de opa van mijn vriendin (jaja das ingewikkeld) heeft een poosje geleden een pc gekocht via de neckerman zo'n PB geval. ik vindt het een ellendig ding, want elke keer als er iets mis is moet ik dat weer herstellen, wat er dus op neer kwam dat ik alles maar ff opnw moet installeren omdat er iets onverklaarbaars fout ging tijdens de herstelpoging van mij. en dan gaat die man lopen zeuren dat de kleurtjes van z'n icoontjes nog niet goed zijn
(hij is verder wel aardig)
Maar nu wil ie extra geheugen in z'n pc hebben en dat vind ik prima, maar bij alles wat ik deed aan die pc heb gedaan in het verleden, begon ie te flippen met blauwe schermen. dus ik ben d'r nu wat voorzichtiger mee geworden, anders gaat er ook zoveel tijd in zitten.
het is een p 800mhz met 64mb geheugen, wat voor moederbord erin zit zou ik niet weten, ik denk iets goedkoops.
kan ik netzoals bij een 'normale' pc d'r gewoon een simmetje bijzetten of heeft PB een apart soort geheugen, want dat zou mij niks verbazen.
Maar nu wil ie extra geheugen in z'n pc hebben en dat vind ik prima, maar bij alles wat ik deed aan die pc heb gedaan in het verleden, begon ie te flippen met blauwe schermen. dus ik ben d'r nu wat voorzichtiger mee geworden, anders gaat er ook zoveel tijd in zitten.
het is een p 800mhz met 64mb geheugen, wat voor moederbord erin zit zou ik niet weten, ik denk iets goedkoops.
kan ik netzoals bij een 'normale' pc d'r gewoon een simmetje bijzetten of heeft PB een apart soort geheugen, want dat zou mij niks verbazen.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P