hifi-set (en discman) die cd-tekst weergeeft

Pagina: 1
Acties:

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een hifi-set die cd-tekst weergeeft. De meeste auto-radio's van bv sony doen het wel, maar een mini of midi set ben ik nog niet tegengekomen. Weet iemand welke midi of mini set dit kan?

Als we dan toch bezig zijn: bestaat er ook een discman die dit kan? Ik zat te denken dat een mp3-cd speler die een id-tag weer kan geven van mp3, dan ook cd-tekst van audio cd's kan laten zien :?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:03

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Mijn broertje heeft zo'n Riovolt SP90, en die kan dat inderdaad, cd-tekst weergeven. Ik heb geen idee of ze het allemaal kunnen, maar de "betere" modellen bijna zeker weten wel.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 16:26

Elektronicanet

Leds do it!

Philips heeft er die het kunnen, maar volgens mij zijn dat al oudere modellen.

Nederlander in België

Verwijderd

moved GT >> AVH
Hifi==avh en een discman is een beetje twijfelgeval :)

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Sony CD Speler: CDP-X930 (wel een wat ouder model)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Er zijn best wel veel van die midisets die het weergeven. Alleen maar weinig cd's die er text op hebben staan. Betaal je zoveel geld voor een orinele cd en dan nog geen cdtext.

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 22:04

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Marantz 6000 kan het

Everybody happy??? I soon change that here we go...

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

leuk allemaal modellen opsommen die het kunnen... Loop eens een winkel in en vraag welke het kunnen.

Wel interessant uitgangspunt. "ik wil een stereo, maakt me geen reet uit hoe-ie klinkt, als-ie maar cd-text kan weergeven" :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Je cd moet het ook ondersteunen en ik geloof niet dat er echt veel cds zijn die het ook echt hebben, offspring cds hebben het wel geloof ik. Mijn marantz heeft het ook inderdaad, maar tot nu toe alleen gezien bij een een Offspring cd.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Op dinsdag 09 juli 2002 15:36 schreef JvS het volgende:
leuk allemaal modellen opsommen die het kunnen... Loop eens een winkel in en vraag welke het kunnen.

Wel interessant uitgangspunt. "ik wil een stereo, maakt me geen reet uit hoe-ie klinkt, als-ie maar cd-text kan weergeven" :o.
Ja, dat heb ik uiteraard gedaan. Maar ben verschillende winkels afgegaan en daar konden ze me niets laten zien welke het kon.

En nee, het gaat me uiteraard in eerste instantie om het geluid, maar vind het dan leuk als ik die cd-tekst kan lezen. Als je een audio-cd brand, kan je dat cd-tekst gewoon als optie aanzetten en dan is het wel makkelijk als je dat ook op je hifi-set ziet (en niet alleen in de autoradio)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op donderdag 11 juli 2002 09:35 schreef Gully het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik uiteraard gedaan. Maar ben verschillende winkels afgegaan en daar konden ze me niets laten zien welke het kon.

En nee, het gaat me uiteraard in eerste instantie om het geluid, maar vind het dan leuk als ik die cd-tekst kan lezen. Als je een audio-cd brand, kan je dat cd-tekst gewoon als optie aanzetten en dan is het wel makkelijk als je dat ook op je hifi-set ziet (en niet alleen in de autoradio)
Als die het kan stat er toch zo'n cd-text logotje ergens op het apparaat?
Pagina: 1