Wat na HTML??

Pagina: 1
Acties:

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ongeveer 1.5 jaar geleden heb ik voor school een module informatica moeten maken (een website, www.martindejong.nl). Ik heb nu besloten om wat meer aan mijn site te gaan werken en hem vaker bij te werken. Ook wil ik hem een nieuwe layout geven met eventueel meer mogelijkheden maar in ieder geval mooier.

Mijn vraag is nu, moet ik hier voor een andere 'taal' leren of moet ik me meer gaan verdiepen in HTML? Als ik een andere 'taal' moet gaan leren, welke zal ik kan ik dan het beste doen?

Kortom: kan je met HTML een echt mooie/goede (voorbeeld?) site maken of moet je daarvoor echt een andere 'taal' leren?

Ik had al bedacht om me te gaan verdiepen in photoshop om zo wat meer afbeeldingen te kunnen gebruiken in bijvoorbeeld het navigatiemenu oid. Iemand nog meer tips?

Verwijderd

Als je site over Ferrari's gaat kun je het toch gewoon in HTML maken? Alles wat je in PHP/ASP/CFM etc. maakt is gewoon dynamisch e.d. maar is lang niet altijd even nuttig. Was je van plan met dingen als databases te gaan werken?

• .GoO
  • Laatst online: 26-08 10:06
Ga jezelf afvragen wat je wilt gaan doen.. Als je een 'simpele' pagina wilt zou ik er gewoon voor zorgen dat je HTML goed beheerst, evt. in combinatie met een grafisch programma als Photoshop (of Flash).. Wil je toch iets meer mogelijkheden hebben en met DB etc. werken, kan je wellicht ASP of een andere leuke taal gaan leren..

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:17 schreef plukvandepetteflat het volgende:
Als je site over Ferrari's gaat kun je het toch gewoon in HTML maken? Alles wat je in PHP/ASP/CFM etc. maakt is gewoon dynamisch e.d. maar is lang niet altijd even nuttig. Was je van plan met dingen als databases te gaan werken?
Misschien als iemand mij het nut er van kan uitleggen in mijn site? :) (misschien van alle auto's?) En is dat erg lastig?

En heb je niet toevallig een voorbeeld van een mooie site in HTML zodat ik een beetje kan zien wat er mogelijk is?

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:22 schreef urf het volgende:

[..]

Misschien als iemand mij het nut er van kan uitleggen in mijn site? :) (misschien van alle auto's?) En is dat erg lastig?

En heb je niet toevallig een voorbeeld van een mooie site in HTML zodat ik een beetje kan zien wat er mogelijk is?
HTML kan gewoon opmaak dingen, verder niet zoveel... Frames, tabellen, layout, en dan heb je de meeste dingen wel zo'n beetje gehad..

Databases kunnen heel handig zijn, bijvoorbeeld om idd alle auto's bij te houden.. Erg lastig hoeft het niet te zijn als je je er in gaat verdiepen..

En als je HTML redelijk beheerst kan je natuurlijk altijd een cursus voor gevorderden doen.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 08:50

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Als je een site door ASP of PHP wil laten genereren, moet je nog steeds goed je HTML kennen.
ASP/PHP zijn serverside scripttalen, zodat je je site interactiever en makkelijker up te daten kan maken. Maar om alles op het scherm te krijgen geberuik je nog steeds "ouderwetse" html.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:20 schreef devv05 het volgende:
Ga jezelf afvragen wat je wilt gaan doen.. Als je een 'simpele' pagina wilt zou ik er gewoon voor zorgen dat je HTML goed beheerst, evt. in combinatie met een grafisch programma als Photoshop (of Flash).. Wil je toch iets meer mogelijkheden hebben en met DB etc. werken, kan je wellicht ASP of een andere leuke taal gaan leren..
Wat versta jij onder simpel? Het is gewoon de bedoeling dat er van elke auto informatie is te vinden en foto's. Wil ook graag nog een stukje doen over formule 1 (hoofdzakelijk Ferrari uiteraard :) ) en misschien een nieuwsrubriek als ik genoeg nieuws kan vinden :)

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

HTML kan gewoon opmaak dingen, verder niet zoveel... Frames, tabellen, layout, en dan heb je de meeste dingen wel zo'n beetje gehad..

