Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus deze mp3 speler op het oog. Heeft iemand ervaring met dit ding en weet iemand of er ergens een review staat. Ik heb me al rotgezocht hier en op google, maar er is nog niet veel te vinden..

http://www.i-d-o.com/i70d.html

te koop bij www.mp3cdspeler.nl

Volgende vraag :P

Heeft iemand de diva mp3 speler? Is dit wat? Hoe zit het met de geluidskwaliteit?

Alvast bedankt!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:05

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dit hoort niet in [forum=9], ik verplaats het naar [forum=33] :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• pilsjesman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 13:43

pilsjesman

GEEN icon !

Tja ze zeggen (zal dan ook wel zo zijn) dat het de europese versie van de Bantam BA-350 is.

Vindt hem alleen lelijker dan die bantam.
En het id met zon ingebouwde batterij is leuk.
Moet je wel altijd USB bij je hebben of een adapter er BIJBESTELLEN :r
Heb toch liever gewoon batterijen, en die kunnen net zo goed >12 uur halen, en kan je er een aantal reserve meenemen.

pluspunten zijn er ook :

klein (creditcard formaat) en redelijk goed koop.

Ga dan voor een diva/mpio-dmg/nexII :)

Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik vind die fotos op Mp3cdspelers echt lelijk, maar op de site zelf (link zie first poster) ziet dat ding er wel degelijk mooi uit.

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ik vind dat ding er ook wel mooi uitzien.

Zit te twijfelen tussen de nex 2/diva/dmg en dit ding dus. Blagh. Niet eenvoudig allemaal.

Die Bantam 350 komt er wel goed uit overal moet ik zeggen, nadeel is alleen dat het niet als een soort harde schijf kan dienen wat ik dan wel weer makkelijk vind om fotos ofzo te kopieren.

Heeft iemand nog goede suggesties?

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op dinsdag 09 juli 2002 10:33 schreef suprguard het volgende:
Jah, ik vind dat ding er ook wel mooi uitzien.

Zit te twijfelen tussen de nex 2/diva/dmg en dit ding dus. Blagh. Niet eenvoudig allemaal.

Heeft iemand nog goede suggesties?
Ik heb vanmorgen de DMG gekocht met 128 MB intern. Echt een super dingetje. Net effe de firmware geupgrade naar 12.15. ( http://home.hot.rr.com/ke5c/dmg.html#software )

Ik heb er nu zelfs een sleeptimer opzitten en kan zelf bepalen wanneer mijn blauwe backlight uitgaat. Kwaliteit van geluid is ook goed. Ook kan ik tel nr's of memo's erin opslaan.

Ik kan ook gewoon fotos plaatsen op het flash gedeeltje. Of word documenten en dan later met usb kabel die er op school afhalen.

Ik ben dik tevreden, maar hij is wel duur. 249 euro kostte dit grapje, maar ja die diva vind ik gewoon een lelijk ding. Hij is wel goedkoper dat wel, maar ja het oog wil ook wat. Hetzelfde geldt voor die Nex.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks, ik word al ietsje wijzer. Die nex vind ik ook niet zo mooi en die diva al helemaal niet. Die mpio ziet er inderdaad errug lekker uit.
Toch wel handig dat je met die mpio ook docs en jpegs kunt opslaan.

Nog iemand anders goede suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
Nu lees ik ergens dat alle mp3 spelers last hebben van een soort zachte ruis op de achtergrond...Is dit waar?!?!? Hoe erg is die ruis dan. Brrr, ik haat ruis.

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Op donderdag 11 juli 2002 12:24 schreef suprguard het volgende:
Nu lees ik ergens dat alle mp3 spelers last hebben van een soort zachte ruis op de achtergrond...Is dit waar?!?!? Hoe erg is die ruis dan. Brrr, ik haat ruis.
Ik heb iig geen last van ruis. Behalve dan als ik hem op zijn allerhardst zet :)

Misschien komt dat omdat de meeste, goedkope oordopjes bij hun speler leveren. De meeste bezuinigen er iig op.

Voor het beste geluid kun je het beste er andere oordopjes bijkopen. En zorgen dat je mp3's goed zijn omgezet natuurlijk.

• Vipertje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 14:02
zo bij deze speler is de prijs nou ook niet erg laag te noemen valt me ineens op

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het met je eens. Al die mp3 spelers zijn verschrikkelijk duur. Maar het is wel een leuke gadget :9

heeft iemand de ido id70 al????

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:30

NoTimeRemains

I know

Ja is t nou wat wat of nie??? ;)

This is the Way.

Verwijderd

http://electronics.cnet.c...-7544128.html?tag=rev-rev

een review van de amerikaanse uitvoering, voor de rest intentiek aan de Ido i-70-d

Verwijderd

Topicstarter
Ja is identiek aan de bantam ba350, maar heb toch de mpio dmg 128 gekocht.

Thanks anyways.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Verwijderd schreef op 16 augustus 2002 @ 08:57:
Ja is identiek aan de bantam ba350, maar heb toch de mpio dmg 128 gekocht.

Thanks anyways.
Hoe is ie nou bevallen. Kzit nl ook te twijfelen tussen een aantal spelers.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, klein review dan maar.

