Een goede case om te modden??

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Ikke wil nu ook gaan modden, maar nu heb ik een poepkast en wil dus een nieuwe. Nu heb ik deze op procase.nl gevonden:

http://www.procase.nl/PC-7070.JPG

Vinden jullie dat een mooie en een goede kast om te modden en een leuk raampje erin te maken??

Verwijderd

van elke kast valt wat moois te modden!

• AxzZzeL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07 17:23

AxzZzeL

maakt oogsnoep

Ziet er goed uit. Als er geen leipe vormen in zitten kan je het meestal wel goed modden. Dit is dus een rechthoekige kast en lijkt me wel goed te modden.

Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

• WiNlUx
Op maandag 08 juli 2002 11:02 schreef AxzZzel het volgende:
Ziet er goed uit. Als er geen leipe vormen in zitten kan je het meestal wel goed modden. Dit is dus een rechthoekige kast en lijkt me wel goed te modden.
De voorkant is een beetje bol naar buiten. zo dus: ) :)

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
Op maandag 08 juli 2002 10:54 schreef Aryante het volgende:
van elke kast valt wat moois te modden!
maar hij wilt beginnen met modden en zoon kast met een afneembare rechter/linker en bovenkant vink toch makkelijker dan een geheel

• WiNlUx
Op maandag 08 juli 2002 11:05 schreef koenderks het volgende:

[..]

maar hij wilt beginnen met modden en zoon kast met een afneembare rechter/linker en bovenkant vink toch makkelijker dan een geheel
volkomen gelijk :P

Verwijderd

het is te doen om er een raam in te maken!!!!!!
en anders kan je er altijd nog lampjes in maken.

tip:doe niet een 4kant raam dat is zo ordinair.
logo is leuk, mooier.

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Als er maar altijd platte, rechte frontjes inzitten, en niet à lá Packard bell, van die ronde opgezwollen kasten :) (nofi)
Er zitten zo te zien 4 frontjes in waar je dan een brander, cdspeler en bijv. een baybus en thermometer in kan zetten.

Verwijderd

Je kan natuurlijk ook gewoon de u-vorm van je kap doordremelen zodat je alsnog 3 losse stukken hebt (wat ik gedaan heb dus).

• WiNlUx
Op maandag 08 juli 2002 11:32 schreef Pastasaus het volgende:
Als er maar altijd platte, rechte frontjes inzitten, en niet à lá Packard bell, van die ronde opgezwollen kasten :) (nofi)
Er zitten zo te zien 4 frontjes in waar je dan een brander, cdspeler en bijv. een baybus en thermometer in kan zetten.
Er zitten een bolle voorkap op met een bolle frontjes! (had ik al gezegt dacht ik :) )

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:12

Corn

Raar jongetje

Persoonlijk vind ik dat je iedere kees perfect kunt modden, maakt niet uit hoe hij eruit ziet. Als je zelf genoeg fantasie hebt kun je van alles iets maken. Je moet niet kopen wat iedereen heeft, met als doel iets op precies dezelfde manier te kunnen doen. Daar heb je niets aan, want dan ben je totaal niet orgineel. Het leukste is voor jouw kast (wat voor een het ook is) zelf creatieve oplossingen te bedenken. Sommige kasten zijn gewoon van zichzelf al wat strakker dan andere, maar dat maakt het eindresultaat niet per se mooier of orgineler. Woei >:)

• WiNlUx
OK thnx voor de tips! Laat ik deze maar kopen. Deze ziet er wel goed uit

Verwijderd

Succes er mee laat wel nog wat van je horen he als die af is!!!

Met foto's graag :)
Pagina: 1