AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Ik gebruik gewoon de Edit die standaard in FreeSCO zit en dan met F10 opslaan? Y(es). Ksnap het niet, want als je een bestand hebt bewerkt en hebt opgeslagen, dan roep je het weer op dan klopt het nog, maar reboot je en roep je het bestand weer op dan is alles wat je erin hebt gezet weer pleite. Mijn FreeSCO draaid vanaf harddisk.
AMD XP1800+, 512MB Intern, Maxtor 160Gig, Matrox G550 32 DDR Dual Head in een Chieftec DX-01-SLD
Is het niet zo dat Freesco gebruik maakt van een RAM drive?
Ja freesco doet wel iets met een ramdrive volgens mij.
Tot nu toe doet ie dit bij alle bestanden, als voorbeeld heb ik /etc/dyndns.org genomen.
Je hebt btw ook een setup mode, kweet niet of je alleen in die setup mode bestanden kan bewerken en kan opslaan? Ik ff verder proberen.
Tot nu toe doet ie dit bij alle bestanden, als voorbeeld heb ik /etc/dyndns.org genomen.
Je hebt btw ook een setup mode, kweet niet of je alleen in die setup mode bestanden kan bewerken en kan opslaan? Ik ff verder proberen.
Pagina: 1