P!!! unlocked?

Pagina: 1
Acties:

• DJ_Squtshi
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-02 15:13

DJ_Squtshi

What do ya say to da DJ?...

Topicstarter
Ik zit hiero dus met en p!!! 1000 mhz (van me pa) en in de bios kan ik de multiplier en de fsb veranderen :?...zachte sandra geeft aan dat de fsb en zo te hoog is(is 133mhz)Nou heb ik het vermoeden dat me pa gewoon genaaid is met en p!!! 700 mhz(7*100).Er staat ook en waarschuwing dat de cpu serial number enabled is alleen weet ik niet echt wat ik daar mee moet :( .
p6c(coppermine)Pentium !!! E 500-1.13G 1.3-1.75V
microcode:MU068A01
De AGP is volgens zachte sandra (2x)134 MHZ wat iets van 2 keer te veel is volgens mij en de pci 67Mhz met en 1/2x multiplier.

nou wil ik wel es weten waarom de mp unlocked is (terwijl ik hier iedereen hoor zeggen dat dat niet kan )Ik neem nog wel es het risico om em ff lager te zetten om te kijken of et werkt (is niet me eigen pc,anders was het al lang gebeurd >:) ) die mp gaat van 4 of zo tot 14 dacht ik,iig staat er als je em op zijn hoogst zet 1,6 ghz...ben zeker niet van plan dat te proberen met deze brakke bak :P

help me plezzzzeeeeeee!!!!

Specs

Verwijderd

lager zetten kan nooit kwaad volgens mij

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-08 14:50
PCI op 67 Mhz is onmogelijk :), ik denk dat je 33,5 MHz bedoelt. Ik weet zelf niks van intels af :X.

Maar als alles geod werkt , wat doe je dan moeilijk :?
Je hebt grote prestatie winst door 133 Mhz fsb :).

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Je kan je mp best lager zetten, er gebeurt dan alleen gewoon niks :) Het is normaal dat je je mulitplier in kan stellen, maar het heeft gewoon geen effect.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Waaruit leidt je af dat de multiplier veranderbaar zou zijn?

Ik kan ook in m'n bios de multiplier veranderen, maar dit betekent niet dat m'n celeron ook maar een beetje sneller of langzamer gaat lopen. Wat ik ook doe, het blijft bij mij altijd 11.

Als Sisoft Sandra zegt dat 133 mhz te hoog is, dan heeft Sisoft het fout (dat gebeurd wel vaker). Een P3-1000 mhz draait nu eenmaal op 133 fsb (ja, er bestaat ook een P3-1000 op 100fsb, maar die is nogal zeldzaam)

En die AGP bus van 134 mhz is ook wel te verklaren. Je AGP draait namelijk op 66 mhz, maar waarschijnlijk staat ie bij jou op AGP 2X (2x66 = 133) Die ene verschil wijten we dan maar aan een afrondingsfoutje ;)

Zoek anders het programma WCPUID op van H-Oda! (ofzoiets) en kijk wat voor CPU/Bussnelheid/Multiplier je volgens dat programma hebt

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
ik zal em wel ff lager zetuuuhhh...kijken of et werkt,die 67 pci,daar staat en mp van 1/2x bij ,is dat dat het gedeeld door 2 is of zo?
de vid kaart is onboard :r dus dat het systeem geen last van die 134 mhz agp heeft verbaasd me niet zo veel

Specs

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 02:58 schreef Undertaker2 het volgende:
Waaruit leidt je af dat de multiplier veranderbaar zou zijn?

Ik kan ook in m'n bios de multiplier veranderen, maar dit betekent niet dat m'n celeron ook maar een beetje sneller of langzamer gaat lopen. Wat ik ook doe, het blijft bij mij altijd 11.

