vandaag weer zo'n blije noep die mij, de admin, verdacht van cheaten op mijn eigen server. hij kon mij niet teamkillen (andere team) dus besloot hij maar een admin_vote_kick op te roepen (Kick CU2morO? 1. YES, 2. NO) vervolgens lokt ie de andere noeps mee, en komen ze samen aan de benodigde 66% ja's en tjoep, ik wordt gekickt 
hoe kan ik nu zorgen dat gewone players, geen admin_vote_kick, of admin_vote_map kunnen oproepen? player_default_level (oid) staat standaard op 1, op 0 zetten heeft nog geen effect (volgens mij heeft dan standaard iedereen maximum level (131071))
het moet kunnen, op strikerz is het ook zo. of is de enige oplossing deze vote plugin te unloaden?
            hoe kan ik nu zorgen dat gewone players, geen admin_vote_kick, of admin_vote_map kunnen oproepen? player_default_level (oid) staat standaard op 1, op 0 zetten heeft nog geen effect (volgens mij heeft dan standaard iedereen maximum level (131071))
het moet kunnen, op strikerz is het ook zo. of is de enige oplossing deze vote plugin te unloaden?