Toon posts:

HP 940C paginagrootte instellen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is een HP940C icm winXP waarbij ik niets kan vinden waarmee ik in kan stellen wat voor gebied de printer op een A-4 moet printen.

Ik kom het nu tegen omdat een Word-document een voetbalk heeft, die niet volledig wordt uitgeprint.

Ik heb in de driver vd printer gekeken, in de opties tijdens afdrukken in Word en verder in Word zelf. Ik kan iets vinden waar ik kan instellen dat de printer tot de onderkant kan printen.

Iemand die een tip heeft?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb dit niet getest, maar heb je dit geprobeerd:
In Word -> Bestand -> Paginainstellingen? Hier kun je de marges instellen. Anders kan de printer misschien niet helemaal tot onder aan de pagina printen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan daar wel de marges instellen aan de onderkant vd pagina, maar als ik die kleiner maak dan krijg ik een melding dat ik dan buiten het bereik van de printer kom. Vervolgens kan ik dan nog steeds niet het onderste stuk vd voetschrift printen.

Ik moet het dan dus waarschijnlijk in de driver instellen. Maar hoe en waar?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Probeer die marge dan eens groter te maken ipv kleiner. Zo komt er meer ruimte aan de onderkant van het papier voor de voetnoot.

• StaticZ
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:57
En als je bij de instellingen dan passend op papier insteld lukt het dan ook niet ?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 20:37 schreef Compubiter het volgende:
Probeer die marge dan eens groter te maken ipv kleiner. Zo komt er meer ruimte aan de onderkant van het papier voor de voetnoot.
Dat wil ook niet, ik krijg dan weer een melding dat ik buiten het bereik werk.
En als je bij de instellingen dan passend op papier insteld lukt het dan ook niet?
Sorry, maar waar kan ik dat instellen? Ik kan het niet vinden.
Pagina: 1