Als Sisoft Sandra zegt dat 133 mhz te hoog is, dan heeft Sisoft het fout (dat gebeurd wel vaker). Een P3-1000 mhz draait nu eenmaal op 133 fsb (ja, er bestaat ook een P3-1000 op 100fsb, maar die is nogal zeldzaam)

En die AGP bus van 134 mhz is ook wel te verklaren. Je AGP draait namelijk op 66 mhz, maar waarschijnlijk

staat ie bij jou op AGP 2X (2x66 = 133) Die ene verschil wijten we dan maar aan een afrondingsfoutje ;)

Zoek anders het programma WCPUID op van H-Oda! (ofzoiets) en kijk wat voor CPU/Bussnelheid/Multiplier je volgens dat programma hebt
de agp staat op 2x134 mhz=268Mhz

Sandra geeft warnings aan voor de agp,fsb en pci

Specs

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 08 juli 2002 02:49 schreef DJ_Squtshi het volgende:
Er staat ook en waarschuwing dat de cpu serial number enabled is alleen weet ik niet echt wat ik daar mee moet :( .
Uitzetten in de BIOS, is een mogelijkheid om jouw computer als uniek te definieren o.a. op het web. Zie daar ook meteen het probleem: privacy en tracebaarheid. Lekker uitzetten in de BIOS dus.

de betaler vervuilt

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Ik zou opzich ff wat screenshotjes moeten plaatsen maar ik was nog van plan om es naar bed te gaan (is hier wel 2.14 nog niet ZOOOO laat :P...portugal 8-) :9

(off-topic)had verwacht dat et overclocken slechter zou gaan hier met 38-41 in de zon en 30-35 schaduw maar gelukkig is et koel binnen >:) (off-topic)

Specs

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 03:20 schreef DJ_Squtshi het volgende:
Ik zou opzich ff wat screenshotjes moeten plaatsen maar ik was nog van plan om es naar bed te gaan (is hier wel 2.14 nog niet ZOOOO laat :P...portugal 8-) :9

(off-topic)had verwacht dat et overclocken slechter zou gaan hier met 38-41 in de zon en 30-35 schaduw maar gelukkig is et koel binnen >:) (off-topic)
nou lijkt et of ik 6 min over dat klein stukje teXt heb gedaan :9.....

Specs

Verwijderd

Kom maar met de screenshotjes ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:55

Mentalist

[avdD]

Jaja... Je vermenigvuldigt een paar waarden met 2 volgens mij...

Dus :

A : Je hebt een LX moederbord dat normaal maar 66 Mhz FSB aankan en dat geOCt naar 133 Mhz en een P3 750 @ 1000 erop. Bovendien staat je AGP en PCI nu op dubbele snelheid en de machine werkt nog goed ook.

B : Je loopt maar wat uit je nek te lullen en Sandra is doorgeslagen.

In geval van A : gefeliciteerd met je brute overclock (kan dus nooit). In geval van B : slotje :z

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• kaiiestan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-05 17:34
Op maandag 08 juli 2002 07:33 schreef W3ird_N3rd het volgende:
Jaja... Je vermenigvuldigt een paar waarden met 2 volgens mij...

Dus :

A : Je hebt een LX moederbord dat normaal maar 66 Mhz FSB aankan en dat geOCt naar 133 Mhz en een P3 750 @ 1000 erop. Bovendien staat je AGP en PCI nu op dubbele snelheid en de machine werkt nog goed ook.

B : Je loopt maar wat uit je nek te lullen en Sandra is doorgeslagen.

In geval van A : gefeliciteerd met je brute overclock (kan dus nooit). In geval van B : slotje :z
volgens mij wil hij juist weten ofdat zijn pc is overgeclocked en niet vertellen dat dat zo is :?

Probeer dat cpu programma ff dan weet je het

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Welke versie van Scisoft Sandra gebruik je ?

Want een Sandra die ouder is als je CPU begrijpt geen bal van je hele hardwaresettings en gaat lopen blaten over te hoge fsb/agp/pci etc zonder gegronde redenen.

Toevallig staat hier een P3-1000 ter reparatie (zo'n Aldi/Medion geval) - en die staat op:

fsb: 133.33 MHz
multiplier: 7.5 x
cpu: 7.5 * 133.33 = 1 GHz MHz
agp: 66.66 (2x) = 134 MHz
pci: 33 MHz
isa: niet aanwezig

Scisoft Sandra 2000 en lager gaven verkeerde waardes op van die pc.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op maandag 08 juli 2002 07:42 schreef appetoe het volgende:

[..]

volgens mij wil hij juist weten ofdat zijn pc is overgeclocked en niet vertellen dat dat zo is :?

