Toon posts:

Nvidia omega speed driver??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik in de updates een nvidia omega driver zag staan, dacht ik... waarom maken ze geen nvidia driver die gaat voor de snelheid van de games... dus niet voor de kwaliteit van de textures.

Zoiets zou namelijk behoorlijk handig zijn voor mensen met een p3 500mhz met 512 sd-ram en een Geforce 3 TI 500 Deluxe (ik dus :))

Weten jullie of er al zo'n driver bestaat.... of.. is omega ook van plan om zo'n driver te maken?

edit:

Niet gaan schoppen is echt zo moeilijk >:)

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 10:53
zijn de detonators zelf niet al gebouwd op snelheid? 3dmark enzo..deze juist op texture kwaliteit...!?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Waarom neem jje dan niet gewoon Rivatuner? Die heeft Patch scripts voor b.v. snelheid (performance).

Niet echt moeilijk dus...
(Voor vragen als 'waar??' zie de driver update sectie op de frontpage.)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58
waarom zou je je geforce dan nog tunen, de rest van het systeem is toch in 90% van de gevallen de bottleneck...?

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Hmz.... de detonators driverz zitten volgens mij in het middelpunt: Gemaakt voor snelheid en kwaliteit...

En Hooi.... ik heb idd weleens Rivatuner gehad... maar die benut niet optimaal de snelheid... ik bedoel.. bij Rivatuner zijn ook patch-scripts voor kwaliteit... maar de Omega driver veranderd iets wat zelfs Rivatuner niet kan.......

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 01:22 schreef P5ycho het volgende:
waarom zou je je geforce dan nog tunen, de rest van het systeem is toch in 90% van de gevallen de bottleneck...?
De bottleneck zorgt voor minder snelheid... daarom zoek ik juist ook drivers die gaan voor de snelheid :+ ;)............

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:58
Op maandag 08 juli 2002 01:24 schreef korn het volgende:

[..]

De bottleneck zorgt voor minder snelheid... daarom zoek ik juist ook drivers die gaan voor de snelheid :+ ;)............
je geforce is dus het snelst van je systeem en kan niet anders dan wachten op de rest. als je hem verder tweakt dan staat ie dus alleen maar een groter percentage te wachten snappie. je kunt beter je cpu OCen bijvoorbeeld zodat je geforce minder staat te wachten op de rest.

duidelijker kan ik t nie uitleggen geloof ik

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 01:27 schreef P5ycho het volgende:

[..]

je geforce is dus het snelst van je systeem en kan niet anders dan wachten op de rest. als je hem verder tweakt dan staat ie dus alleen maar een groter percentage te wachten snappie. je kunt beter je cpu OCen bijvoorbeeld zodat je geforce minder staat te wachten op de rest.

duidelijker kan ik t nie uitleggen geloof ik
Ik snap je theorie :)....
Cpu overklokken lukte bij mijn oude cpu wel.... maar nu krijg ik hem niet hoger dan 515 :( (of ik moet de l2 cache uitzetten)

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:52

Shunt

Boe

nu zit ik met het probleem ik heb een lekker rap sysje maar ik heb maar een Gforce 2 GTS pro nu haal ik hier wel 5100 2001 se markjes mee maar tog ik wil de kaart dus ook sneller ge tweakt hebben nu heb ik al het mogelijke al gedaan gforce tweak enzo dus nu dacht ik ook als er nu eens een detonator driver uit kwam gemaakt voor speed aleen
mare is er iemand op got die dit kan een driver aan passen :?
zou wel een lolig projectje zijn de Tweakernator drivers

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Precies.... dat bedoel ik nou ook >:).... dat zou mij persoonlijk ook een heel leuk project lijken.....

/me Kijkt Skunkah heel vriendelijk aan >:)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:09

Rival24

I'll Be Back

Op maandag 08 juli 2002 02:31 schreef korn het volgende:
Precies.... dat bedoel ik nou ook >:).... dat zou mij persoonlijk ook een heel leuk project lijken.....

/me Kijkt Skunkah heel vriendelijk aan >:)
hmmzz beetje vreemd, speel dan een game op 640x480 met mooie textures, models enz... in plaats van een game op 1280x1024 met vage textures klote lod, en meer van die crap.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 08 juli 2002 02:34 schreef rival24 het volgende:

[..]

hmmzz beetje vreemd, speel dan een game op 640x480 met mooie textures, models enz... in plaats van een game op 1280x1024 met vage textures klote lod, en meer van die crap.
Hmz... zit wat in jah....
Pagina: 1