Toon posts:

chello Upload 25 Kb\s +++

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb iets raars\leuks

vorige week was er een storing van upc hier, voor een paar minuten, (tv, radio, en inet, deden het niet meer.)

maar daarna was mijn upload in 1 keer 25/kbs en hoger (enigste in mijn buurt) en vrienden hebben ook gewoon 16 kb\s up

ik heb het getest met een vriend die downloade via mijn ftp en het was idd 25\kbs en hoger

hoe zou dit komen ik ben er in iedergeval erg blij mee :)

als iemand me niet gelooft contact me op streaming_victim@hotmail.com en ik laat het je zien

Verwijderd

Kan gewoon foutje van Chello zijn maar als jij de enige bent in de wijk die het heeft is het best wel vaag. Nu maar hopen dat Tsjello dr niet achter komt. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 18:48 schreef Tuxus het volgende:
Kan gewoon foutje van Chello zijn maar als jij de enige bent in de wijk die het heeft is het best wel vaag. Nu maar hopen dat Tsjello dr niet achter komt. :)
ja idd :9

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dit soort dingen moet je dus niet zeggen op een forum waar veel IT'ers komen die jouw (provider)email-adres kunnen zien in je profile. Anders zou dit heel snel gedaan kunnen zijn :)

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 18:51 schreef Duracell het volgende:
Dit soort dingen moet je dus niet zeggen op een forum waar veel IT'ers komen die jouw (provider)email-adres kunnen zien in je profile. Anders zou dit heel snel gedaan kunnen zijn :)
mischien hen je gelijk en zou ik het moeten editten?

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 09:03

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Op zondag 07 juli 2002 18:57 schreef Exterminator het volgende:

[..]

mischien hen je gelijk en zou ik het moeten editten?
Zet gewoon in je profile een bolletje voor neen bij de vraag "Wil je dat je email adres zichtbaar is voor anderen"
Dan krijgen ze het al een stuk lastiger om te vinden wie je bent.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hmm... da's inderdaag gierig snel... Ik heb hier maar 6kb/sec upload met me kabelabo :'(.... Beetje jammer :(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 07 juli 2002 19:10 schreef GFM het volgende:
Hmm... da's inderdaag gierig snel... Ik heb hier maar 6kb/sec upload met me kabelabo :'(.... Beetje jammer :(
ja idd maarehm ik heb niks te klagen nu hoor >:)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Op zondag 07 juli 2002 19:11 schreef Exterminator het volgende:

[..]

ja idd maarehm ik heb niks te klagen nu hoor >:)
Ja, totdat je gesnaait wordt >:) Zeg maar vast dagdag tegen je snelheid >:) :P
Pagina: 1