Probeer dat cpu programma ff dan weet je het
Yep, alleen is zo'n overclock vrij onwaarschijnlijk...

Hmm, wat ik hierboven lees : goed plan. Recente Sandra gebruiken.

Maar het zou wel erg onwaarschijnlijk zijn dat hij zo'n overclock draait en niks merkt aan de stabiliteit... Dus die machine is echt niet geOCt dan..

Anders kijk je desnoods wat er op de CPU staat, daar staat wel op op hoeveel Mhz hij moet lopen. Moederbord enzo klopt wel, je PCI staat echt niet op 66 Mhz (geen kaart trekt dat volgens mij hoor :? je hebt nog wel de nieuwe 66Mhz PCI standaard, maar daar is hier geen sprake van). AGP is inderdaad AGP2x...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:20

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

:Z de zoveelste Sandra-geeft-rare-waarden topic :Z

Sandra kan een nuttige tool zijn, maar als Sandra gaat freaken moet je toch echt gezond verstand gebruiken :z

Als je het van de CPU zeker wilt weten, RUK DIE KAST OPEN, RUK DE KOELER VAN DE CPU EN KIJK WAT DAAROP STAAT

Als daar staat dat het een P3-1000/256/133 is, dan is er volledig niets aan de hand.

Staat daar P3-750/256/100 dan heeft iemand je met een geOCde P3-750 afgezet. (dit kan vaak wel gewoon stabiel, dus het is niet uit te sluiten, echter wel zeer onwaarschijnlijk)

P3-700 :? :? Dan zou hij op 933 draaien, niet 1000MHz (7x133... basisschool wiskunde)

En die PCI en AGP waarden slaan dus echt nergens op. PCI van boden de 45MHz gaat gewoon niet (tenzij je een 66MHz PCI bus hebt, maar die heb je niet, trust me), idem voor AGP boven de 90MHz

Post trouwesn ook ff het volgende:
a) merk.type mobo (en UTFS om hoe erachter te komen als je het niet weet)
b) versie Sandra die zo loopt te blaten

Slotzin: vertrouw NOOIT alleen op software om hardware te identificeren. Je wordt er op de TD zoooo moe van als klanten met onzinnige SW info aan komen zetten en beweren afgezet te zijn |:(

Oslik blyat! Oslik!

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Waarom lijkt iedereen hier boos op mij?
ik vind het gewoon en raar ding en hij presteert ook voor geen meter.De hdd heeft en data doorvoer van zoŽn 5 MB/s (20 gig schijf)bij mij heb ik ook gemerkt dat door en ocŽen de hddŽs slomer werden en deze gaat wel heel traag en wortd HEEL heet ...zou je denken dat deze dus ook ocŽd is...(mp is 7.5,7.5 x 133=997,5 mhz afgerond 1000)

Specs

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 08 juli 2002 14:44 schreef DJ_Squtshi het volgende:
Waarom lijkt iedereen hier boos op mij?
ik vind het gewoon en raar ding en hij presteert ook voor geen meter.De hdd heeft en data doorvoer van zoŽn 5 MB/s (20 gig schijf)bij mij heb ik ook gemerkt dat door en ocŽen de hddŽs slomer werden en deze gaat wel heel traag en wortd HEEL heet ...zou je denken dat deze dus ook ocŽd is...(mp is 7.5,7.5 x 133=997,5 mhz afgerond 1000)
Welk OS draai je?

Die 5MB/s HDD transfer doet vermoeden dat DMA voor de hard disk niet aanstaat- in Device Manager aanzetten (Win98)

Trouwens, kom eens op met info van de hardware zelf (niet een of ander programma, die kun je dus niet vertrouwen).

9 van de 10 keer als een sys brak presteert ligt het aan de software- slecht geinstalleerde OS, geen/oude drivers, teveel memory resident programma's etc. Ik ben dus bijna zeker dat je het probleem daar moet zoeken. GeOCde dingen gaan overigens sneller, niet trager :z

Oslik blyat! Oslik!

