The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Verwijderd
Je NDS structuur aanpassen zodat er voor elke afdeling/verdieping een OU bestaat. Aan die OU kun je dan de NDPS koppelen, of nog mooier een workstation policie koppelen met daarin de printers gedefineerd.
Ja, maar dat is het rare juist. Als ik de printer via een policy meegeef, krijg ik de standaard printer opties als ik bij de printer om de eigenschappen vraag (in windows).
Als ik het niet via een policy doe, maar door de printer aan de users te koppelen (wat eigenlijk niet gewenst is), krijg het de veel uitgebreidere NDPS eigenschappen in windows.
Dus wat mij betreft, wil ik niet via de policy de printer meegeven.
Als ik het niet via een policy doe, maar door de printer aan de users te koppelen (wat eigenlijk niet gewenst is), krijg het de veel uitgebreidere NDPS eigenschappen in windows.
Dus wat mij betreft, wil ik niet via de policy de printer meegeven.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.