For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
En de Matrox RT2000 dan?
dan heb je gelijk video in/uit en twee hardware DV codecs...
oh nee...deze heeft geen gewone monitor uitgang...alleen video
dan heb je gelijk video in/uit en twee hardware DV codecs...
oh nee...deze heeft geen gewone monitor uitgang...alleen video
Waarom geen Radeon All-In-Wonder op basis van de Radeon8500 chip? Veel sneller als die verouderde matrox, is ook dual head en een perfect beeld....
Matrox G550 + Pinnacle DV: 250 EuroOp maandag 08 juli 2002 09:52 schreef FuzzyFocus het volgende:
Waarom geen Radeon All-In-Wonder op basis van de Radeon8500 chip? Veel sneller als die verouderde matrox, is ook dual head en een perfect beeld....
ATI Radeon 8500DV All-in-wonder: 472 Euro
De snelle 3D performance van de ATi is in dit geval voor de kat zijn viool, want die zal nooit gebruikt worden.
Overigens: als ik voor een geintegreerde all-in kaart zou gaan, is een Matrox Marvel G450eTV van 260 Euro ook een optie. Die biedt dezelfde mogelijkheden als de ATi (afgezien van de 3D perfomance).
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Verwijderd
In jouw geval zou ik persoonlijk voor een Matrox 450/550 gaan - die hebben onovertroffen dualhead en signaalkwaliteit.
Laat de hele Geforce/Radeon hype dan maar aan je voorbij gaan - 90% van de functies op die kaarten zul je toch nooit gebruiken en ook al is de beeldkwaliteit verbeterd t.o.v. Matrox, het heeft het nog niet ingehaald.
Matrox Millennium G450/550 DualHead 16/32MB DDR
Overigens verbaasd het mij dat je geen Raid gebruikt voor de VideoSequences - dat je twijfels hebt ivm operating systeem dat kan ik nog wel volgen, maar videobewerking en geen Raid?
Laat de hele Geforce/Radeon hype dan maar aan je voorbij gaan - 90% van de functies op die kaarten zul je toch nooit gebruiken en ook al is de beeldkwaliteit verbeterd t.o.v. Matrox, het heeft het nog niet ingehaald.
Matrox Millennium G450/550 DualHead 16/32MB DDR
Overigens verbaasd het mij dat je geen Raid gebruikt voor de VideoSequences - dat je twijfels hebt ivm operating systeem dat kan ik nog wel volgen, maar videobewerking en geen Raid?
De persoon in kwestie wil geen RAID ivm het verhoogde uitvalrisico. Dus gewoon 1 HDD voor OS (Win XP), applicaties etc. en de andere voor de videofiles. RAID 0 zou idd een stuk sneller zijn, maar daar wil hij dus niet aan.Op dinsdag 09 juli 2002 07:30 schreef euss het volgende:
Ik zou toch inderdaad adviseren om er een sneller diskmedium in te stoppen, dus hetzij RAID 1 (Voor data security vooral) en dan nog het liefst op een "echte" RAID kaart (maar da's weer duur) Of juist een goede scsi schijf erin hangen...
[edit]
Hang er bijvoorbeeld een 36GB 10K SCSI schijf in voor de vid-streams, naast een 80GB ide voor OS en dergelijke
[edit]
Hang er bijvoorbeeld een 36GB 10K SCSI schijf in voor de vid-streams, naast een 80GB ide voor OS en dergelijke
Pagina: 1