Toon posts:

Cheats Medal Of Honour AA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zit nu al een hele tijd te ouwehoeren met Medal Of Honour Allied Assault en kom er ff niet uit.
Ik wil dus een cheat gebruiken, maar hoe voer ik 'em in?
Bij de cheat staat: Start the game with the command-line parameter: en dan dus de betreffende cheat.
Maar waar voer in dat dan in???

Pascal

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Bij de snelkoppeling hoogstwaarschijnlijk iets van --console achter het path zetten :{

Best wel lame maarja. Zolang het maar geen online cheats zijn vergeef ik je :)

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24
Je snelkoppeling van mohaa ff bijwerken met de Commandline en je cheats werken.
Maar op easy (of wat anders) is ie toch wel uit te spelen?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarschuwing! Cheaten is DE manier om een spel compleet te verpesten en ervoor te zorgen dat het niks meer aan is. Dus weet waar je aan begint.

Oké, je wilt doorgaan? :?
klik hier voor de cheats + uitleg
klik hier voor de Walktrough (NL)

🌞🍃

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24
Op zondag 07 juli 2002 21:51 schreef DataBeest het volgende:
Waarschuwing! Cheaten is DE manier om een spel compleet te verpesten en ervoor te zorgen dat het niks meer aan is. Dus weet waar je aan begint.

*klik*
Nou als je er echt niet uit komt vind ik dat je wel mag cheaten maar daarna wel weer god mode uit zetten ;)

• Exe-cuter
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09-2023
Ik heb het spel 4X uitgespeeld en 2X op hard,dus het is echt niet moeilijk.Komaan,gebruik toch geen cheats ! Dat is het lameste wat er is en het verpest het spel dus wel echt (je wil telkens weer opnieuw een cheat gebruiken,je kent al alle wapens,mist veel van de actie , ...)

LAME (no flame intended 8-) )

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Op zondag 07 juli 2002 21:51 schreef DataBeest het volgende:

klik hier voor de cheats + uitleg
klik hier voor de Walktrough (NL)
mooie spreuk, maar ik ben het er niet mee eens, neem nou GTA3. ik heb ECHT geen zin om al die missies uit te gaan spelen om toegang te krijgen tot eiland 2 (en snelle auto's dus) dus ik gebruik een 100% completed savegame en ik gebruik cheats voor alle guns (anders moet ik zo'n end lopen naar een ammunation) en het spel is dan nog steeds geweldig om te cruisen :9

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:38
Op zondag 07 juli 2002 22:19 schreef CU2morO het volgende:

[..]

mooie spreuk, maar ik ben het er niet mee eens, neem nou GTA3. ik heb ECHT geen zin om al die missies uit te gaan spelen om toegang te krijgen tot eiland 2 (en snelle auto's dus) dus ik gebruik een 100% completed savegame en ik gebruik cheats voor alle guns (anders moet ik zo'n end lopen naar een ammunation) en het spel is dan nog steeds geweldig om te cruisen :9
T'is maar wat je leuk vindt.

Het spel draait juist om de missies...

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:26

star-saber

Ryzen

ja zoals een auto met lijk wegpersen etc >:)
Pagina: 1