:16 schreef rick_h het volgende:

[..]

das ook wel erg moeilijk :? :D
Inderdaad. Misschien iets voor in de FAQ. :? ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:16
nee dat was die buidelwolf.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-01 09:39
Op maandag 08 juli 2002 11:30 schreef rick_h het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ice Age rules :) >:)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Verwijderd

Dicht :)
Als de aansturing in de Faq moet laat het even weten ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.