Toon posts:

gaat asus pb533e i845 in deze VIP kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
gaat moederbord asus pb533e i845 in mijn VIP (waarschijnlijk 996 Midi ATX300watt) kast waar nu een MSI K7T Turbo inzit??

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Het zijn beide ATX borden, dus dat past fysiek wel. Overigens, in 60 seconden had ik de afmetingen van beide borden gevonden (hint ;) ): de Asus is 30,5 x 24,5cm en de MSI is 30,4 x 23cm, geen probleem dus :)

edit:

Oh, ik keek over het PSU aspect heen, meende echt dat je het fysieke passen bedoelde. Open again :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
ja, fysiek had ik het ook wel gedacht. het gaat mij ook niet zo zeer om de voeding(nu 300watt) of de ruimte, maar meer met de achterkant van de kast. ik heb er totaal geen verstand van, maar kan een asus 533...met andere aansluitingen op het mobo (met firewire en netwerk) in dezelfde kast. krijg ik geen problemen achter in die kast met aansluitingen.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14
Veel kans dat je firewire ergens gaat achter een stuk ijzer terechtkomen ja.

Maar daar hebben ze de dremel voor uitgevonden natuurlijk! :P

Verwijderd

Zit er dan niet een nieuwe backplate bij dat nieuwe mobo? Dan pas het iig wel.

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik had bij mijn Asus P4T ook een nieuwe backplate gekregen, dus ik denk dat dat ook geen probleem zal zijn. :)

Time is never wasted when you're wasted all the time.

• Jester
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 11:50
Aangezien ik veel met deze kasten werk (VIP-996, P4-996) weet ik waar de verschillen zitten: De VIP heeft een psu die niet geschikt is voor de P4, de P4 versie wel :D

Wel wat laat gereageerd, maar toen ik wilde reageren, zat ie dicht (en heb ik gezorgd dat ie weer open ging..)

- hardware always changes.. -

Pagina: 1