Toon posts:

Is mijn gf2 kapot?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel probs met deze redelijk nieuwe videokaart.
als ik bijv mohaa speel loopt het spel vast een heb ik hele rare fel gekleurde graphics in mijn sniper geweer.
na de detonators opnieuw geinstalleerd te hebben was het eventjes goed.Maar na intensief gta3 spelen start de computer plots opnieuw op.WEER het stuurprogramma beschadigd van mijn mx200.En in het filmpje van gta 3 staan ook allemaal rare groene blokjes.
weten jullie wat de symptonen van een kapotte grafische kaart zijn?
-orginele detonators van cd-rom.
-gekoeld met koelblok geen fan erop.
-detonator 28.32
-kast is altijd open "genoeg koeling zou je zeggen"

p.s. zou ook fijn zijn zonder slotje.Dit is een normale vraag.faq van v&b is zo globaal.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Lijkt meer op brak systeem. Al eens een re-install gedaan van je OS :? Wat voor GF2 is het? (mx, gts, ti?)

Is je GF2 ge'oc'ed :? (Wat een woord :P )

Verwijderd

Topicstarter
ne alles is orgineel dus niet overgeklokt.

Verwijderd

Topicstarter
PALIT DAYTONA GEFORCE2-MX200

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op zondag 07 juli 2002 22:20 schreef Smooth_criminal het volgende:
PALIT DAYTONA GEFORCE2-MX200
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif Kun je editen.

Heb je al een keer een re-install geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
[b]Op zondag 07 juli 2002 22:22 schreef zmn het volgende:[/b
Heb je al een keer een re-install geprobeerd?
o ja.
ik ga niet winxp opnieuw instaleren, ikheb de detonators al 3x geinstalleerd telkens duikt dit zelfde probleem weer op .:( .xp staat er nog maar een paar maanden op.:)

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

test 'm ff op een andere pc, met andere drivers. Blijft het probleem, dan is voor bijna 100% je kaart defect. Gebruik ff de 21.83 drivers die zijn WHQL gecertificeerd. Zoveel maken die nieuwere toch niet meer uit voor een gf2 mx

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

En als je er een andere videokaart inzet is het over?

Ik denk dat je voeding misschien wat zwak is...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 22:30 schreef zandpaddo het volgende:
test 'm ff op een andere pc, met andere drivers. Blijft het probleem, dan is voor bijna 100% je kaart defect. Gebruik ff de 21.83 drivers die zijn WHQL gecertificeerd. Zoveel maken die nieuwere toch niet meer uit voor een gf2 mx
whql??? ik zal de kaart eens in mijn pc steken kijken wat er gebeurd (maar eerst slapen) :Z Zou win98 het zelfde probleem geven??
voeding is 300 watt dus daar zal het niet aan liggen

Verwijderd

Als ik dit zo lees kan het inderdaad zo zijn dat de kaart niet helemaal in orde is. vreemde gekleurde puntjes in het scherm duid vaak op een vga-kaart probleem, hardware matig bedoel ik dan. Maar als je de mogelijkheid hebt kun je de kaart in een ander systeem proberen.

En even een opmerking over het koelen van je systeem. Je merkt op dat jouw kast altijd open staat, dit hoeft niet te betekenen dat je juiste een goede koeling hebt. Een Pc is er op gebouwt dat er bepaalde luchtstroom door de behuizing gaat om de componeten te koelen. Deze luchtstroom is er nu niet het kan dus zijn dat sommige componenten nu juist warmer worden. Dit is zeker het geval bij veel merk Pc's.

Maar in iedergeval suc6 met GF2 ...

Verwijderd

Geheugen of core zijn waarschijnlijk defect..

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 22:38 schreef malfa het volgende:
Als ik dit zo lees kan het inderdaad zo zijn dat de kaart niet helemaal in orde is. vreemde gekleurde puntjes in het scherm duid vaak op een vga-kaart probleem, hardware matig bedoel ik dan. Maar als je de mogelijkheid hebt kun je de kaart in een ander systeem proberen.

En even een opmerking over het koelen van je systeem. Je merkt op dat jouw kast altijd open staat, dit hoeft niet te betekenen dat je juiste een goede koeling hebt. Een Pc is er op gebouwt dat er bepaalde luchtstroom door de behuizing gaat om de componeten te koelen. Deze luchtstroom is er nu niet het kan dus zijn dat sommige componenten nu juist warmer worden. Dit is zeker het geval bij veel merk Pc's.

Maar in iedergeval suc6 met GF2 ...
Misschien heb je gelijk met die kast ik zal em eens dicht doen maar als dat het probleem oplost weet ik niet.:+
O het is geen merk pc hoor dat is zulke troep.
Bedank voor jullie hulp allemaal ik denk dat ik er al uit ben.

Verwijderd

Topicstarter
geheugen zou trouwens wel kunnen gta3 begint te zeuren dat de videokaart 12mb of meer geugen moet hebben en ik heb er 64!! :'(

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:52
Op zondag 07 juli 2002 22:44 schreef Smooth_criminal het volgende:
geheugen zou trouwens wel kunnen gta3 begint te zeuren dat de videokaart 12mb of meer geugen moet hebben en ik heb er 64!! :'(
In dat geval ligt het volgens mij toch echt aan de software setup hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 22:47 schreef MikeN het volgende:

[..]

In dat geval ligt het volgens mij toch echt aan de software setup hoor...
dat is nou juist het probleem mike!Het probleem herhaalt zich steeds

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:52
Op zondag 07 juli 2002 22:49 schreef Smooth_criminal het volgende:

[..]

dat is nou juist het probleem mike!Het probleem herhaalt zich steeds
Heb je het al in een andere pc getest?
Heb je het al met een schone install van windows getest?

Verwijderd

Topicstarter
conclusie. (8> de kaart is stuk jammer jammer jammer.
wil dus niet op mijn syteem draaien oude detonators nieuwe, geeft allemaal niks de pc van broer begint zelfs bios waarschuwingen te geven en doet dus ook niks.

en hoe heet mag de gf2mx-200 worden Ik BRAND MIJN VINGERS er bijna aan :'(

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 22:19

Mentalist

[avdD]

Op maandag 08 juli 2002 21:53 schreef Smooth_criminal het volgende:
conclusie. (8> de kaart is stuk jammer jammer jammer.
wil dus niet op mijn syteem draaien oude detonators nieuwe, geeft allemaal niks de pc van broer begint zelfs bios waarschuwingen te geven en doet dus ook niks.

en hoe heet mag de gf2mx-200 worden Ik BRAND MIJN VINGERS er bijna aan :'(
Dan hang je er een casefan voor :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1