Toon posts:

ThermalTake Geforce 4 Power Booster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.thermaltake.com/products/chipset/g4.htm

dit dingetje hier ...
Heeft daar iemand ervaring mee?

ik heb nu zo'n gainward ti4600
met die cooler en heatsinks, zou dat verschil de moeite zijn om 20 euro's neer te tellen ?

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:12

Gamer

Electrified

je bent beter af met een Alpha 6035.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wacht tot die zalman dingen met heatpipe op de markt komen! Geen fan nodig, dus ook geen lawaai/geluid en volgens mij koelt het nog goed ook

iStockphoto

Verwijderd

tip: koop een coolermaster Pentium I cooler voor 5-10 euro en zet die met een beetje Thermal Adhesive van Zalman vast, ik heb dit ook gedaan en heb sindsdien een stressed temp van nog geen 30 graden! :P
en het kost veel minder dan die fancy shit die 'er speciaal voor gemaakt is' ;)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:03

Epsilon

Op maandag 08 juli 2002 01:13 schreef BlizzarD het volgende:
Wacht tot die zalman dingen met heatpipe op de markt komen! Geen fan nodig, dus ook geen lawaai/geluid en volgens mij koelt het nog goed ook
maar ook geen goede performance

Maar voor de topicstarter: Nee, het is het niet waard om er 20 euro voor neer te tellen. Je kan beter een socket7 cooler ofzo erop maken.

Verwijderd

Op maandag 08 juli 2002 12:15 schreef epsilon het volgende:

[..]

maar ook geen goede performance

Maar voor de topicstarter: Nee, het is het niet waard om er 20 euro voor neer te tellen. Je kan beter een socket7 cooler ofzo erop maken.
idd, so7 coolermaster koelers kan je waarschijnlijk nog wel ergens op de kop tikken. Deze koelen je gf4 meer dan genoeg.
Pagina: 1