Eejz.....ik ben die ene van die doorzichtige koffermod
, en ik dacht dat het weer eens tijd werd om een nieuwe mod te maken.......heeft ook iets met een pomp te maken 
Maar nu vroeg ik me af of er pompen zijn die én water én lucht kunnen pompen....'k wil namelijk zo'n aquariumpje bouwen met bubbels, maar aangezien ik sommige andere dingen ga doen moet ie helemaal dicht zijn......en daarom kan het zijn dat de pomp naast lucht ook af en toe water moet pompen......voor de rest verklap ik helemaal niks over m'n nieuwe mod, maar het kan wel ff duren voordat ie klaar is, en hij gaat best wel duur worden denk ik
Hij word niet helemaal super origineel, maar wel een combinatie van een hoop dingen en dus wel supermooi (als alles goed gaat
)
Maar wie kan mijn vraag ff beantwoorden???
Hmz......geen link meer naar m'n ouwe mod
Maar nu vroeg ik me af of er pompen zijn die én water én lucht kunnen pompen....'k wil namelijk zo'n aquariumpje bouwen met bubbels, maar aangezien ik sommige andere dingen ga doen moet ie helemaal dicht zijn......en daarom kan het zijn dat de pomp naast lucht ook af en toe water moet pompen......voor de rest verklap ik helemaal niks over m'n nieuwe mod, maar het kan wel ff duren voordat ie klaar is, en hij gaat best wel duur worden denk ik
Maar wie kan mijn vraag ff beantwoorden???
Hmz......geen link meer naar m'n ouwe mod