[CS]adminmod, geen admin_vote_kick

Pagina: 1
Acties:

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
vandaag weer zo'n blije noep die mij, de admin, verdacht van cheaten op mijn eigen server. hij kon mij niet teamkillen (andere team) dus besloot hij maar een admin_vote_kick op te roepen (Kick CU2morO? 1. YES, 2. NO) vervolgens lokt ie de andere noeps mee, en komen ze samen aan de benodigde 66% ja's en tjoep, ik wordt gekickt |:(

hoe kan ik nu zorgen dat gewone players, geen admin_vote_kick, of admin_vote_map kunnen oproepen? player_default_level (oid) staat standaard op 1, op 0 zetten heeft nog geen effect (volgens mij heeft dan standaard iedereen maximum level (131071))

het moet kunnen, op strikerz is het ook zo. of is de enige oplossing deze vote plugin te unloaden?

• CU2morO
geen admins hiero? :?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Idd hebben wij ook zoiets uitgesloten. Ik zal eens aan onze serverbeheerder gaan vragen hoe of wat...

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:56
Waarom is het eigenlijk ooit aan gezet :? Ik vind dat echt zo irritant en lame als een paar kut ventjes je gaan zitten wegkicken :{

The devil is in the details.

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:24

Damian

Insane Obtrusion

heeft niets met die optie te maken, die optie is over het algemeenerg goed. Je kickt er meestal alle cheaters en idlers wel mee weg. Tjah, en dat jij dan op je eigen server gekickt word, omdat ze denken dat jij cheat, zegt wat over het niveau van mensen dat op jouw server komt spelen :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:08

m0nk

16-09-2003 15.15

zorg dat je dan zelf full admin wordt, ben ik ook op rentOne en ben imuun voor admin commands :)
je kan ook gewoon public votes uitzetten, dus alleen echte admins de commands laten uitvoeren.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dat was idd ook het antwoord van onze beheerder....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-11 20:00
Zet het player default level op 0, dan kunnen ze niet meer admin_vote_... en rockthevote doen.

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

die votes zijn inderdaad irri als er kneuzige spelers bij zijn, maar normaal kan het geen kwaad om die aan te laten denk ik.

dat gedoe dat de rest meeloopt is inderdaad niet leuk, kan die timeout korter staan zodat je het bericht niet zo lang ziet en heel snel moet voten?

• CU2morO
Op maandag 08 juli 2002 10:57 schreef _SouLmaN_ het volgende:
Zet het player default level op 0, dan kunnen ze niet meer admin_vote_... en rockthevote doen.
dat heb ik dus gedaan (zoals te lezen viel :P) maar dan kun je nog steeds die votes oproepen hoor

ik BEN full admin, maar dan ben je alleen immuun voor damage commands (slap, slay) niet voor vote kicks (wel admin_kick dacht ik)
Pagina: 1