Toon posts:

Harry potter vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb drie vraagjes over H.P.

1) weet iemand waar je quiditch spellen kunt downloaden (als die er zijn)

2)denk je dat er ooit een quiditch spel komt voor in de winkels

3)wanneer komt het 5de boek uit

• Cool_Willy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-11-2012
1) nope.

2) Zou ik wel leuk vinden. Is weer eens iets anders dan CS of GTA3 :).

3) Ik dacht in november of december.

[edit]
Op zondag 07 juli 2002 21:10 schreef Kwartjuh het volgende:
-laat maar
Zo kan ik ook posten... :(

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
Vraag het hier eens. De gebruikers hier hebben denk ik meer verstand van traditionele computerspelletjes ;)

Human Bobby

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:12 schreef Justice het volgende:
Vraag het hier eens. De gebruikers hier hebben denk ik meer verstand van traditionele computerspelletjes ;)
Hoe zo traditionele computerspelletjes

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op de site (www.harrypotter.com) kun je een paar flash spelletjes spelen, maar daar is weinig aan. In Harry Potter voor de pc kun je Quidditch spelen, wel grappig. (Verder is et een flutspel, zo uitgespeeld.)

En et 5e boek... dat weet alleen J.K. Rowling... Eerst was et eind 2001, toen voorjaar 2002 en nu alweer eind 2002 :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 21:22 schreef Glitch het volgende:
Op de site (www.harrypotter.com) kun je een paar flash spelletjes spelen, maar daar is weinig aan. In Harry Potter voor de pc kun je Quidditch spelen, wel grappig. (Verder is et een flutspel, zo uitgespeeld.)

En et 5e boek... dat weet alleen J.K. Rowling... Eerst was et eind 2001, toen voorjaar 2002 en nu alweer eind 2002 :(
Kijk aan zo'n reakties heb ik tenminste iets.

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op zondag 07 juli 2002 21:24 schreef Dasolo het volgende:

[..]

Kijk aan zo'n reakties heb ik tenminste iets.
Ach ja, je bent HP fan of niet natuurlijk ;)

Er zijn nog steeds veel mensen die het als kinderachtig en alles beschouwen. Ik laat ze maar tegenwoordig, ik geniet van de boeken.

(maar et spel zuigt ass :D)

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt het spel zuigt maar de boeken kicken ass ik ben nu bezig met deel 4 goblet of fire aan het lezen (in het engels)

Verwijderd

imho is het kinderlijke fantasy ik hou meer van "volwassen" fantasy zoals LotR, hoewel ik zelf ook nog een kind ben :P
maaruh zoals gezegd zit In Harry Potter en the Sorcerer's Stone (PC game) een Quidditch (is toch zwerkbal???) onderdeel waarmee je wedstrijden tegen de andere afdelingen kunt spelen. Op zich wel grappig maar je kunt geen team/spelers selecteren er zijn geen speciale moves te doen of iets anders, erg simpel dus.
Verder kan zou ik je geen tips kunnen geven, sorry
Pagina: 1