Databases kunnen heel handig zijn, bijvoorbeeld om idd alle auto's bij te houden.. Erg lastig hoeft het niet te zijn als je je er in gaat verdiepen..

En als je HTML redelijk beheerst kan je natuurlijk altijd een cursus voor gevorderden doen.
Is er nog een bepaalde cursus die aan te raden is omdat hij veel nuttige informatie bevat of zal ik maar gewoon wat proberen?

Verwijderd

snuffel maar eens rond op het P&W forum en zie wat de mogelijkheden zijn *D

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:25 schreef urf het volgende:

[..]

Wat versta jij onder simpel? Het is gewoon de bedoeling dat er van elke auto informatie is te vinden en foto's. Wil ook graag nog een stukje doen over formule 1 (hoofdzakelijk Ferrari uiteraard :) ) en misschien een nieuwsrubriek als ik genoeg nieuws kan vinden :)
Het ligt eraan hoeveel informatie je wilt gaan verstrekken.. Zijn dit 5 auto's, dan is het minder werk om dit gewoon in HTML te doen.. Maar als je bijvoorbeeld een overzicht van 200 auto's wilt maken is het een onbegonnen werk om dit allemaal apart te doen..

Veel makkelijk is het dan om alle auto's in een database te gooien en met een simpele loop iedere auto op de HTML pagina weer te geven.. Evt klikbaar voor meer informatie met plaatjes etc..
Op maandag 08 juli 2002 00:26 schreef urf het volgende:

[..]

Is er nog een bepaalde cursus die aan te raden is omdat hij veel nuttige informatie bevat of zal ik maar gewoon wat proberen?
Zou het niet weten, heb alleen maar praktijkervaring en nooit cursussen gevolgd... Veel doen dan leer je het ook vanzelf (liefst in Kladblok als het ff kan)

Verwijderd

http://www.handleidinghtml.nl

is superhandig en overzichtelijk

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:27 schreef plukvandepetteflat het volgende:
snuffel maar eens rond op het P&W forum en zie wat de mogelijkheden zijn *D
Dat snap ik, maar dat was niet echt de vraag. Ik vroeg me hoofdzakelijk af wat het meeste nut heeft en ook (als het ff kan) goed valt te leren (heb geen programmeer ervaring).

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:28 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het ligt eraan hoeveel informatie je wilt gaan verstrekken.. Zijn dit 5 auto's, dan is het net minder werk om dit gewoon in HTML te doen.. Maar als je bijvoorbeeld een overzicht van 200 auto's wilt maken is het een onbegonnen werk om dit allemaal apart te doen..

Veel makkelijk is het dan om alle auto's in een database te gooien en met een simpele loop iedere auto op de HTML pagina weer te geven.. Evt klikbaar voor meer informatie met plaatjes etc..
Het is wel de bedoeling dat het er meer worden :) Alle auto's van Ferrari eigenlijk (inclusief de F1 modellen).

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:29 schreef urf het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat was niet echt de vraag. Ik vroeg me hoofdzakelijk af wat het meeste nut heeft en ook (als het ff kan) goed valt te leren (heb geen programmeer ervaring).
Dat hangt er dus vanaf waar je zelf voor kiest.. Beide heeft zo z'n voordelen al is het (leren) programmeren wel erg gaaf als je het uiteindelijk een beetje begint te begrijpen..

Dat je geen programmeerervaring hebt maakt verder weinig uit, alles valt te leren..
Op maandag 08 juli 2002 00:30 schreef urf het volgende:

[..]

