Toon posts:

Chello FUP - basis/periodieke controles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie topics met boze UPC klanten die worden afgesloten wegens overmatig dataverkeer , maar ik wilde eigenlijk weten of Chello het dataverkeer ook controleert op een kortere basis dan een maand? Week of iets dergelijk.
Of beperkt UPC zich alleen tot maandelijkse controles?
Tevens heb ik begrepen dat je niet meer dan 30G moet gaan downen om niet afgesloten te worden, klopt da een beetje...

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02:18

Termy

valt er nog wat te fragge?

de limiet is toch 5GB nu? als je daar overheen gaat gaan ze toch al moeilijk doen? 30GB lijkt me iig al teveel om nog mee weg te kunnen komen... geweldig he, dat chello :)

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Topicstarter
5G :P

Is absoluut niet haalbaar als ze dat doen dan zijn ze ongetwijfeld tussen de 20 en 40% van hun klanten kwijt >:)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

De limiet is dus NIET 5GB. Dat is alleen als je dus al een keer over de schreef bent gegaan (lees: afgesloten bent).
Als "gewone" user is er geen vaste limiet (maar bij 30GB p maand hoef je je nog geen zorgen te maken).

Die 5GB is dus alleen voor de mensen die in 1e instantie zijn afgesloten en dan toch weer aangesloten willen worden bij Chello.

Wees consequent, maar niet altijd

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als ze na een paar dagen kijken is het toch wel een beetje kort he, want als je even eens wat leuks wilt downloaden terwijl je normaal bijna nooit download zou je nu ineens worden afgesloten/waarschuwing, dat lijkt me een beetje raar.
Om een goed en eerlijk beeld te krijgen van iemand moet je toch minstens een maand kijken, dus dat zullen ze heus wel doen. :)

En het maakt denk ik ook uit op wat voor'n tijd je download :)

🌞🍃

• tslh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-05 16:16
Op maandag 08 juli 2002 08:18 schreef Ook het volgende:
De limiet is dus NIET 5GB. Dat is alleen als je dus al een keer over de schreef bent gegaan (lees: afgesloten bent).
Als "gewone" user is er geen vaste limiet (maar bij 30GB p maand hoef je je nog geen zorgen te maken).

Die 5GB is dus alleen voor de mensen die in 1e instantie zijn afgesloten en dan toch weer aangesloten willen worden bij Chello.
Waar baseer je dit op? Is dit een vermoeden of weet je iets wat wij niet weten ? Dat het geen 5GB is klopt volgens alles wat ik lees, maar waar haal je die 30GB vandaan?

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 10:36 schreef tslh het volgende:

[..]

Waar baseer je dit op? Is dit een vermoeden of weet je iets wat wij niet weten ? Dat het geen 5GB is klopt volgens alles wat ik lees, maar waar haal je die 30GB vandaan?
effe wat beter lezen

hij zegt dat de topicstarter zich bij 30 gig nog geen zorgen hoeft te maken...de 30 gig waar de topicstarter iets over heeft gehoord (wat volgens mij ook niet klopt....chello gaat bij 30 echt niet zeiken)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:15
Als je nog niet te ver bent gegaan is de limiet idd boven de 5 GB, of dat 15, 30 of 45 isvalt niet te zeggen, waarschijnlijk hangt het er vanaf of er nog genoeg capaciteit in jouw woonplaats/regio is.

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Who cares anyway, gebruik chello gewoon op 'n normale manier en iedereen kan er fijn gebruik van maken, simpel zat.

Ik zit thuis van 's morgens tot 's nachts online druk te zijn, maar kom echt niet over die 5 gig heen hoor? Ook ik download ISO's (Linux distro's dus) en mp3's, maar dan nog.

Kortom, prima zo. :)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Op maandag 08 juli 2002 10:58 schreef isdnsux het volgende:

[..]

effe wat beter lezen

hij zegt dat de topicstarter zich bij 30 gig nog geen zorgen hoeft te maken...de 30 gig waar de topicstarter iets over heeft gehoord (wat volgens mij ook niet klopt....chello gaat bij 30 echt niet zeiken)
nou ik heb net die email gehad en had totaal 40GB dataverkeer in een maand. las net ook ergens van iemand die 35GB had en een email had gekregen dus om je bij 30GB geen zorgen te maken is denk ik niet zo goed idee.

ik woon trouwens in een rustige wijk, bijna niemand heeft hier kabel internet en snelheid is ook altijd gewoon 150K+

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Op maandag 08 juli 2002 10:36 schreef tslh het volgende:

[..]

Ik neem idd al m'n woorden terug.

Net met huivering onderstaand topic gelezen en het blijkt dus idd dat ze de limiet aan het neerschroeven zijn (tegenovergestelde van opschroeven?).

Oppassen dus!

[topic=545435]

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:01 schreef jep het volgende:
Who cares anyway, gebruik chello gewoon op 'n normale manier en iedereen kan er fijn gebruik van maken, simpel zat.

Ik zit thuis van 's morgens tot 's nachts online druk te zijn, maar kom echt niet over die 5 gig heen hoor? Ook ik download ISO's (Linux distro's dus) en mp3's, maar dan nog.

Kortom, prima zo. :)
Volgens mij download je dan niet errug veel van die iso's... en je bent geen movie-addict zo te merken. Als je dat wel allemaal doet dan zit je binnen de kortste keren over dat limiet(je) heen.

Wat voor jou normaal is, is niet voor iedereen normaal dus ga ff niet de les lopen lezen... Er wordt toch voor betaald, dus mag ik het toch ook tot het maximale gebruiken?!
Pagina: 1