Ik wil wil binnnkort een eigen pctje samenstellen, daar wil ik het volgende in: Athlon XP 2000+ (of 2100+ zo lang het budget strekt
), en DDR geheugen uiteraard, ik wil graag sound en LAN onboard, welk mobo kan ik het beste nemen? Mijn zusje wil ook een pc samenstellen zij heeft alleen niet zulke hoge eisen en denkt aan een Celeron 1GHZ of hoger SD of DDR RAM, en sound, LAN en VGA onboard. Wat zijn de beste mobo's of wat goedkopere alternatieven voor deze systemen?
Allo, welkom op GoT 
Hier werken wij met veel fora, dat ziet er op het eerste gezicht best moeilijk uit maar uiteindelijk kom je d'r achter dat het zonder deze hoeveelheid fora het een mooie bende zou worden
Ook voor dit soort vragen hebben wij een subfora, genaamd [forum=7]. In deze subfora hebben wij ook nog sticky topics (topics bovenaan met een groen mapje), hierin staat meestal belangrijke informatie die je moet lezen. Een daarvan is in PMG [topic=378757/1/100] waarin jouw vraag beantwoord wordt
Hier werken wij met veel fora, dat ziet er op het eerste gezicht best moeilijk uit maar uiteindelijk kom je d'r achter dat het zonder deze hoeveelheid fora het een mooie bende zou worden
Ook voor dit soort vragen hebben wij een subfora, genaamd [forum=7]. In deze subfora hebben wij ook nog sticky topics (topics bovenaan met een groen mapje), hierin staat meestal belangrijke informatie die je moet lezen. Een daarvan is in PMG [topic=378757/1/100] waarin jouw vraag beantwoord wordt
- Ja, sorry lette niet goed op...
- Nee ik weet niet waar ik overzichtelijk kan zoeken...
Kleine toevoeging:
Voor mij is USB 2.0 wel redelijk belangrijk en RAID hoefen we geen van beide...
- Nee ik weet niet waar ik overzichtelijk kan zoeken...
Kleine toevoeging:
Voor mij is USB 2.0 wel redelijk belangrijk en RAID hoefen we geen van beide...
Verwijderd
Nou nou, beetje zoeken kan geen kwaad.
Maar goed, vergeet het idee dat je zus met minder genoegen neemt,
als dat dan toch zo mocht zijn stop dan wat extra centen in beter en sneller ram of meer:-)
Denk dan aan Corsair of Crucial en liefst pc2700 of hoger.
Koop dan ook een wat betere heatsink voor jezelf.
Koop beide een ECS k7s5a+lan,
al te koop vanaf 65 euro! emt lan en onboard sound.
Ondersteund zowel pc133 als ddr en met aangepaste bios ook geschikt voor sneller ram of overclocked ram.
Combineer dat dan met een XP1800+ voor je zus en als jij ook aan de centen denkt ook een voor jou.
Die 1800+ is nu al te koop vanaf 100 euro.
En het verschil tussen een 1800+ en een 1900+ merk je echt niet terwijl die wel een stuk duurder zijn.
Wacht je nog een maandje dan zal de 1900+ wel wat interessanter zijn en ga zo maar door
usb 2.0?
Daar moet je dan maar een los kaartje voor kopen
Wil je beweren nu al een usb 2.0 device te hebben?
Geloof d'r nix van
als dat dan toch zo mocht zijn stop dan wat extra centen in beter en sneller ram of meer:-)
Ondersteund zowel pc133 als ddr en met aangepaste bios ook geschikt voor sneller ram of overclocked ram.
Combineer dat dan met een XP1800+ voor je zus en als jij ook aan de centen denkt ook een voor jou.
En het verschil tussen een 1800+ en een 1900+ merk je echt niet terwijl die wel een stuk duurder zijn.
Wacht je nog een maandje dan zal de 1900+ wel wat interessanter zijn en ga zo maar door
usb 2.0?
Geloof d'r nix van
Thnx, het is wat onoverzichtelijk al die topics, maar ik kom er wel uit...Op zondag 07 juli 2002 23:50 schreef Aikeleer het volgende:
[redelijk nuttige info]
Ze bestaan dus wel he.Op zondag 07 juli 2002 23:56 schreef mietde het volgende:
Nou nou, beetje zoeken kan geen kwaad.
usb 2.0?
Geloof d'r nix van
Branders en tapestreamers, waaronder de nieuwe ADR2 drive van OnStream
Zie zo ongeveer alle bovenstaande replys.
Ajb eerst zelf een beetje onderzoek doen voordat je een topic opent.
Ajb eerst zelf een beetje onderzoek doen voordat je een topic opent.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()