en dat rijmt 
ik heb dus een probleem waar ik niet uit kom. Na heel wat gezocht te hebben ben ik er achter dat het probleem bestaat, maar de oplossing heb ik nergens kunnen vinden..
ik heb zeg maar dit php script:
Heel simpel, gewoon een wml page gegenereerd door php. En zo heb ik dus een hele service opgebouwd
Tijdens het opbouwen heb ik telkens gebruik gemaakt van online wap emulators als wapsilon.com en het werkte (uiteindelijk) perfect
Alleen nou doe ik het met mijn phone met wap (Ericsson T20) en ik krijg dus een 500 - Internal Server Error
Ok ik weet niet of het aan het script ligt en dus of het hier thuis hoort, maar misschien kunnen jullie helpen.. Ik heb al dingen geprobeert als renamen naar wml enzo en andere sites op die phone doen het wel.. Dus, iemand??
ik heb dus een probleem waar ik niet uit kom. Na heel wat gezocht te hebben ben ik er achter dat het probleem bestaat, maar de oplossing heb ik nergens kunnen vinden..
ik heb zeg maar dit php script:
PHP:
1
| <?// send wml headers header("Content-type: text/vnd.wap.wml"); echo "<?xml version=\"1.0\"?>"; echo "<!DOCTYPE wml PUBLIC \"-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN\"" . " \"http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml\">"; ?> <wml><card id="4SMS.BIZ"><p align="center">[img]"4sms.wbmp"[/img]<p/><small><em>Wap2sms</em><br/>&nbsp;<br/>Username:<input type="text" name="act"/><br/>Password:<input type="text" name="psw"/><br/>Send to:<input type="text" name="to"/><br/>Message:<input type="text" name="msg"/><br/><anchor>go<go href="send.php" method="post"><postfield name="act" value="$(act)"/><postfield name="psw" value="$(psw)"/><postfield name="to" value="$(to)"/><postfield name="msg" value="$(msg)"/></go></anchor><br/></small></p></card></wml>?> |
Heel simpel, gewoon een wml page gegenereerd door php. En zo heb ik dus een hele service opgebouwd