geheugen packerd bell

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 09:53

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
de opa van mijn vriendin (jaja das ingewikkeld) heeft een poosje geleden een pc gekocht via de neckerman zo'n PB geval. ik vindt het een ellendig ding, want elke keer als er iets mis is moet ik dat weer herstellen, wat er dus op neer kwam dat ik alles maar ff opnw moet installeren omdat er iets onverklaarbaars fout ging tijdens de herstelpoging van mij. en dan gaat die man lopen zeuren dat de kleurtjes van z'n icoontjes nog niet goed zijn |:( (hij is verder wel aardig)
Maar nu wil ie extra geheugen in z'n pc hebben en dat vind ik prima, maar bij alles wat ik deed aan die pc heb gedaan in het verleden, begon ie te flippen met blauwe schermen. dus ik ben d'r nu wat voorzichtiger mee geworden, anders gaat er ook zoveel tijd in zitten.

het is een p 800mhz met 64mb geheugen, wat voor moederbord erin zit zou ik niet weten, ik denk iets goedkoops.

kan ik netzoals bij een 'normale' pc d'r gewoon een simmetje bijzetten of heeft PB een apart soort geheugen, want dat zou mij niks verbazen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-08 13:17
Nee gewoon geheugen zal niet gaan werken, net zoals ik bij een Dell systeem heb gehad.

Maar bij de geheugenshop kan je voor elk A-merk systeem geheugen kopen.

edit:

Damn, ik zie PB er niet bij staan.
Je zou ze ff kunnen bellen

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
[topic=467722/1/25]

misschien heb je er wat aan.. :7

Verwijderd

Er gaat waarschijnlijk gewoon SDRAM in. Bij je keuze zal ik altijd voor een A-merk Dimmetje gaan, hierbij is de kans groter dat hij hem lust...

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 09:53

T-8one

take it easy, take a sisi

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 09:34 schreef TheBoneCollector het volgende:
[topic=467722/1/25]

misschien heb je er wat aan.. :7
dat had ik indd ook al gelezen, mede hierdoor werd ik een beetje angstig of het wel zou kunnen, dusz zodoende besloot ik het maar ff te vragen.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• TheBoneCollector
  • Laatst online: 14-06 10:52
trek een reepje wat er nu in zit eruit en neem dat ff mee als je extra geheugen gaat halen....

• Wdrawing
  • Laatst online: 20-08 16:03
Je kan a-merk geheugen proberen werkt het niet dan word het gehugen bestellen bij PB en dat is vaak zon 1.5 tot 2.5 keer zo duur als gewoon a-merk geheugen dus je moet er eerst goed over nadenken of je zeker weet of je het wilt.

• Dopestar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 08:36

Dopestar

Not Dope, Not A star

De meeste Packard Bell's van tegenwoordig kunnen met normaal geheugen overweg. Ben er tenminste nog geen tegengekomen die niet goed samenwerkte met een Sd-ram simm.

Ze hebben in ieder geval niet meer van die afwijkende modules. Een A-merk module lijkt mij wel verstandig.

En inderdaad geen geheugen bij PB bestellen want dat is erg duur.

Not Dope, Not A star

Verwijderd

Ik heb hier ook zo'n KUT PB |:( staan van mijn pa eentje met 384mb geheugen , ik kon zo bij de pc boer een geheugen erbij kopen en erin zetten. Maar net als bij jou is hier windows ook al tig keer opnieuw geinstalleerd :(

KUT PACKARD-BELL :R :R :R

Verwijderd

Gewoon W2K er op zetten , ff drivers zoeken en dan doet ie het gewoon zonder problemen ! ( al jaren ! ) Al de bagger die meegeleverd wordt heb je toch niets aan !

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Is al vrij vaak langs geweest: [search=packard bell geheugen] . Kijk op de gerenommeerde geheugensite's en je ziet dat ze PB's ondersteunen ( voorbeeldje ) :) Gewoon een fatsoenlijke DIMM kopen dus.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.