Zoals inmiddels wel bekend is presteerd de 64 MB versie minder als de 128 versie versie in bijvoorbeeld de Codecreatures benchmark gezien de aanzienlijk hoeveel polygonen. Omdat UT2003 binnenkort voor de deur staat vroeg ik me af of je meer zult hebben aan een 64 MB versie met iets sneller geheugen of een 128 MB versie?
Anandtech's review van vid.kaarten met UT 2003 toonde echter wel aan dat de 64Mb. versie sneller was. Dit komt puur door de snellere klok. Wat is dus wijsheid? 64Mb. is minder futureproof, maar klokt wel altijd sneller dan 128...
Moeilijk dus... Ik ben iig dik tevreden met mijn 64meg versie. En die blijkt volgens anandtech zeker snel genoeg te zijn voor ut 2003.
Moeilijk dus... Ik ben iig dik tevreden met mijn 64meg versie. En die blijkt volgens anandtech zeker snel genoeg te zijn voor ut 2003.
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
gooi dit ff in het grote topic over de ti4200.....dit is een beetje zinloos om extra aandacht vragen
uit tests bleek dat de 128MB versie sneller is in Jedi Knight 2 dan de 64MB versie doordat dit spel veel high res textures gebruikt, lijkt mij voor de toekomst dus de beste keuze 
de 64MB oc wel beter, maar da's dan weer iets anders, wees allesinds gerust dat het geen 10% zal schelen, beide versies zullen het ruim kunnen draaien hoor
de 64MB oc wel beter, maar da's dan weer iets anders, wees allesinds gerust dat het geen 10% zal schelen, beide versies zullen het ruim kunnen draaien hoor
Dat vond ik niet en een 43 pagina's tellende topic is ook neit echt aantrekkelijkOp zondag 07 juli 2002 23:37 schreef toppertje het volgende:
gooi dit ff in het grote topic over de ti4200.....dit is een beetje zinloos om extra aandacht vragen
Maar je hebt je antwoord toch allang?Op zondag 07 juli 2002 23:48 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
Dat vond ik niet en een 43 pagina's tellende topic is ook neit echt aantrekkelijk.
Btw als je dit niet wist, dan heb je echt onder een steen liggen ganzenborden de afgelopen maand ofzo...
Btw hier nog ff een direct linkje voor je
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
als iedereen zo denkt wordt het snel vol hier. Je bent gewoon lui want het antwoord is al 30x gegeven in het vorige topicOp zondag 07 juli 2002 23:48 schreef Tw^st3D het volgende:
[..]
Dat vond ik niet en een 43 pagina's tellende topic is ook neit echt aantrekkelijk.
Yeah right, mijn p4 2,65ghz & gf4 ti4400@310/660 trekt het in de grote levels pas echt lekker zonder schokken op 1024x768 (ok, wel alles high detail). Dus een gf2mx zal echt nooit op 800x600 lkkr draaien. Gast die ik ken heeft een gf2mx en ut2003, dat draait dus voor geen meter op de laagste resolutie (640*480).Op zondag 07 juli 2002 23:48 schreef toffenboy het volgende:
mijn een beetje ge'oc'de gf2mx trekt het nog redelijk op 800*600
Verwijderd
Jow unreal 2003 heb hem al
zoals meerdere van jullie!! Hij is wel groot he 2.444.212.606 zoals windows commander aangeeft.
Maar bij mij draaid hij wel lekker hoor hij is zo gaaf.
Mischien kan je met een 128 mb hogere reso. spelen!!
Ik speel hem nou steeds op 1600 * 1200
32 bits.
Hoger kan ik niet omdat mijn monitor dat niet aan kan om dat ik een flatron heb.
Maar het is zeker goed speelbaar met 64 mb
Maar bij mij draaid hij wel lekker hoor hij is zo gaaf.
Mischien kan je met een 128 mb hogere reso. spelen!!
Ik speel hem nou steeds op 1600 * 1200
Hoger kan ik niet omdat mijn monitor dat niet aan kan om dat ik een flatron heb.
Maar het is zeker goed speelbaar met 64 mb
Pagina: 1