Je wilt een singleplayer campaign voor meerdere personen? 
Gaat moeilijk worden! Zelf ken ik er niet een om je de waarheid te zeggen. Dungeon Siege multiplayer is wel leuk, speel je toch met elkaar en ook in een 'level' wat je moet ontdekken zeg maar.
Gaat moeilijk worden! Zelf ken ik er niet een om je de waarheid te zeggen. Dungeon Siege multiplayer is wel leuk, speel je toch met elkaar en ook in een 'level' wat je moet ontdekken zeg maar.
Inderdaad...single player campaign met meerdere personen zoals vroeger in Duke3d
Serious Sam 1 en 2
quake 2
red alert 2
yuri's revenge
enz...
quake 2
red alert 2
yuri's revenge
enz...
Serious sam (2) is erg leuk cooperative als je van schiet-op-alles-wat-los-en-vast-zit spellen houdt
vtec just kicked in yo!
oh cool...serious sam zat bij mijn gf4
Zou trouwens geweldig zijn als je Jedi2 cooperative kon spelen
Zou trouwens geweldig zijn als je Jedi2 cooperative kon spelen
Sven Coop voor Half-Life ... al ken ik et niet echt
Ja leuk voor op lanparty's met 8 personenOp maandag 08 juli 2002 01:59 schreef xerix het volgende:
Serious sam (2) is erg leuk cooperative als je van schiet-op-alles-wat-los-en-vast-zit spellen houdt
En dan het level op z'n allermoeilijkst zetten, dat is echt wreed
UHm Wat dacht je van Unreal Tournament ook leuk.:D
Jongens jongens, jullie vergeten de game waarbij het gewoon de bedoeling is om met meerderen door de levels te gaan: Diablo II.
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
UT is nou niet echt dat je zegt een team game al is er natuurlijk wel een dergelijke optie in beschikbaar, als je kijkt naar echte team games blijft cstrike heer en meester, zeker als het vroeger was, met name binnen de clans...In UT kan je nog rapen zonder hulp van je team, in cstrike ga je toch echt dat team nodig hebben om meer dan sporadisch iemand te raken zonder overrompeld te worden.Op maandag 08 juli 2002 02:22 schreef The_Wrecker het volgende:
UHm Wat dacht je van Unreal Tournament ook leuk.:D
[sub] wat doe ik hier, heb is bijna half 3, * rvanlooijen kruipt terug de hk in
Ja lan is wel leuk inderdaad, Inet niet, teveel gecheat en lame gedrag (met muilezels, van die nichterige mensen die je afmaken, of mensen die de trade-bug exploiten) Ook maphack verpest een groot deel van het spel.Op maandag 08 juli 2002 02:23 schreef nulkelvin het volgende:
Jongens jongens, jullie vergeten de game waarbij het gewoon de bedoeling is om met meerderen door de levels te gaan: Diablo II.
Delta Force
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dus:
pc's verbinden met crosscable
spel installeren op beide pc's
en dan???
pc's verbinden met crosscable
spel installeren op beide pc's
en dan???
Verwijderd
Descent 2!Op maandag 08 juli 2002 01:52 schreef Siccema het volgende:
Ik zoek een game waar je met z'n 2'en (cross-cable) als een team door de levels kunt. Welke?
Het ging toch duidelijk specifiek over lan en niet over inet, dus zijn die argumenten van je niet van toepassing in deze draad.Op maandag 08 juli 2002 02:32 schreef rival24 het volgende:
[..]
Ja lan is wel leuk inderdaad, Inet niet, teveel gecheat en lame gedrag (met muilezels, van die nichterige mensen die je afmaken, of mensen die de trade-bug exploiten) Ook maphack verpest een groot deel van het spel.
Trouwens doom2 heb ik toch ook heel veel coop gelanned met me broertje.
neverwinternights en baldursgate 2
TMAXTINT
Half-life mod: Sven Coop.
Hehe vooral leuk met vrienden die goed zijn en ook helemaal gek.
Grote monsters met z'n allen neerslaan met zo'n crowbar
Hehe vooral leuk met vrienden die goed zijn en ook helemaal gek.
Grote monsters met z'n allen neerslaan met zo'n crowbar
Mja hijs errug leuk.Op maandag 08 juli 2002 10:37 schreef donderdraak het volgende:
Codename Eagle :D!!
Maar team game
Ghost Recon & Desert Siege zijn dan heel erg aan te raden
The Summ Of All Fears weet ik niet of dat co-op kan
verder nog Sven Co-op voor Half-Life,
is ook wel kewl
The Summ Of All Fears weet ik niet of dat co-op kan
verder nog Sven Co-op voor Half-Life,
is ook wel kewl
Delta Force
Unreal 1
Unreal Tournament met de Operation: Na Pali MOD
Unreal 1
Unreal Tournament met de Operation: Na Pali MOD
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Red Alert?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Met z'n 2en ?Op maandag 08 juli 2002 11:19 schreef donderdraak het volgende:
half-life mod: DAY OF DEFEAT
Kom op man lees eens
Ik zoek een game waar je met z'n 2'en (cross-cable) als een team door de levels kunt. Welke?
alsof dod. geen team game meer is? dan weet ik het ook niet meer
Yeah 1 tegen 1....dikke funOp maandag 08 juli 2002 11:30 schreef donderdraak het volgende:
alsof dod. geen team game meer is? dan weet ik het ook niet meer
Maar klaar, jij vind het blijkbaar wel.
en welke van de nieuwe shoot'm ups, heeft cooperative?
dungeon siege, ook aardig spel
Idd Serious Sam, Cooperate roelz!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verwijderd
• Operation Flashpoint
• Codename Eagle
• Doom (Doom Legacy of ZDoom -> OpenGL + veel extraas)
• Bijna iedere RTS (met z'n 2en tegen 6 computers ofzo
)
• Codename Eagle
• Doom (Doom Legacy of ZDoom -> OpenGL + veel extraas)
• Bijna iedere RTS (met z'n 2en tegen 6 computers ofzo
Ok ok, Counterstrike is een van de betere.
Maar Unreal Tournament heeft wel meer als een optie voor team games hoor! (Reactie op Ceasar). Capture the flag, Team deathmatch zit er al standaard in! En daarnaast heb je nog leuke mods voor dat spel. Counter strike is eigenlijk een uitbreiding op een bestaande engine(Halflife). Ik meen dat Unreal Tournament ook zo'n soort uitbreiding had. Gewoon ff surfen en google'n.
Voor Counterstrike heb je dus ook Half life nodig met een cd-key (voor internet) Ik zou ook zeker de mod downloaden en niet de retail versie gebruiken.
Maar Unreal Tournament heeft wel meer als een optie voor team games hoor! (Reactie op Ceasar). Capture the flag, Team deathmatch zit er al standaard in! En daarnaast heb je nog leuke mods voor dat spel. Counter strike is eigenlijk een uitbreiding op een bestaande engine(Halflife). Ik meen dat Unreal Tournament ook zo'n soort uitbreiding had. Gewoon ff surfen en google'n.
Voor Counterstrike heb je dus ook Half life nodig met een cd-key (voor internet) Ik zou ook zeker de mod downloaden en niet de retail versie gebruiken.
Mensen: het gaat niet zo zeer om team games, waarbij je tegen elkaar speelt, of skirmish tegen de comp, maar om games, waarin je de levels met z'n 2-en coöperative kan doorlopen, lees lees lees.
Pagina: 1