Rustacean
Verwijderd
Jah, dat vroeg ik me ook af 
Ik hoop van wel eigelijk, het zou mooi zijn als de beheerders van W&G het nog een kansje gunden.(dat is mijn hoop op z'n minst)
Nou, modjes
Pretty pleeeeease
Ik hoop van wel eigelijk, het zou mooi zijn als de beheerders van W&G het nog een kansje gunden.(dat is mijn hoop op z'n minst)
Nou, modjes
Verwijderd
Het zou mooi zijn als de topics weer open mochten als er weer wat art af is...
de Sequence zat op de 47 mensen oid, en we gingen tot de 50, zou jammer zijn als net die laatsten niet mee zouden kunnen doen, (mede) door toedoen van anderen.
dat het topic even opengaat als er art af is, dat de persoon in kwestie dan even een W&G modje een ICQ dingetje toegooit, en dat die mod dan even het topic opent...?
(that is, als ze geen vertrouwen hebben in ons en onze goede zin om het nog even af te maken, zonder offtopic geblaat)
de Sequence zat op de 47 mensen oid, en we gingen tot de 50, zou jammer zijn als net die laatsten niet mee zouden kunnen doen, (mede) door toedoen van anderen.
dat het topic even opengaat als er art af is, dat de persoon in kwestie dan even een W&G modje een ICQ dingetje toegooit, en dat die mod dan even het topic opent...?
(that is, als ze geen vertrouwen hebben in ons en onze goede zin om het nog even af te maken, zonder offtopic geblaat)
Ik heb mophor hier een tijdje geleden over gesproken, hij vertelde dat hij de komende deelnemers nogmaals zou mailen over hoe het stond met hun werk, en als dat er niet kwam zou iemand nog een afsluitende sequence maken om het geheel aan elkaar te lussen.
Er zou elk geval een printout komen, of we nu op 47/48 of 50 mensen zitten.
Er zou elk geval een printout komen, of we nu op 47/48 of 50 mensen zitten.
En dit was dus bijvoorbeeld geen reden om een nieuw topic te openen.
Dit topic is gesloten.
![]()