Ik heb af en toe een probleem met mijn muis in windows 2000. Nadat ik CS heb gespeelt, kom ik in windows en staat mijn muis even gevoelig als in CS. (Ik speel via gamespy, en sluit het spel af via console: "disconnect" "exit" Maar volgens mij heeft dit er niet veel mee te maken). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Verwijderd
En misschien de sensitivity van je muis in CS gelijk maken aan dat van windows.Op zondag 07 juli 2002 23:04 schreef Allochtoon het volgende:
jep , windows restarten
Er zal toch wel iets anders zijn dan een reboot. Volgens mij zit ik als het ware met mijn muis nog in CS (dus heb ik daar de sensetitvity van) en moet die dus op 1 of andere manier afsluiten. Zou dat het niet kunnne zijn :?
Verwijderd
Maar als je bij je sensitivity van windows kijkt, is die dan hoger(of lager) dan normaal of niet?Op zondag 07 juli 2002 23:09 schreef Pastorovic het volgende:
Er zal toch wel iets anders zijn dan een reboot. Volgens mij zit ik als het ware met mijn muis nog in CS (dus heb ik daar de sensetitvity van) en moet die dus op 1 of andere manier afsluiten. Zou dat het niet kunnne zijn :?
In windows staat mijn sensetivity hetzelfde als dattie al stond. Soms wil het nog weleens dat als je ff de optie verandert en weer terug zet dat alles weer goed is. Dat is dus niet zo hebk net uitgevonden. Maar zou het niet aan mijn muis software kunnen liggen?
probeer is: disconnect en dan quitOp zondag 07 juli 2002 23:03 schreef Pastorovic het volgende:
Ik heb af en toe een probleem met mijn muis in windows 2000. Nadat ik CS heb gespeelt, kom ik in windows en staat mijn muis even gevoelig als in CS. (Ik speel via gamespy, en sluit het spel af via console: "disconnect" "exit" Maar volgens mij heeft dit er niet veel mee te maken). Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Steeds als HL crasht of vastloop dan hebk die muis. Dus meestal niet. Maar soms loopt ie vast en staat er HL heeft een foutenlogboek gemaakt ofzo. Misschien ligt het daar aan. Ik houd het toch maar gewoon op een reboot.-
Pagina: 1