Toon posts:

Streep onder topics

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af of het misschien niet beter leesbaar is wanneer de topics niet meer onderstreept worden. Ik mag aannemen dat de meeste bezoekers wel weten dat ze op de onderwerpen kunnen klikken, toegevoegde waarde hebben ze in mijn ogen dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ook is het mogeljik om met en een text kleiner te maken en aangezien de signature zo is gemaakt, vind ik dat die streep moet blijven, anders komt er verwarring!

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik denk dat ie de forumindex bedoelt. In IE heb ik gewoon "hover" aanstaan.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 23:39 schreef Wouter Tinus het volgende:
Ik denk dat ie de forumindex bedoelt. In IE heb ik gewoon "hover" aanstaan.
Klopt, maar hover lijkt mij niet praktisch omdat op andere websites soms links in text staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 12:29

Glabbeek

Dat dus.

Er zit inderdaad wat in, want nu staat er eigenlijk 2 strepen: De underline van de link en de zwarte lijn om de cel.

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb ik ook over zitten denken..

Als er in een kolom van een tabel alleen links staan, is het in principe genoeg om één keer aan te geven dat het links zijn.

Ik vind als tekst bijna geheel onderlijnd is, dat de onderlijning dan haar waarde verliest, dus dat het er dan lelijk uit ziet. Zoals de topicstarter al zei dus.

[edit]
Daar komen de lijnen tussen de cellen nog bij, die maken het helemaal 'lijnerig'..

Expanding the inexpandable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb het net heel even uitgezet, maar ik moet er wel ff aan wennen (net als het nieuwe forum natuurlijk :D). Is misschien wel een goeie, want het creeert een hoop ruimte.
Pagina: 1