"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"
lijkt me niet echt goed nee 
ook al andere dingen geprobeerd te verwisselen ? voeding, videokaart, bios flash, nieuwe drivers, format etc. etc. ?
ook al andere dingen geprobeerd te verwisselen ? voeding, videokaart, bios flash, nieuwe drivers, format etc. etc. ?
meer specs graag,
wat voor mainboard? is de cpu overclocked (of geweest)..
wat voor mainboard? is de cpu overclocked (of geweest)..
A wise man's life is based around fuck you
intel celeron 400 mhz
440 bx-2 moederbord
2* 64 mb geheugen geen naam
En de processor is nooit overgeklokt geweest.
440 bx-2 moederbord
2* 64 mb geheugen geen naam
En de processor is nooit overgeklokt geweest.
De bios is gereset geweest. (maar dat heeft denk ik niet veel nut bij het testen van het geheugen (of wel)Op zondag 07 juli 2002 18:44 schreef SaSxNEO het volgende:
lijkt me niet echt goed nee
ik kan niet eens windows xp installeren omdat hij dan begint te zeuren dat hij verschillende bestanden niet kan installeren en zegt dan dat ik het geheugen moet controleren. De schijf is zowel fat als ntfs geformatteerd geweest. Videokaart is verwisseld net al de netwerk kaart. De pc is helemaal stof vrij gemaakt. De processor is eruit geweest en er opnieuw ingezet. En nog steeds blijven de fouten.
haal eens 1 reepje ram eruit, kijken of het dan wel werkt
A wise man's life is based around fuck you
Kijk eens of je cooler het wel goed doet, kan er ook mee te maken hebben.
Verder proberen ff wat geheugen te ruilen, kan ook nog in het geheugen zitten.
Verder proberen ff wat geheugen te ruilen, kan ook nog in het geheugen zitten.
Bedankt nu ik een NIEUW reepje geheugen eruit heb gehaalt werkt het wel goedOp zondag 07 juli 2002 18:52 schreef zwelgje het volgende:
haal eens 1 reepje ram eruit, kijken of het dan wel werkt
Verwijderd
Slechte tester dan, reepjes kunnen geen invloed hebben op de L1 cache (zelfs niet op de L2)
Welke tester was het eigenlijk?
de enige goede memtester die ik ken is Memtest86
Die had ik ook. Maar ik heb verkeerd gekeken. Het balkje van dat hij bezig was stond bij L1 maar daar bleef hij ook. dus hij ging niet alles appart testen. In iedergeval is het nu opgelost door een reepje geheugen eruit te halenOp zondag 07 juli 2002 22:34 schreef _JGC_ het volgende:
Welke tester was het eigenlijk?
Pagina: 1