[Active Desktop] Tweakers.net headlines

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
ik weet dat er een groot topic voor de AD is, maar daar wodrt niet echt van dat je zegt vaak meer in gekeken (volgens mij), dus vandaar even deze post:

Ok ik heb dus de rb-338 Active Desktop (v1.2)
ik draai windows xp

het werkt nu lekker, bijna goed en ik gebruik 3 boxjes, maar wil er 4 gebruiken, namelijk ook degene die er standaard bij zit, die van tnet.html, voor de Tweakers.net headlines.
Het probleem is alleen dat deze het niet juist werkt.
Ik moet eerst zelf de tnet.html opstarten, voordat de headlines op mijn AD te zien zijn, anders zie ik alleen het gewone tekst deel.
maar nou het grootste probleem, wanneer er een nieuw topic is is bij mij het boxje leeg en refreshen helpt niet.

gaarne een oplossing/fix voor het tnet.html bestand.

en ik wil ook maar 10 headlines
(maar daarvoor heb ik gewoon de laatste regel (headlines (15)) weggehaald,
en dit zorgt niet voor het probleem, want dat heb ik sowieso al)
ook heb ik alle cookies al verwijderd, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
echt niemand jongens??
(oftewel BUMP/kick/schop) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:13

DeTeraarist

#Boots2Asses

Probeer dees anders maar: linkje

Als je minder headlines wilt, moet je in plaats van "z = xmlDoc.documentElement.childnodes.length - 1", "z = 10" ofzo maken...

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yogy
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 22:49
Welk OS heb je trouwens?
Ik heb ikspee, en daar werkt het prima mee. Het enige probleem dat ik heb is met de GoT tracker, dat ie niet refresht. Nu gebruik ik een andere GoT tracker en die werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15573

Op dinsdag 09 juli 2002 15:13 schreef psmeets het volgende:
Welk OS heb je trouwens?
Ik heb ikspee, en daar werkt het prima mee. Het enige probleem dat ik heb is met de GoT tracker, dat ie niet refresht. Nu gebruik ik een andere GoT tracker en die werkt wel.
Zo dan, ZIE REGEL 4 VAN DE TOPIC STARTER!!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Op dinsdag 09 juli 2002 15:08 schreef DeTeraarist het volgende:
Probeer dees anders maar: linkje

Als je minder headlines wilt, moet je in plaats van "z = xmlDoc.documentElement.childnodes.length - 1", "z = 10" ofzo maken...
tnx en ik wil 10 topics, dus dan moet het "z = 9" zijn
het moet er namelijk altijd 1tje minder zijn ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op dinsdag 09 juli 2002 17:04 schreef SaiBork het volgende:

[..]

tnx en ik wil 10 topics, dus dan moet het "z = 9" zijn
het moet er namelijk altijd 1tje minder zijn ;-)
Heel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Van de problemen die ik eerder hier plaatste zijn er nog maar een paar over, ik hoop dat iemand me daarmee verder kan helpen:

1. Is er een soort van voetbal nieuws tracker beschikbaar? Ik denk aan voetbalonline.nl, soccernet.com, o.i.d.
2. Is het mogelijk om het > tekentje weg te halen? Ik heb nu alles al geconfigureerd dus het mag wat mij betreft weg.
3. Een paar van mijn icoontjes zien er na het installeren anders uit, weet iemand hoe ik ze weer normaal kan krijgen?
4. Ik gebruik Mozilla als standaardbrowser, maar die trackers geven bij mij de voorkeur aan IE6. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze Mozilla lief gaan vinden?

Het is echt een relaxed 'programma' maar bovenstaande dingen heb ik toch graag opgelost. Kan iemand mij verder helpen?

EDIT:

Oops, dit bericht moest eigenlijk in Active Desktop - Hier is ie [Deel 3], maarja, ik laat hem maar staan want dit heeft er ook mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op dinsdag 09 juli 2002 17:32 schreef Vertex het volgende:
1. Is er een soort van voetbal nieuws tracker beschikbaar? Ik denk aan voetbalonline.nl, soccernet.com, o.i.d.
2. Is het mogelijk om het > tekentje weg te halen? Ik heb nu alles al geconfigureerd dus het mag wat mij betreft weg.
3. Een paar van mijn icoontjes zien er na het installeren anders uit, weet iemand hoe ik ze weer normaal kan krijgen?
4. Ik gebruik Mozilla als standaardbrowser, maar die trackers geven bij mij de voorkeur aan IE6. Hoe kan ik er voor zorgen dat ze Mozilla lief gaan vinden?
1. Niet dat ik weet
2. Ja, dat kan
vind dit regeltje in index.html
code:
1
<a href="javascript:toggle(cpl)">&gt;</a>

En verander het in
code:
1
<!-- <a href="javascript:toggle(cpl)">&gt;</a> -->

3. Ik niet
4. Nope, Active Desktop maakt gebruik van IE en zal dus IE-vensters blijven openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaiBork
Op dinsdag 09 juli 2002 17:32 schreef Vertex het volgende:
als je in de index.html kijkt staat er:
<a href="javascript:toggle(cpl)">></a>

dat is zeg maar de link naar het config scherm en ">" is dan dat > tekentje (ten minste als ik mij niet vergis.

ik zou zo zeggen probeer het uit om dit ervan te maken en check ff of het nog juist werkt:
<!--<a href="javascript:toggle(cpl)">></a>-->

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Nog wat over het openen van links in Mozilla. Ik bedenk me nu ineens dat je ook webpagina's kunt openen door dit te doen: 'mozilla.exe www.tweakers.net'. Er bestond een plug-in die het mogelijk maakt om exe's uit te laten voeren in de trackers, dus als het goed is moet dit werken. Probleem is alleen dat ik zelfs al moeite heb met een simpel batch bestandje, dus ik zou 1. niet weten of dit gaat, en 2. niet weten of dit praktisch is. Kan iemand met verstand van zaken dat eens voor mij nagaan?

EDIT:

Bedankt voor die oplossing, het > tekentje is nu weg :)

Ik heb nu trouwens een klein probleemtje erbij, ik weet niet of het door het weghalen van het > tekentje komt, denk het niet, maar mijn RTL nieuws tracker is weg, hebben jullie er ook last van?

EDIT2:

En nu is hij weer terug, strange :)
Pagina: 1