Okay, klein review dan maar.
Ik heb dus Mpio DMG 128 mb zilver. Je kunt er mp3 en wma op afspelen en het ding is firmware upgradable. Na het installeren van MPIO manager en een patch erover heen kun je alle bestanden erop flikkeren. Ik zet er soms ook weleens foto's of docjes op. Bij volume 0 t/m 3 (das heel zacht) hoor je ruis. Na 4 hoor je het niet meer, dus tsja voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik zet hem normaal op 20 ofzo. Na het upgraden naar de nieuwste firmware zitten er wat leuke nieuwe functies op. Normalize, autosleep auto shutdown werken goed vind ik. Ding voelt trouwens vrij robuust aan vind ik, maarja ik heb weinig vergelijk
Wat valt er verder over te zeggen. Euhm, 128 mb is helemaal niet zo heel erg veel. Ik hou van goeie kwaliteit dus ik gebruik mp3 192 Kbps en dan kunnen er maar zo'n 30 nummers op. Ik ben al aan het testen met WMA 96 Kbps en dit klinkt ook wel aardig.
Verder is tie lekker klein 7 bij 7 bij 1,5 cm en licht. Oh ja, batterij (1 maar ja) gaat ook zeeeer lang mee. 20 uur is gemiddeld, bij gebruik van GP batterij gaat ie zo'n 24 uur mee.
Upload snelheid is ook ok. 4,6 Mpbs haalt ie bij mij. MegaBIT dus. Das zo'n MEGABYTE per seconde. 1 nummer uploaden is dus 4 seconden. Downloaden gaat even snel.
Ik raad dit ding dus gewoon aan. Suc6 met het uitzoeken iedereen.