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 17:39 schreef dion_b het volgende:

[..]

Welk OS draai je?

Die 5MB/s HDD transfer doet vermoeden dat DMA voor de hard disk niet aanstaat- in Device Manager aanzetten (Win98)

Trouwens, kom eens op met info van de hardware zelf (niet een of ander programma, die kun je dus niet vertrouwen).

9 van de 10 keer als een sys brak presteert ligt het aan de software- slecht geinstalleerde OS, geen/oude drivers, teveel memory resident programma's etc. Ik ben dus bijna zeker dat je het probleem daar moet zoeken. GeOCde dingen gaan overigens sneller, niet trager :z
Heb er winDOOS mullenium op en mot et met kut modem doen dus drivers zullen ook wel brak zijn .128 ram waar ook nog es 32 van af gaat voor de kut onboard tnt2 m64.heb er gister ff me eigen 512 ram in gegooid en toen zat me totaale ram van 608 mb op 140-210 vol als ik wat aan deed en weer afsloot.Die 96 mb ram zal de prestaties ook wel behoorlijk verneuken.

(of-topic ,over me eigen pc)Heb jij enig id waarom me hddŽs van 20-28 MbŽs naar 13 en 16 zij gegaan de laatste tijd?(defragmenteren doe ik en paar keer per dag als die toch staat te idelŽen)Ik heb eigenlijk nix veranderd dus vermoed ik slijtage of iets dergelijks maar die ene 80 gig maxtor heb ik pas een maand of 3 en dat ze nou beide tegelijk slomer worden is ook erg toevalig en weer onwaarschijnlijk dat et door slijtage komt maar enverkeerde instelling (alles staat op dma(of zo) 66)(of topic ,over me eigen pc)

Specs

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op maandag 08 juli 2002 23:31 schreef DJ_Squtshi het volgende:

[..]

Heb er winDOOS mullenium op
Hmm, ga toch ff die DMA settings kijken (en overweeg overstap naar een echt OS (2K, XP)
en mot et met kut modem doen dus drivers zullen ook wel brak zijn
:? Wat voor een 'kut modem'
.128 ram waar ook nog es 32 van af gaat voor de kut onboard tnt2 m64.
Lijkt me erg sterk- een TNT2 64 is een losse chip met z'n eigen geheugen. Enige mogelijkheid voor zo'n setup is een Ali Aladdin TNT2Pro chipset met TNT ingebakken in de northbridge...
heb er gister ff me eigen 512 ram in gegooid en toen zat me totaale ram van 608 mb op 140-210 vol als ik wat aan deed en weer afsloot.Die 96 mb ram zal de prestaties ook wel behoorlijk verneuken.
Lijkt me niet, WinME is al blij zat met 64MB, ik zou me eerder zorgen maken over de gedeelde bandbreedte tussen CPU en GPU met zo'n UMA chipset. Maar ik blijf erbij dat het probleem in SOFTWARE zit.

Wees eens wat helderder, geef ff zoveel mogelijk specs (en het liefst in het Nederlands :+ )
(of-topic ,over me eigen pc)Heb jij enig id waarom me hddŽs van 20-28 MbŽs naar 13 en 16 zij gegaan de laatste tijd?(defragmenteren doe ik en paar keer per dag als die toch staat te idelŽen)Ik heb eigenlijk nix veranderd dus vermoed ik slijtage of iets dergelijks maar die ene 80 gig maxtor heb ik pas een maand of 3 en dat ze nou beide tegelijk slomer worden is ook erg toevalig en weer onwaarschijnlijk dat et door slijtage komt maar enverkeerde instelling (alles staat op dma(of zo) 66)(of topic ,over me eigen pc)
Uh, nee... slijtage lijkt me sterk, fragmentatie zou het kunnen zijn, maar niet als je dagelijks defragt... Ik denk wederom dat Windows zit te kutten.

Oslik blyat! Oslik!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:38

Scatman_II

R9500 Pro >:)

En bovendien: Stel dat het een PIII 700 zou zijn dieop 1000 draait...