Het is wel de bedoeling dat het er meer worden :) Alle auto's van Ferrari eigenlijk (inclusief de F1 modellen).
Als het er echt veel zijn kun je misschien toch eens overwegen om je in een taal te gaan verdiepen en het allemaal in een database te gooien..

• urf
  • Niet online
Ik zal dus een nieuwe taal moeten leren :) En dat kan er dan het beste 1 zijn waarbij je ook een database kan maken (volgens mij wel bij de meeste? :? ). Iemand een goede suggestie voor een taal en waar ik het beste kan beginnen. Een stap voor stap cursus waar ze ook het nut uit leggen van wat je leert lijkt me het beste, maar is dat er ook? :)

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:34 schreef urf het volgende:
Ik zal dus een nieuwe taal moeten leren :) En dat kan er dan het beste 1 zijn waarbij je ook een database kan maken (volgens mij wel bij de meeste? :? ). Iemand een goede suggestie voor een taal en waar ik het beste kan beginnen. Een stap voor stap cursus waar ze ook het nut uit leggen van wat je leert lijkt me het beste, maar is dat er ook? :)
Niks moet, je moet het wel zelf willen en gemotiveerd zijn :)

Makkelijkste (en leukste ;)) taal is imo ASP.. Alleen nadeel daarvan is wel dat het alleen door Windows servers gebruikt wordt, of op unix servers icm een duur software pakket.. (Bijna) elke taal ondersteund wel DB..

Voor asp zie:
http://asp.pagina.nl

Voor php zie:
http://php.pagina.nl

Of zie gewoon:
http://programmeer.pagina.nl

:)

Verwijderd

ik zeg cold fusion :)

• urf
  • Niet online
En welke van de 2 is makkelijker? PHP of ASP? En zijn er nog goede cursussen van te vinden?

Ik zal iig ff op asp.pagina.nl en php.pagina.nl kijken. Alvast bedankt voor de tip. Iemand die een goede cursus ASP/PHP weet mag het natuurlijk posten, graag zelfs :) (liefst nederlands maar ik gok dat de meeste engels zijn).

Als ik eenmaal wat gedaan heb zal ik het resultaat hier sowieso laten zien :)

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:40 schreef plukvandepetteflat het volgende:
Uhm, lekker duidelijk? Goed onderbouwd?

Kortom: wat is het en waarom? :)

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:42 schreef urf het volgende:
En welke van de 2 is makkelijker? PHP of ASP? En zijn er nog goede cursussen van te vinden?

Ik zal iig ff op asp.pagina.nl en php.pagina.nl kijken. Alvast bedankt voor de tip. Iemand die een goede cursus ASP/PHP weet mag het natuurlijk posten, graag zelfs :) (liefst nederlands maar ik gok dat de meeste engels zijn).

Als ik eenmaal wat gedaan heb zal ik het resultaat hier sowieso laten zien :)
Ik denk dat ASP een stuk makkelijker te leren is.. Lijkt grotendeels op Visual Basic.. Maar nogmaals, zorg er wel voor dat je een server hebt die het ondersteund.. (evt. www.brinkster.com voor gratis hosting).. Op die startpagina staan zat tutorials, alleen helaas vrijwel allemaal Engels..

Goede cursussen zijn er zat.. Desnoods koop je een (Nederlands) boek :)
Op maandag 08 juli 2002 00:43 schreef urf het volgende:

[..]

Uhm, lekker duidelijk? Goed onderbouwd?

Kortom: wat is het en waarom? :)
Database dingetje..

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:45 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ik denk dat ASP een stuk makkelijker te leren is.. Lijkt grotendeels op Visual Basic.. Maar nogmaals, zorg er wel voor dat je een server hebt die het ondersteund.. (evt. www.brinkster.com voor gratis hosting).. Op die startpagina staan zat tutorials, alleen helaas vrijwel allemaal Engels..

Goede cursussen zijn er zat.. Desnoods koop je een (Nederlands) boek :)
[..]

