opladen gba batterij in de usa??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga over 14 dagen naar amerika en dat is dus 14 uur vliegen, en wat moet je in die tijd doen???? GAMEN natuurlijk!!!

ik heb hier dus een gameboy advance... maar dat ding heeft natuurlijk ook batterijen nodig.

In Amerika heb je dus 110 volt, in europa 220 volt.

kan ik me oplader van de accu die ik nu heb gewoon meenemen naar Amerika en werkt die dan ook???

heeft iemand er ervaring mee??

ik heb namelijk geen zin om een paar kilo gewone batterijen mee te nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-07 15:24
Ik denk het niet omdat volgens mij de het voltage op het net ook anders is...

(moet je uiteraard een adaptap meenemen, en daar je oplader op aansluiten :? mischien werkt het wel, ik weet het ook niet...)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n verloopstuk meeneemt werkt dat gewoon. Ik kan je niet aanraden om je adapter direct in het stopcontact te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dus het zou wel wat langer kunnen duren omdat je daar maar 110 volt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Op zondag 07 juli 2002 21:19 schreef ahuntjens het volgende:
dus het zou wel wat langer kunnen duren omdat je daar maar 110 volt hebt?
Nee denk het niet. Ik denk dat de stroomsterkte gewoon even hoog is als hier (ongeveer dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt die adapter alleen gebruiken indien er een schakelaar opzit waarmee je kunt omschakelen naar 110v. Let wel op dat je deze weer terugzet ;)

Misschien dat je een andere steker moet halen: Engeland heeft 3 punts stekers. Amerika had meen ik ook aparte stopkontakten. (die dingen zijn niet duur: engels/nl kostte me 1 euro 45) :)

En ahuntjens: het is niet netjes je eigen topic te trappen met loze vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Je kan natuurlijk ook gewoon penlite batterijen kopen. Geen gedonder met laden, niet duur (niet echt dan) en het gaat ook nog eens veel langer mee als een accu.

Die accu's die er zijn voor de gba gaan maar max. 5 uur mee ofzo. Niet lang genoeg voor de vliegreis. Dan zou je dus meer accu's moeten hebben en dat is duurder dan een setje standaard penlites kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Inderdaad..

Of koop oplaadbare penlites en als je daar ben een el cheapo 2x1 penlite charger voor 110 volt.

Expanding the inexpandable

Pagina: 1