Toon posts:

[GF2] Blauwe plekken en strepen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren gebeurde het ineens, ik was aan het scrollen op een webpage en ineens werd het beeld pas om de seconde refreshed, zodat je echt die refresh lijn door het beeld ziet gaan. Steeds langzamer.
De muis bewoog ook steeds langzamer.

Ik had net een nieuw irc script in mijn client gezet en draaiend dus ik dacht dat het dat was. Ctrl-alt-del hielp niet meer, de comp zat gewoon muur vast.

Dus winXP gereset en surfen. Ff naar housecall om mijn comp te scannen, maar die kon niks vinden. Ik starte het irc weer op en na een tijdje weer hetzelfde..

Weer reboot en irc gewoon opnieuw gedownload en geinstalled. Werkte prima, alleen bij donkere achtergronden op sites, zag ik heeeel af en toe een paar blauwe puntjes in een soort van streepvorm naar beneden lopen. als je even scrolde was het weer weg en bleef het weg.

Nu vandaag heb ik net quake gespeeld en ik zie nu overal blauwe punten in een soort van raster op de muren, plafonds, grond etc (alles) zitten, als je dan richting muur loopt gaan ze weg. Ook is mijn framerate gekelderd.

Is mijn grafische kaart aan het dood gaan? Of weten jullie misschien iets anders?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

ik heb wel eens een vriend van me gezien dat ze Gf2 de kleuren ook vet vaag begonnen te doen dat kwam omdat ie te warm is

misschien is dat bij jou ook het geval

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
mmhh hij staat net aan, maar ik zal eens kijken of de fan wel draait op de gpu

Verwijderd

Topicstarter
De heatsink voelt niet warm, ik heb wat stof ed eruit gehaald en de fan draait gewoon..

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Op zondag 07 juli 2002 23:37 schreef funksngrooves het volgende:
De heatsink voelt niet warm, ik heb wat stof ed eruit gehaald en de fan draait gewoon..
Dat de heatsink niet warm voelt zegt niks... De verbinding tussen de heatsink en GPU moet natuurlijk wel goed zijn.

Wel vaag met die IRC dingen :P. Maar ik neem aan dat het ook gebeurt als je IRC uitlaat ;).

Als het geen temp probleem is klinkt het wel naar een kaart die aan het afsterven is ;(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Dat irc staat nu dus af en ik heb gisteren avond helemaal nergens meer last van gehad. Alleen af en toe een gekleurd vlekje op bijv een muur in quake.
Maar ga je ff de hoek om enzo, en kom je weer terug dan zit dat vlekje er nog steeds, dus das niet iets waar ik me zorgen om maak.

Desalnietemin hou ik het natuurlijk nu goed in de gaten en ik hoop dat ie het nog ff vol houd.. ik heb net de vakantie betaald enzo, dus eigenlijk weinig geld voor een nieuwe kaart. (gf4-ti200 64mb of 128mb misschien net haalbaar).

Verwijderd

Topicstarter
En weer stippen / strepen vandaag :((

• constantino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-08-2022
Ik heb een tijdje ook veel stippen gehad. Maar met case koeling zie ik die nu niet meer.

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

geen oc he lijkt me... maar denk dat je core te warm wordt.. voel aan de onderkant van de core (dus onder de kaart) en ook even aan je geheugen..

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Topicstarter
Nope kaart is niet oc. En de andere kant word ook niet echt warm. Net zoiets als de heatsink van de kaart en die is ook niet echt heet. Ik gok rond de 30 misschien 35 graden. Het geheugen is nog niet eens lauw :D

Net gewoon q3 gespeeld en daar heeft ie tot dusver geen problemen. Ook gta3 gespeeld, maar dat schokt (deed het ook al van te voren) en als je snel rijd zie je de weg een beetje flikkeren lijkt het wel..

Ik heb net ook maar ff geprobeerd om een andere detonator te proberen (die had ik vorige week teruggezet nr 23.11) maar heb nu gewoon 29.42 en dat brengt ook niet echt een oplossing.
Pagina: 1