Toon posts:

Detonator niet voor Nvidia Riva TNT?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Viper V550 met een Riva TNT chipset, maar ovlgens Nvidia is hun nieuwe detonators niet geschikt voor RIva TNT 1! Als ik em wil installeren op die pc, klopt dat, hij doet t niet! Maar welke driver moet ik an hebben??

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

idd, dets werken er niet op :)

geeft nVidia niets aan?

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24
Op www.diamondmm.com kun je die drivers nog gewoon downloaden alleen worden deze drivers niet meer geupdate.

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 19:52
Die kaart is idd te oud
Of de drivers te nieuw

(Licht er aan hoe je het bekijkt)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zondag 07 juli 2002 21:40 schreef SyphOn het volgende:
Die kaart is idd te oud

edit:

Of de drivers te nieuw
(Licht er aan hoe je het bekijkt)
kaart is niks niet te oud, heb zelf ook zon viper550 hier liggen, met een van de nieuwste detonators erop..

de truck is dat je in het 'archive' van nvidia de NON-WHQL drivers download...

http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=pg_20010907751234

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
aaaaaaaah thanx! :D
t werkt... alleen t probleem waar i kdie drivers voor nodig had nog niet: een game..!

Verwijderd

zeg wat ik me afvraag nu we het toch over de viper 550 hebben. Ik heb hier een pII400 128 mb met tnt card. (viper550)

vraag: zijn er eigelijk drivers voor xp voor deze kaart, en gaat dat een beetje lopen?
of allemaal bugs enz ?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
het is beter als je oudere drivers gebruikt hoor, het is goed dat de detonators alle nvidia chips ondersteunen maar de steeds nieuwere drivers worden steeds meer geoptimaliseerd voor nieuwe chips, gebruik dus gewoon een oudere, een 7.xx bijv. is meer dan voldoende en ik geloof vaak nog wat sneller ook

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Rival24

I'll Be Back

je hebt niet helemaal gelijk bolle. Ik kon destijds met mijn voodoo 1 wèl quake 2 spelen met 28fps maar geen quake 3. Na een driver update werkte quake 3 wel, maar ging quake 2 maar met 26fps. Dat lijkt nauwelijks verschil maar het is wel merkbaar...

dus, een oude driver is niet altijd beter

• Faler
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-04-2015

Faler

[DPC]Clan_Delft

Je kan ook naar de glsetup site gaan en daar even webglsetup proberen, die hebben nog wel oude drivers...suc6
edit:

Ze hebben alleen geen nieuwe LOL

C++ is the only language where your friends are allowed to touch your privates

• bolleh
  • Laatst online: 17-08 23:17
Op maandag 08 juli 2002 02:04 schreef rival24 het volgende:
je hebt niet helemaal gelijk bolle. Ik kon destijds met mijn voodoo 1 wèl quake 2 spelen met 28fps maar geen quake 3. Na een driver update werkte quake 3 wel, maar ging quake 2 maar met 26fps. Dat lijkt nauwelijks verschil maar het is wel merkbaar...

dus, een oude driver is niet altijd beter
je moet 3dfx drivers ook niet vergelijken met detonators, er is toendertijd(geforce 256/geforce 2 tijd ofzow) een uitgebreide driver test geweest voor de nieuwe en oudere kaarten waaruit bleek dat TNT/TNT2 chip based kaarten beter presteerden met oudere drivers. is ook niet verwonderlijk natuurlijk want detonators die ten tijden van TNT/TNT2 uitkwamen waren speciaal daarvoor gemaakt, nu is het meer voor geforce 3/4. dat alle oudere kaarten het nog blijven doen is imho meer een stukje service van nvidia

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Op maandag 08 juli 2002 02:45 schreef bolleh het volgende:

[..]

je moet 3dfx drivers ook niet vergelijken met detonators, er is toendertijd(geforce 256/geforce 2 tijd ofzow) een uitgebreide driver test geweest voor de nieuwe en oudere kaarten waaruit bleek dat TNT/TNT2 chip based kaarten beter presteerden met oudere drivers.
Maar als je oude drivers alleen DX 7 ondersteunen dan HEB je wel eens kans dat een game die DX 8 vereist niet wil werken :+

de betaler vervuilt

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:02

Rival24

I'll Be Back

Op maandag 08 juli 2002 03:16 schreef GA!S het volgende:

[..]

Maar als je oude drivers alleen DX 7 ondersteunen dan HEB je wel eens kans dat een game die DX 8 vereist niet wil werken :+
Dat wou ik dus ook met mijn verhaal zeggen, maar dat werd niet helemaal goed begrepen (of niet goed uitelegd :))

• Packardhell
  • Laatst online: 08:24
Volgens mij is er na 10.xx detonator niks meer voor de TNT gewijzigd. En ik dacht dat 5.54 het beste was. Heb wat onderzoek moeten doen, want me broertje heeft nu me oude Diamond V550 TNT 16MB TV-out PCI.