Ik heb dus Mpio DMG 128 mb zilver. Je kunt er mp3 en wma op afspelen en het ding is firmware upgradable. Na het installeren van MPIO manager en een patch erover heen kun je alle bestanden erop flikkeren. Ik zet er soms ook weleens foto's of docjes op. Bij volume 0 t/m 3 (das heel zacht) hoor je ruis. Na 4 hoor je het niet meer, dus tsja voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik zet hem normaal op 20 ofzo. Na het upgraden naar de nieuwste firmware zitten er wat leuke nieuwe functies op. Normalize, autosleep auto shutdown werken goed vind ik. Ding voelt trouwens vrij robuust aan vind ik, maarja ik heb weinig vergelijk :)

Wat valt er verder over te zeggen. Euhm, 128 mb is helemaal niet zo heel erg veel. Ik hou van goeie kwaliteit dus ik gebruik mp3 192 Kbps en dan kunnen er maar zo'n 30 nummers op. Ik ben al aan het testen met WMA 96 Kbps en dit klinkt ook wel aardig.
Verder is tie lekker klein 7 bij 7 bij 1,5 cm en licht. Oh ja, batterij (1 maar ja) gaat ook zeeeer lang mee. 20 uur is gemiddeld, bij gebruik van GP batterij gaat ie zo'n 24 uur mee.

Upload snelheid is ook ok. 4,6 Mpbs haalt ie bij mij. MegaBIT dus. Das zo'n MEGABYTE per seconde. 1 nummer uploaden is dus 4 seconden. Downloaden gaat even snel.

Ik raad dit ding dus gewoon aan. Suc6 met het uitzoeken iedereen.

Verwijderd

Ik was van plan een IDO te bestellen maar nu ga ik ook twijfelen.. misschien toch maar een Mpio DMG of DMB+

Verwijderd

DMB+

''Speelt MP3 bestanden 32 - 256Kbps''
VBR ook? en 320Kbps? :(

• bskibinski
  • Laatst online: 24-02 19:17

bskibinski

Frontend Developer

een vriend van me heeft een DMG echt een kewl dingetje.. !

Accessibility first

• bskibinski
  • Laatst online: 24-02 19:17

bskibinski

Frontend Developer

dubbel :o

Accessibility first

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21-02 10:33
Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 16:46:

Ik heb dus Mpio DMG 128 mb zilver. Je kunt er mp3 en wma op afspelen en het ding is firmware upgradable. Na het installeren van MPIO manager en een patch erover heen kun je alle bestanden erop flikkeren. Ik zet er soms ook weleens foto's of docjes op. Bij volume 0 t/m 3 (das heel zacht) hoor je ruis. Na 4 hoor je het niet meer, dus tsja voor mij maakt het niet zoveel uit. Ik zet hem normaal op 20 ofzo. Na het upgraden naar de nieuwste firmware zitten er wat leuke nieuwe functies op. Normalize, autosleep auto shutdown werken goed vind ik. Ding voelt trouwens vrij robuust aan vind ik, maarja ik heb weinig vergelijk :)

Wat valt er verder over te zeggen. Euhm, 128 mb is helemaal niet zo heel erg veel. Ik hou van goeie kwaliteit dus ik gebruik mp3 192 Kbps en dan kunnen er maar zo'n 30 nummers op. Ik ben al aan het testen met WMA 96 Kbps en dit klinkt ook wel aardig.
Verder is tie lekker klein 7 bij 7 bij 1,5 cm en licht. Oh ja, batterij (1 maar ja) gaat ook zeeeer lang mee. 20 uur is gemiddeld, bij gebruik van GP batterij gaat ie zo'n 24 uur mee.

Upload snelheid is ook ok. 4,6 Mpbs haalt ie bij mij. MegaBIT dus. Das zo'n MEGABYTE per seconde. 1 nummer uploaden is dus 4 seconden. Downloaden gaat even snel.

Kan je misschien ff wat pics maken van het schermpie en de bediening ervan enzow. Neem anders ff contact met me op: ajampaniki@homtail.com voor msn.

Verwijderd

Ze hebbe wat betere fotos online gezet tis wel een erg mooi ding hoor...

http://213.239.130.150/images/fotos/produkten/146_2.jpg

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-12-2025

SvEn

a.k.a sv3nrg

Hier staan vergelijkingen van in principe alle mp3 spelers

Verwijderd

Topicstarter
als iemand mij verteld hoe ik foto's in kan voegen laat ik die ff zien

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
Bram schreef op 09 juli 2002 @ 15:32:
[...]

Ik heb vanmorgen de DMG gekocht met 128 MB intern. Echt een super dingetje. Net effe de firmware geupgrade naar 12.15. ( [url="http://home.hot.rr.com/ke5c/dmg.html#software"]http://home.hot.rr.com/ke5c/dmg.html#software[/url] )

Ik heb er nu zelfs een sleeptimer opzitten en kan zelf bepalen wanneer mijn blauwe backlight uitgaat. Kwaliteit van geluid is ook goed. Ook kan ik tel nr's of memo's erin opslaan.

Ik kan ook gewoon fotos plaatsen op het flash gedeeltje. Of word documenten en dan later met usb kabel die er op school afhalen.
...
Is dit standaard bij de DMG of is dit slechts mogelijk na de firmware-upgrade, omdat ik nog nergens anders gelezen heb dat dit mogelijk is.

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

• appelsientje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-10-2025

appelsientje

Het beste onder de zon

Verwijderd schreef op 29 augustus 2002 @ 16:46:

ff een vraagje dan maar.
Kan je ook zoiets als flash kaarten gebruiken ?? of kan je niet switchen ?
En is het ook mogelijk om een normale batt. te gebruiken ipv de gene die er is bijgeleverd??
Voor de rest ziet hij er wel cewl uit :)

LR | 4WD | Deep blue | 19" velgen | Trekhaak

Verwijderd

De DMG gebruikt gewoon AA batterijen.. das geen probleem, je kan deze dingen ook als portable harddiskje gebruiken... (volgens mij ;))
Pagina: 1