Zolang ie goed loopt met redelijke temps is er toch niks aan de hand? Snelheidswinst is snelheidswinst ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30
tsja keb alles nu zo een beetje gelezen maar ik snap er de balle nie van...

STEL: je bent genaaid wat wou je eraan doen ?
niks... je kan er niks aan doen... dus wat is FFS het nut ?

btw i agree with the other dude NEVER trust Software
geloof mij
het ene proggie zegt dit de andere zegt dat...

rag je kast ope en rag die kooler erag en sloop die cpu eruit en KIJK daarop ( zoals iemand al eerder vermelde )

offtopic:
ik ga me nest in

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
DIe pc is van me pa en hij draaid nu al veel te sloom dus geen xp,er zit nu toch veels te weinig geheugen op.kut modem zo van : MODEM GAAT TRAAG ALS DE NETE |:( dus ff 5 nieuwe drivers van 5-10 mb dlŽen is me ff te veel werk en me pa weer nieteens wat grivers zijn dus die heeft et ook nooit gedaan.
IK gooi hier gewoon 256 Mb tjes ram bij.
nee ik ga de heatsink er niet af roppen,als het me iegen pc was was het al lang gebeurt maar ik hoef geen gedonder als me pas straks zijn exel en word zooi niet kan maken omdat zin cputje inŽt ŽziekenhuisŽ licht met en core fracture of zo ;) .
De nieuwe maxtor in me eigen pc draait weer op ongeveer op 25 MB ipv 16 zoals laatst maar er staat nu ineens dat me hddŽs op pio 4 lopen gvd.
Ik kan pio alleen op auto of 1,2,3 of 4 zetten en udma off of auto en als ik udma op auto zet kan ik nieteens en map openen ,alleen opstarten wil normaal verder gaat alles MEGA sloom of niet.Me controler ondersteund wel udma 1,2,3 en 4 maar hoe ik dat aan et werk moet krijgen is maar de vraag .

Specs

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Als je wil weten wat voor P!!! je hebt zonder de HSF te verwijderen, kijk dan met dit tooltje, de Intel Frequency identifier :) Werkt prima, P!!!'s hebben ergens hardcoded staan welke P!!! ze daadwerkelijk zijn, als 'ie overclocked is zal dat Intel tooltje jou dat gewoon vertellen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 10 juli 2002 22:06 schreef DJ_Squtshi het volgende:
DIe pc is van me pa en hij draaid nu al veel te sloom dus geen xp,er zit nu toch veels te weinig geheugen op.kut modem zo van : MODEM GAAT TRAAG ALS DE NETE |:( dus ff 5 nieuwe drivers van 5-10 mb dlŽen is me ff te veel werk en me pa weer nieteens wat grivers zijn dus die heeft et ook nooit gedaan.
Eh, je taalgebruik maakt het ons echt niet makkelijker :X

Vermoedelijke vertaling: je kunt geen grote drivers downloaden want je zit vast aan een 56k6 modem als enige verbinding aan de buitenwerdeld.

Allicht zijn er geen chipset drivers geinstalleerd want je pa weet er niets vanaf.
IK gooi hier gewoon 256 Mb tjes ram bij.
Duidelijke taal. Maar ik betwijfel ten zeerste of het het probleem gaat oplossen. 128MB is ruim zat voor WinME en ook XP wil er vrolijk mee draaien.
nee ik ga de heatsink er niet af roppen,als het me iegen pc was was het al lang gebeurt maar ik hoef geen gedonder als me pas straks zijn exel en word zooi niet kan maken omdat zin cputje inŽt ŽziekenhuisŽ licht met en core fracture of zo ;) .
Ach ja, zie de post van Abbadon hierboven voor een non-invasive procedure ;)
De nieuwe maxtor in me eigen pc draait weer op ongeveer op 25 MB ipv 16 zoals laatst maar er staat nu ineens dat me hddŽs op pio 4 lopen gvd.
Ik kan pio alleen op auto of 1,2,3 of 4 zetten en udma off of auto en als ik udma op auto zet kan ik nieteens en map openen ,alleen opstarten wil normaal verder gaat alles MEGA sloom of niet.Me controler ondersteund wel udma 1,2,3 en 4 maar hoe ik dat aan et werk moet krijgen is maar de vraag .
OK, jij zit in BIOS die waarden te veranderen, maar het moet in Windows ook aangezet worden. Start Windows en click met het rechtermuisknop op 'My Computer', dan 'Properties' uit het lijstje kiezen. Op de tab 'Device Manager' clicken en kijken naar het lijstje.
Daar staat vermoedelijk ergens 'Disk Drives' tussen en als je op het plusje er links van klikt krijg je nog een regel ofzo met 'Generic Type 42 IDE'. Daarop dubbelclicken. Bovenaan op de tab 'Settings' clicken en kijken wat je ziet. Allicht staat er middenin rechts een vierkant hokje met 'DMA' ernaast. Zit daar al een kruisje in, dan ligt het daar niet aan. Zit er geen kruisje in, aanclicken en op 'OK' clicken. Dan weer op 'OK' of 'Done' en de computer opnieuw opstarten als hij erom vraagt.

