Toon posts:

[TV OUT] Goede ervaringen met welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een beetje lame vraag is, maar ik heb al een tijdje lopen zoeken en kan dus nergens op i-net ergens een goede buyers-guide vinden.

Het gaat om een Dell Optiplex met nog 3 PCI sloten vrij... Deze gaat in een klas gebruikt worden om te 'clonen' naar 2 televisies. Het gaat er dus om dat deze kaart alleen gebruikt zal worden voor TV-out; De video zit al on-board.

Het hoeft niet de ALLERgoedkoopste te zijn, maar wel graag een beetje prijs-bewust.

Alvast heel erg bedankt!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als je naar 2 tv's wilt klonen, lukt dat alleen met de Parhelia, alle andere kaarten ondersteunen maar 1 cloon.
En anders moet je zo'n switch kopen die je in winkeletalage's ziet om meerdere apparaten op 1 uitgang aan te sluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 10:25 schreef KillerAce_NL het volgende:
Als je naar 2 tv's wilt klonen, lukt dat alleen met de Parhelia, alle andere kaarten ondersteunen maar 1 cloon.
En anders moet je zo'n switch kopen die je in winkeletalage's ziet om meerdere apparaten op 1 uitgang aan te sluiten.
Klopt. Ik had het inderdaad even moet vermelden, maar het gaat eigenlijk om 1 TV; Als we er die enkele keer 2 op willen aansluiten zetten we er wel ff een videorecorder tussen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En wat wil je presenteren op die tv ?

Verwijderd

[topic=305287/1/50]

Dit topic is gesloten.