Toon posts:

Asus Cusl2, geen video

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het booten heb ik geen video. Dit gebeurt al gelijk bij het laden van het bios.
Ik gebruik een Celeron 500mhz en heb er 1 reepje van 256mb in liggen. Er volgt gewoon een piepje, maar ik krijg niets te zien. Ook niet als ik een PCI videokaart probeer.
Iemand hetzelfde meegemaakt en een oplossing?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is je monitor (kabel) wel goed? Test em eens op een andere pc die wel normaal werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, monitor en kabel zijn perfect. Komen van een andere pc af. Ook al met een reserve monitor geprobeerd.
Op beiden krijg ik totaal geen signaal, dus geen beeld. Zou het plankje kaduk zijn? :'(

Verwijderd

Dit had ik laatst ook met een Asus Cusl2, hij wilde niet meer opstarten en kreeg geen beeld van de een op de andere dag.

Ik heb hem toen opgestuurd voor reparatie, ik heb toen een andere gekregen dus ik denk dat de jouwe ook kapot is. :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:23 schreef Scyla het volgende:
Dit had ik laatst ook met een Asus Cusl2, hij wilde niet meer opstarten en kreeg geen beeld van de een op de andere dag.

Ik heb hem toen opgestuurd voor reparatie, ik heb toen een andere gekregen dus ik denk dat de jouwe ook kapot is. :'(
Hmm, dan ben ik inderdaad bang dat deze ook de geest heeft gegeven :'(:'(:'(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zondag 07 juli 2002 21:19 schreef joostjuh het volgende:
Ja, monitor en kabel zijn perfect. Komen van een andere pc af. Ook al met een reserve monitor geprobeerd.
Op beiden krijg ik totaal geen signaal, dus geen beeld. Zou het plankje kaduk zijn? :'(
heeft die configuratie al wel gewerkt dan? of is dit de eerste keer dat je start

die celly 500 is toch een ppga type? de cusl2 ondersteund alleen fcpga namelijk, dit kan verklaren waarom ie het niet doet...

net ff gechecked, celly 533 en hoger kan erop... er staat ook expliciet bij dat een ppga celly niet werkt!

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:34 schreef zwelgje het volgende:

[..]

heeft die configuratie al wel gewerkt dan? of is dit de eerste keer dat je start

die celly 500 is toch een ppga type? de cusl2 ondersteund alleen fcpga namelijk, dit kan verklaren waarom ie het niet doet...

net ff gechecked, celly 533 en hoger kan erop... er staat ook expliciet bij dat een ppga celly niet werkt!
Hmm, het zou heel goed kunnen dat het ppga is. Werkt een Celeron 600 mhz dan wel? Of zijn daar twee versies van een ppga en een fcpga?

Verwijderd

Hey, kun je eens checken of je mobo stroom krijgt?? Check ff of alle fans draaien, zoniet dan is waarschijnlijk je bios naar de eeuwige biosvelden.... zie het nogal vaak, ikke werk bij asus nl *D
Pagina: 1