Oslik blyat! Oslik!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:01
Op maandag 08 juli 2002 02:53 schreef Termi het volgende:
PCI op 67 Mhz is onmogelijk :), ik denk dat je 33,5 MHz bedoelt. Ik weet zelf niks van intels af :X.
oh ow... dan heb ik hier 2 onmogelijke PCI sloten in mn pc :D

Verder: dat seriel nummer waarschuwingkje is nix bijzonders: intel heeft een tijdje de gewoonte gehad om elke proc een uniek nummer te geven. Hiermee zou je bijna 100% veilige internettransacties kunnen uitvoeren, omdat het een duidelijk hardwarematige identificatie is. Helaas hadden ze niet gedacht aan preivuzie, en hebben ze daarom ook de mogelijkheid gegeven om het uit te zetten. Bij mijn ouwe P3b-F kon dat iig zonder probs in de BiOs :)

Verder: software = onbetrouwbaar, dat is zo ongeveer het eerste dat je leert wanneer je met computers werkt ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
HAHA ik was vandaag ff naar de winkel waar me pa zijn pc had gekocht(had en win 95 cd nodig voor en oude p! 120 mhz server)en gegeken wat voor pcŽs ze in de aanbieding hadden
:* .FF gegeken naar de p4Žs:1200 euro voor en 1,7 ghz willy mietje dimond fx 8 mb vid kaart of zo |:( 40 gig schijf,128 SD ram |:( en verder vijwel nix,cd rom speler of zo maar dat was het wel.En ik hoopte dat de pcŽs in portugal goedkoper waren(aan de andere kant kun je nix anders verwachten van zoŽn afzetter van en pc boer)koste 213 euro extra om er 512 mb ram bij te gooien terwijl dat los in en onderdelen winkel 120-130 kost |:(

ze haddenw el meer pcŽs maar niet de moeite waard om naar te kijken en allemaal kut specŽs voor en kut prijs :r

ik word weer es agresief van die afzetterij :P

Specs

• Fanaat
  • Laatst online: 19-08-2022

Fanaat

member of the former TeamBVD

Ga je mond spoelen :(

I3 6100, 16 gb Corsair Asus Prime B250 plus, AMD Radeon HD 6800

• DJ_Squtshi

DJ_Squtshi

Topicstarter
Op donderdag 11 juli 2002 22:33 schreef Fanaat het volgende:
Ga je mond spoelen :(
GAUW WORDT MECIAUW? mag ik niet ff pissig zijn op die afzeters?

(FF EN TYPO'tje er ut gehaald))

Specs

• Abbadon
  • Laatst online: 20:18
Op zondag 21 juli 2002 00:16 schreef DJ_Squtshi het volgende:

[..]

Pissig okay, maar dat kun je hier ook op een wat ingetogener manier tonen.

Eh, je hebt er een typo uitgehaald? :+

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Op zondag 21 juli 2002 00:16 schreef DJ_Squtshi het volgende:

[..]

Moet je daarvoor dit topic na 10 dagen nog omhoog trappen?

Pagina: 1