MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Ik zit maar wat te gokken maar: kan het zijn dat de permissies meteen op een dusdanige manier gezet worden dat BitchX het bestand niet mag overschrijven ?
klopt...:)
heb ik ook geprobeerd
/dcc autooverwrite on
is een optie, maar dat is tegenstrijdig met:
/dcc autoresume on
dus dat was em niet
heb ik ook geprobeerd
/dcc autooverwrite on
is een optie, maar dat is tegenstrijdig met:
/dcc autoresume on
dus dat was em niet
MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp
Verwijderd
Jawel, dat is em wel.
/dcc autooverwrite off
/dcc autoresume on
verhelpt het probleem. Alleen degene die de file stuurt moet wel file resume ondersteunen, anders lukt het alsnog niet.
Tevens dacht ik dat er bij het compileren van BitchX een variabele (BROKEN_MIRC_DCC_RESUME) ingesteld moet worden dat de file transfers mirc compatible zijn oid.
standaard staan deze opties voor dcc op off... het is nuttig dit in je $HOME/.bitchxrc te zetten (2e en 3e regel)
bind ^C switch_channels
set DCC_AUTOGET ON
set DCC_AUTORESUME ON
set DCC_MAX_AUTOGET_SIZE 720000000
Dan heb je bij het opstarten helemaal geen last meer voor het probleem.
/dcc autooverwrite off
/dcc autoresume on
verhelpt het probleem. Alleen degene die de file stuurt moet wel file resume ondersteunen, anders lukt het alsnog niet.
Tevens dacht ik dat er bij het compileren van BitchX een variabele (BROKEN_MIRC_DCC_RESUME) ingesteld moet worden dat de file transfers mirc compatible zijn oid.
standaard staan deze opties voor dcc op off... het is nuttig dit in je $HOME/.bitchxrc te zetten (2e en 3e regel)
bind ^C switch_channels
set DCC_AUTOGET ON
set DCC_AUTORESUME ON
set DCC_MAX_AUTOGET_SIZE 720000000
Dan heb je bij het opstarten helemaal geen last meer voor het probleem.
was zo gefrustreerd dat ik hetzelfde al gerealiseerd met irssi...maar probeer het nu strax wel weer met BitchX..vind ik toch fijner...het is wat moeilijker, maar dan heb je ook wat...met linux moet je wel eens doorzetten