Toon posts:

schermbev. ww vergeten win 95

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een probleem voor een kennis, deze weet het wachtwoord niet meer van de schermbeveiling, als ik een niew ww wil opgeven, moet het oude ww worden ingevuld.. ik heb internet al een beetje afgezocht...

iemand 1 idee???

geen idee trouwens of het hiet thuishoort? excuse me if`m wrong

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Dit staat in ieder geval niet in goede rubriek maar moet gewoon in WOS lijkt me.

Er zijn vast wel progjes waarmee het moet kunnen. Aan de dat progje dat de ******* leesbaar maakt zeg maar heb je niks maar volgens mij was win95 nog niet zo heel best beveiligd.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

was het niet zo dat je door heel erg veel tekens in te vullen, daar ook voorbij kwam?

ehm... misschien rebooten en dan ww veranderen? :?

Verwijderd

In je windows dir staat een file genaamd <username>.pwl ;) (in mijn geval dus Nioxx.pwl)

daar is er maar 1 van dus dat kan niet mis gaan. Daarin staat je password encrypted in. Nu denk ik dat jij wel met google op zoek kan gaan naar een PWL decrypter.

(hint: PWL decrypt :) )

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op maandag 08 juli 2002 10:22 schreef DarthRaider het volgende:
ehm... misschien rebooten en dan ww veranderen? :?
Op maandag 08 juli 2002 10:08 schreef Tommy4u het volgende:
ik zit met een probleem voor een kennis, deze weet het wachtwoord niet meer van de schermbeveiling, als ik een niew ww wil opgeven, moet het oude ww worden ingevuld..
Zou proberen eens in safe mode (F8 tijdens booten, voordat je het eerste grafische scherm krijgt) en dan van screensaver te veranderen (dus ander soort). Dit kun je ook nog proberen in de normale modus....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:49

Tags NL

Harmful or Harmless?

Open c:\windows\control.ini en haal daar in de sectie PWD (Volgens mij) het ge-encrypte wachtwoord weg...

https://powershellisfun.com

Verwijderd

je hebt een programma waarmee je ww kan kraken van allerlei accounts waaronder die van windows en ook screensavers volgens mij, de naam weet ik niet meer precies maar als ik het me goed herinner was het cain.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Op maandag 08 juli 2002 10:23 schreef NioXX het volgende:
In je windows dir staat een file genaamd <username>.pwl ;) (in mijn geval dus Nioxx.pwl)

daar is er maar 1 van dus dat kan niet mis gaan. Daarin staat je password encrypted in. Nu denk ik dat jij wel met google op zoek kan gaan naar een PWL decrypter.

(hint: PWL decrypt :) )
Je kan die file ook gewoon weggooien en dan is heel de beveiliging weg.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 10:28 schreef MeNTaL_TO het volgende:

[..]

Je kan die file ook gewoon weggooien en dan is heel de beveiliging weg.
Daar staat alleen ook bijvoorbeel het pass van je inbel account in, en die gooi je da ook weg. :( En dat wil je niet... :)
Op maandag 08 juli 2002 10:27 schreef -={Fred_Perry}=- het volgende:
Open c:\windows\control.ini en haal daar in de sectie PWD (Volgens mij) het ge-encrypte wachtwoord weg...
Zie mijn post. Het is <username>.pwl in win-dir. :)

En omdat ik de vervelendste niet ben, en gister teveel gezopen heb en toch een 8 voor mijn stage heb gehad. >:) Hier een URL'tje: http://newdata.box.sk/neworder/u/lph.zip

hack your lost passes.

Verwijderd

dicht. Hierboven kun je lezen waarom.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.