Toon posts:

[WC] Klax/Innovatek waterkoeling setjes... inkoop?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
inkoopactie policy nog eens nagekeken. Mijn voorstel kwam niet helemaal overeen met de policy van GoT. Zodra dit het wel doet plaats ik m'n topic opnieuw.

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:44
dan zal ik maar eens vaker op f5 drukken :)

Verwijderd

Enig idee op wat voor termijn dit is. Zelf zit ik me te orienteren, maar meer dan 200 euro's wil er niet voor uitgeven. Die setjes zijn wel leuk, maar hoe goed zijn ze nou echt in vergelijking tot bv Maze 3/ Black Ice extreme.

Verwijderd

Topicstarter
er zijn een aantal kant-en-klare waterkoelingssets van innovatek / klax. Prijzen varieren van € 198 tot € 369. Naarmate ze duurder worden, koelen ze beter en zijn ze uitgebreider (hdd, gpu, etc). Deze sets komen heel goed uit de verschillende testen. Helaas zijn ze wat aan de dure kant. Daarom lijkt een inkoopactie me wel wat. Alleen mogen de producten bij inkoopacties, van de GoT crew niet duurder zijn dan € 100,- per stuk.

Verwijderd

Het zijn inderdaad flinke bedragen. Ik vind €200,- voor koeling een hoop geld. Ik geloof dat de duurste set €249 kostte, maar ik denk dat de meeste toch wel gelijk CPU + GPU gekoeld willen hebben om de basis op poten te hebbe.

Bij oc-card.de zijn de kosten als volgt:
Innovatek 1: 249,90
Innovatek 2: 229,90
Innovatek 3: 239,90

Verwijderd

Topicstarter
Zou er wel animo zijn voor dergelijke setjes? Zo ja, dan kunnen we natuurlijk altijd kijken of er een inkoopactie op te starten valt. UIteraard wel even contact opnemen met een leverancier van die setjes en de GoT crew. Maar dan moeten we wel van tevoren weten hoeveel animo er voor is.

Verwijderd

ik ben alvast geinteresseerd in die cpu cooler van innovatek.

Verwijderd

Topicstarter
aan het aantal reacties te zien denk ik niet dat er hier veel behoefte aan een dergelijke set is. Het lijkt mij dan ook niet nodig om hier meer werk van te gaan maken. Mochten er toch nog mensen interesse hebben, laat dat dan even snel weten, dan kunnen we eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Ik heb zeker wel interesse in bepaalde dingen uit die setjes, maar niet alles, dus ik zou mee doen mits er dingen los te krijgen zijn.

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
jep me 2
intresse voor So 478 blokje, GPU, Chipset, en vooral HDD

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

Niet conform de inkoopactie policy, sorry...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.