Database dingetje..
Wat zou makkelijker zijn? Een boek of een cursus online (gratis :) )? En hoe lang ben je ongeveer bezig met leren voor je er wat zinnigs uit krijgt? :?

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:49 schreef urf het volgende:

[..]

Wat zou makkelijker zijn? Een boek of een cursus online (gratis :) )? En hoe lang ben je ongeveer bezig met leren voor je er wat zinnigs uit krijgt? :?
Tis wat je zelf handiger vind... Ik weet van mezelf dat ik veel beter uit een boek vandaan leer, zeker ook omdat ik het er dan lekker naast kan houden en het Nederlands is.

Maar ik zou sowieso eerst maar eens online gaan kijken of het je wel wat lijkt.. Na enkele minuten krijg je er wel al iets zinnigs uit, alleen nog geen hoogstaande code natuurlijk..

Zelf heb ik nu in 1,5 maand redelijk wat ASP geleerd en heb inmiddels een eigen webshop (schoolopdracht) gebouwd, en ben nu met een GoT-kloon forum bezig..

Had wel al wat programmeerervaring in Visual Basic, C++, en had al ervaring met (Relationele) Databases en SQL..

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:52 schreef devv05 het volgende:

[..]

Tis wat je zelf handiger vind... Ik weet van mezelf dat ik veel beter uit een boek vandaan leer, zeker ook omdat ik het er dan lekker naast kan houden en het Nederlands is.

Maar ik zou sowieso eerst maar eens online gaan kijken of het je wel wat lijkt.. Na enkele minuten krijg je er wel al iets zinnigs uit, alleen nog geen hoogstaande code natuurlijk..

Zelf heb ik nu in 1,5 maand redelijk wat ASP geleerd en heb inmiddels een eigen webshop (schoolopdracht) gebouwd, en ben nu met een GoT-kloon forum bezig..

Had wel al wat programmeerervaring in Visual Basic, C++, en had al ervaring met (Relationele) Databases en SQL..
In SQL heb ik trouwens ook wel enige ervaring (moest voor school met MS acces een Databaseje maken). :)
Welke cursus online heb jij gebruikt? Of heb je meteen een boek gekocht?

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 00:57 schreef urf het volgende:

[..]

In SQL heb ik trouwens ook wel enige ervaring (moest voor school met MS acces een Databaseje maken). :)
Welke cursus online heb jij gebruikt? Of heb je meteen een boek gekocht?
Ben met ASP begonnen voor school (deel van mn opleiding) en van daaruit kreeg ik een beetje de basics op papier meegeleverd.. Vond het wel een leuke taal dus beetje meer in gaan verdiepen op inet, en een boek gekocht als naslag..

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 01:02 schreef devv05 het volgende:

[..]

Ben met ASP begonnen voor school (deel van mn opleiding) en van daaruit kreeg ik een beetje de basics op papier meegeleverd.. Vond het wel een leuke taal dus beetje meer in gaan verdiepen op inet, en een boek gekocht als naslag..
Heb je een scanner? :P

Maar ik zal morgen wel is ff kijken. Lijkt me wel leuk om weer wat meer aan mijn site te gaan doen. :)

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 01:07 schreef urf het volgende:

[..]

Heb je een scanner? :P

Maar ik zal morgen wel is ff kijken. Lijkt me wel leuk om weer wat meer aan mijn site te gaan doen. :)
Oke suc6 :)

Maar heb je wel een server die ASP ondersteund? Je kan iig in mn profile ff kijken wat ik van mn ASP schoolopdracht gebakken heb :) Ben nu ook nog met een (nu nog) simpel forum bezig, maar wil niet gaan spammen met die strenge modjes hier :)

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 01:11 schreef devv05 het volgende:

[..]

