Toon posts:

V7700 Horror in Win2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb m'n V7700 vandaag (na 3 weken wachten) binnen gekregen. Blij in m'n bakkie gestopt. Booten en Asus drivers geinstalleerd onder Win2k. Werkt niet. Toen maar de Nvidia drivers geinstalleerd (v 5.14) en nu: wel beeld, maar ook problemen.

De problemen zijn:

1) "flikkeringen" in het beeld (horizontale strepen die voorbij schieten).
2) cursors worden niet goed weergegeven bij het verslepen van bestanden naar windows anders dan een directory (dus als ik een file over de IE heen sleep gaat ie vreemd doen, sleep ik 'm over een directory dan gaat het wel goed)

Heeft iemand een oplossing voor de volgende vragen?:

1) Hoe kan ik een V7700 onder 2k werkend krijgen met de officiele Asus drivers (laatste versie)?

2) Hoe kan ik de problemen oplossen met de Nvidia drivers (ga morgen trouwens de nieuwste uitproberen.)

Sys Specs:
Athlon 800@800 (geen voltage tweaking)
Asus K7V
Asus V7700 Dlx 32MB
256 MB 133Mhz
Monitor: Delta DB1750 (beetje obscuur, maar deed het prima met m'n V3800 M)
Creative SB live 1024

PS: onder Win98 zijn er geen problemen, maar daar doet de Asus driver het gewoon...

Verwijderd

A) Altijd nVidia drivers installeren, VEEL beter en stabieler.

Bij deze:(klik hier) Detonator voor win2k 6.34 (is nog niet eens uit maar wel goed :))

B) Zet je refresh rate altijd op max (rechtsklik op desktop, properties, settings, advanced, Monitor).

good luck :)

Verwijderd

Topicstarter
TNX, die nieuwe drivers ga ik morgen op school downen, maar dat van die refresh rate kan ik niks mee, want m'n monitor kan maar 60 hebben (ik hoor jullie al lachen:(). Ga binnen kort overigens wel een iiyama 22" of een Sony 21" kopen.

Back to topic: de refresh rate moet niets uitmaken voor de cursors.

Verwijderd

ik heb sinds eergister een v7700 deluxe en die draait met de ASUS drivers prima in win2k (behalve tv-in draait nog niet, maar dat zal wel aan mij liggen)

Ik heb ook geen vage strepen

Asus 5.33 drivers..

Verwijderd

Hier ook asus v7000 onder win2k. Werk prima met elke driver die ik gebruikt heb. (uiteraard geen voodoo drivers, v7700 supporting drivers)

mobo asus cusl2 p3e 500.
mobo wil ook nog wel eens uitmaken