Toon posts:

harddisk backuppen

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het opstarten krijg ik een s.m.a.r.t melding dat m'n hd waarschijnlijk niet lang meer mee zal gaan. Ik wil graag alle data (incl OS) kopieren naar m'n andere HD wat kan ik daar t beste voor gebruiken??

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Copy.exe

Anders Ghost opzoeken :)

Forget your fears...
...and want to know more...

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

wat heb je zoal op cd liggen?

image ready 5.0 of zo iets schijnt wel goed te zijn.

heb 't zelf ook gedaan maar nog nooit terug gegaan.

heb ook gelijk een vraag.

nu heb ik een fat32 gebackuped en momenteel is mijn sys/schijf nfts ingedeeld. kan ik die backup er gewoon overheen zetten? of moet ik opnieuw formatten naar fat 32 en gaat dat zomaar?

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Ikzelf heb er laatst Ghost 7.0 voor gebruikt. Die kan iig W2KServer goed overzetten. Oudere versies die schijnen er problemen mee te kunnen hebben. W98 kon al iig sinds 5.0 voor zover ik me kan herinneren. Andere programma's gebruik ik niet en zal ik voorlopig ook niet gebruiken :)
Op zondag 07 juli 2002 20:13 schreef Fireman het volgende:
nu heb ik een fat32 gebackuped en momenteel is mijn sys/schijf nfts ingedeeld. kan ik die backup er gewoon overheen zetten? of moet ik opnieuw formatten naar fat 32 en gaat dat zomaar?
K ken dat Image Ready niet, maar met Ghost maak ik een kloon of image van een hele disk en niet partities, die gooit alles gewoon weer over de schijf heen ongeachter wat er nog op staat, dus met Ghost hoef je je daar niet druk over te maken

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:18

Exirion

Gadgetfetisjist

Search enzo. Is in ieder geval makkelijk zelf uit te zoeken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.