Oke suc6 :)

Maar heb je wel een server die ASP ondersteund? Je kan iig in mn profile ff kijken wat ik van mn ASP schoolopdracht gebakken heb :) Ben nu ook nog met een (nu nog) simpel forum bezig, maar wil niet gaan spammen met die strenge modjes hier :)
Als je het nou gewoon in een reply verwerkt mag het vast wel :)

Ik heb nog geen server die het ondersteund. Aangezien ik nog niet wist wat ik wilde gaan doen kon ik ook nog geen server zoeken :) Ik wacht denk ik nog ff tot morgen avond met besluiten of ik PHP of ASP gaan doen. Misschien dat er morgen nog mensen zijn die mij van mening kunnen veranderen :)

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 01:16 schreef urf het volgende:

[..]

Als je het nou gewoon in een reply verwerkt mag het vast wel :) Bijvoorbeeld van: als je wilt weten wat voor dingen je kan met met ASP kan je bijvoorbeeld es op [url=jouwsite] kijken :)
mn ASP project en mn simpele forum :)

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 01:19 schreef devv05 het volgende:

[..]

mn ASP project en mn simpele forum :)
Je forum ziet er wel leuk uit. Nog wel klein maar dat groeit vanzelf. :) Wil zelf ook een forum op mijn site maken maar dat wacht ik nog ff mee, eerst maar ff ASP/PHP leren en de site updaten/aanpassen. :)

• .GoO
Op maandag 08 juli 2002 01:23 schreef urf het volgende:

[..]

Je forum ziet er wel leuk uit. Nog wel klein maar dar groeit vanzelf. :) Wil zelf ook een forum op mijn site maken maar dat wacht ik nog ff mee, eerst maar ff ASP/PHP leren en de site updaten/aanpassen. :)
Het is niet de bedoeling dat mn forum groot wordt hoor, maak 'm alleen maar om programmeerervaring op te doen :)

Hijs nog heel simpel maar het is juist leuk om 'm steeds uit te breiden.. Er zijn nog totaal geen admin functies, geen quote/edit, geen subfora, etc etc..

Maar ik ga slapen :z

Truste :)

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 01:24 schreef devv05 het volgende:

[..]

Het is niet de bedoeling dat mn forum groot wordt hoor, maak 'm alleen maar om programmeerervaring op te doen :)

Hijs nog heel simpel maar het is juist leuk om 'm steeds uit te breiden.. Er zijn nog totaal geen admin functies, geen quote/edit, geen subfora, etc etc..

Maar ik ga slapen :z

Truste :)
Ach, je moet toch af en toe een berichtje achterlaten om nieuwe dingen te testen dus groter word ie toch wel :)

Ik ga ook maar slapen, morgen weer om 7 uur op :(

Slaapze :Z

Verwijderd

Als hij alleen zijn site wil uitbreiden.. beetje vetter maken enzo. Heeft ie volgens mij nu eerst meer aan de basics.. HTML en PHOTOSHOP dan aan asp-php etcetera..
Dat werkt lekker snel in het begin, het is ook erg demotiverend als je 3 mnd zit te zowegen om asp te leren om erdan achter te komen dat je site nogsteeds kut is.
mijn tip van de dag: html en photoshop. iemand zei het hier al.
Gebruik desnoods DW.. wordt het nog makkelijker.Afbeeldingslocatie: http://www.lotteiship.nl/pippi.gif

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

Lotte:
Als hij alleen zijn site wil uitbreiden.. beetje vetter maken enzo. Heeft ie volgens mij nu eerst meer aan de basics.. HTML en PHOTOSHOP dan aan asp-php etcetera..
Gek genoeg heb ik CSS nog niet voorbij zien komen :? :?
Eventueel XHTML?

