Ik zit hiero dus met en p!!! 1000 mhz (van me pa) en in de bios kan ik de multiplier en de fsb veranderen
...zachte sandra geeft aan dat de fsb en zo te hoog is(is 133mhz)Nou heb ik het vermoeden dat me pa gewoon genaaid is met en p!!! 700 mhz(7*100).Er staat ook en waarschuwing dat de cpu serial number enabled is alleen weet ik niet echt wat ik daar mee moet
.
p6c(coppermine)Pentium !!! E 500-1.13G 1.3-1.75V
microcode:MU068A01
De AGP is volgens zachte sandra (2x)134 MHZ wat iets van 2 keer te veel is volgens mij en de pci 67Mhz met en 1/2x multiplier.
nou wil ik wel es weten waarom de mp unlocked is (terwijl ik hier iedereen hoor zeggen dat dat niet kan )Ik neem nog wel es het risico om em ff lager te zetten om te kijken of et werkt (is niet me eigen pc,anders was het al lang gebeurd
) die mp gaat van 4 of zo tot 14 dacht ik,iig staat er als je em op zijn hoogst zet 1,6 ghz...ben zeker niet van plan dat te proberen met deze brakke bak 
help me plezzzzeeeeeee!!!!
p6c(coppermine)Pentium !!! E 500-1.13G 1.3-1.75V
microcode:MU068A01
De AGP is volgens zachte sandra (2x)134 MHZ wat iets van 2 keer te veel is volgens mij en de pci 67Mhz met en 1/2x multiplier.
nou wil ik wel es weten waarom de mp unlocked is (terwijl ik hier iedereen hoor zeggen dat dat niet kan )Ik neem nog wel es het risico om em ff lager te zetten om te kijken of et werkt (is niet me eigen pc,anders was het al lang gebeurd
help me plezzzzeeeeeee!!!!