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op maandag 08 juli 2002 11:28 schreef Lotte het volgende:
Dat werkt lekker snel in het begin, het is ook erg demotiverend als je 3 mnd zit te zowegen om asp te leren om erdan achter te komen dat je site nogsteeds kut is.
mijn tip van de dag: html en photoshop. iemand zei het hier al.
Gebruik desnoods DW.. wordt het nog makkelijker.[afbeelding]
DreamWeaver dus ;)

Inderdaad leer eerst maar goed html'en. Maak mooie graphix met photoshop en pas ze ook nog eens goed toe.

Als dat je allemaal wel lukt zou je je site aan een database kunnen koppelen. Ik raadt je dan toch echt PHP(http://www.php.net) aan :) Zelf gebruik ik dat al een jaartje en een half.

Je kan eerst met php wat simpele functies maken (zoals meerdere onderdelen van je site in 1 bestand) en de tijd.

Daarna zou je kunnen gaan proberen om met een database te gaan werken. Om al je teksten + plaatjes in op te slaan. Dan kun je ook meteen proberen een simpel gastenboek te maken en dan de opties op je site steeds verder uit te breiden.

Als database raad ik MySQL aan. (Werk ik ook al 1.5 jaar mee) Met allebei heb ik de beste ervaringen en in mijn gedachtengang vindt ik ook dat dit 1 van de snellere combinaties is :)

Je zou natuurlijk ook java kunnen leren voor nog meer functies op je site en goede kennis van CSS is echt belangrijk :)

• urf
  • Niet online
Dan denk ik dat ik eerst maar ga beginnen met Photoshop en me wat meer ga verdiepen in HTML. Binnenkort zal ik dan beginnen met CSS (is toch iets van JavaScript :? ). Heb ik als het goed is ook nog een boek over.

Thnx voor de tips allemaal :*

• drm

drm

f0pc0dert

urf:
CSS (is toch iets van JavaScript :? )
Euh nee. CSS is een taal waarmee je styles (kleuren, lettertypes, grootte, breedte... ongeveer alles wat met layout te maken heeft) beschrijft.

Waar je misschien mee in de war bent is javascript stylesheets, maar die worden praktisch niet gebruikt.

JavaScript daarentegen is een taal waarmee je de browser opdrachten kunt geven en events kunt afhandelen, etcetera. Basically alles wat dynamisch is, en bij de gebruiker (client-sided) gebeurt, dus.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• .GoO
Mocht je je toch in databases willen gaan verdiepen, dan heb je misschien wat aan deze site.

• urf
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 13:19 schreef drm het volgende:

[..]

Euh nee. CSS is een taal waarmee je styles (kleuren, lettertypes, grootte, breedte... ongeveer alles wat met layout te maken heeft) beschrijft.

Waar je misschien mee in de war bent is javascript stylesheets, maar die worden praktisch niet gebruikt.

JavaScript daarentegen is een taal waarmee je de browser opdrachten kunt geven en events kunt afhandelen, etcetera. Basically alles wat dynamisch is, en bij de gebruiker (client-sided) gebeurt, dus.
Ow, okee :) Dan was ik daar mee in de war. En is CSS een beetje goed te leren?
Op maandag 08 juli 2002 13:57 schreef devv05 het volgende:
Mocht je je toch in databases willen gaan verdiepen, dan heb je misschien wat aan deze site.
Thnx :)

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 09:46
Kijk maar op de sites in mijn handtekening hier beneden. Ik heb die sites gemaakt met alleen maar HTML en een vleugje Javascript.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• drm

drm

f0pc0dert

urf:
Ja, 't is nou niet bepaald iets waar je aanleg voor moet hebben. Je moet 't gewoon gaan doen, met een paar regeltjes in je achterhoofd.

~ Gottfried Leibniz

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

Op maandag 08 juli 2002 14:23 schreef urf het volgende:
dat is heel simpel te leren en is superhandig :)
sites zoals www.w3schools.com of hier de search kun je handig ervoor gebruiken :)

verder zou ik dan ook nog www.fotosoep.nl uitpluisen voor wat tekeningetjes en mischien wat javascript (uit breiden naar dhtml oid :))

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Op maandag 08 juli 2002 14:54 schreef liquid-orange het volgende:
Kijk maar op de sites in mijn handtekening hier beneden. Ik heb die sites gemaakt met alleen maar HTML en een vleugje Javascript.
Niet liegen :P: http://www.liquidorange.net/ heeft ook flash (zie intro)...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Gaaf zeg Richard alias Liquid-Orange!

Je eigengemaakte site met javascript ziet er fascinerend uit. Echt zelf gedaan? Ennuh...heb je haar regelmatig ontmoet enzow?? :P Heb ook een hele tijd niets meer van Lene Marlin gehoord of gezien. Vond de muziek die ze maakte iets hebben van Vanessa Paradise. Sexy voice. Ben dan ook blij dat Lene Marlin zich klaarstoomt voor haar comeback. :9

Jeroen.

<font style="color:#0000ff;font-size:18px;font-weight:bold;">Modbreak</font>

<font style="color:#0000ff;font-size:12px;">
Dit soort posts hebben geen meerwaarde, voegen niets toe aan het topic en doen niet terzake.
Gaarne de volgende keer ook je naam niet meer onder je reply zetten.
</font>

Verwijderd

Sorrieh.
Maar ben andere forums gewend waar je naam wel gebruikt mag worden.

Verwijderd

En dan nog even iets.
Ik ben het eerlijk gezegd niet eens met jouw toedoen Willem!
Nu mag je wel als MOD die bevoegdheid hebben, maar het had netter geweest om mij via email een waarschuwing te geven.
Ik probeer hier alleen maar mensen aan te moedigen door een kijkje te nemen wat ze gemaakt hebben.Eerlijk gezegd begrijp
ik je standpunt niet helemaal. Over arrogantie gesproken.

Maarja ..de volgende keer zal ik hier dus aan denken. :?

• Willem
  • Laatst online: 23:13
Thowra:
En dan nog even iets.
Ik ben het eerlijk gezegd niet eens met jouw toedoen Willem!
Nu mag je wel als MOD die bevoegdheid hebben, maar het had netter geweest om mij via email een waarschuwing te geven.
Ik probeer hier alleen maar mensen aan te moedigen door een kijkje te nemen wat ze gemaakt hebben.Eerlijk gezegd begrijp
ik je standpunt niet helemaal.
Tja, als je al niet eens je e-mailadres invult in je profile gaat dat nogal moeilijk denk je niet?

En nu wel?!...

Afgezien daarvan heeft het gewoon geen zin om een spannende review van iemand z'n site te plaatsen in een topic wat daar niet over gaat. Lijkt me duidelijk. Daarnaast hoef je niet een hele nieuwe reply te gaan tikken als je wat wilt toevoegen. Op dit forum bestaat een knopje om je post te editen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Als je het trouwens de volgende keer niet eens bent met de beslissing van een mod,
kun je je beklagen in [forum=15]

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• rimave
Op maandag 08 juli 2002 15:12 schreef BtM909 het volgende:

Niet liegen :P: http://www.liquidorange.net/ heeft ook flash (zie intro)...
Da's waar. Dat was ik inderdaad nog vergeten te vermelden, dus bij deze. :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:40 schreef plukvandepetteflat het volgende:
ik zeg overkill :)

• rimave
Op maandag 08 juli 2002 15:36 schreef Thowra het volgende:
Gaaf zeg Richard alias Liquid-Orange!

Je eigengemaakte site met javascript ziet er fascinerend uit. Echt zelf gedaan? Ennuh...heb je haar regelmatig ontmoet enzow?? :P Heb ook een hele tijd niets meer van Lene Marlin gehoord of gezien. Vond de muziek die ze maakte iets hebben van Vanessa Paradise. Sexy voice. Ben dan ook blij dat Lene Marlin zich klaarstoomt voor haar comeback. :9

Jeroen.
Toch bedankt voor je compliment.

Pagina: 1